שאלה בעיקר לאוהבי ההיסטוריה

yoni67

New member
שאלה בעיקר לאוהבי ההיסטוריה

האם זה שדה התעופה של אילת והאם אתם יכולים להעריך בערך באיזה שנה זה צולם דרך אגב זה צולם ע"י סבא שלי
 

singera

New member
המטוס הנ"ל מסוג הארלד התקבל בארקיע בתחילת

שנות ה70 סוף שנות ה60 בשנת 76 ארקיע מכרה את המטוסים מסוג זה.
 

yoni67

New member
רוצה אתגר בבקשה

אנחנו שלחנו לדיגטציה כ 30,000 תמונות של סבא שלי ואבא שלי שצולמו משנת 1950 ועד 1990, עכשיו אנחנו עוברים ומנסים למיין אותם, חלק מהתמונות ממש לא ברור לנו מה הם ואיפה הם צולמו. הנה 2 שלא ברור לנו: 1. אם הם בכלל אמיתיות ( אולי זה איזה דגם) 2. האם זה צולם בארץ או בחו"ל. 3.מאיזה שנה זה.
 

yoni67

New member
עוד תמונה שצולמה כנראה בחו"ל

משהוא יכול להעריך באיזה שנה
 
השדה MELSBROEK

ביקרתי ב1954 בטיסה ליד-פרנקפורט-בריסל בDC-6B של סבנה וטיסת המשך ללונדון בBEA (BRITISH - EUROPEAN AIRWAYS) ב- AIRSPEED AMBASSADOR.
 
הצילום של הסבא האילתי

הוא מסוף שנות ה 60. את המגדל באילת בנו באמצע שנות ה 60.הנה כמה תמונוות של שדה התעופה בשנות ה50 ליתר דיוק מ שנת 1951.ארקיע עוד טסו עם דקוטות ומי בכלל חלם על מגדל פיקוח.....
 
לוי אשכול מבקר בשדה התעופה של אילת בשנת 1968

מימין מוקי מלצר,חבר מועצת העיר,מר עזר ראש העיר לוחץ את ידו של אשכול,וג'קי פומס מנהל שדה התעופה אילת(האיש המזוקן בחולצה הלבנה)
 

danii2

New member
הראלד נוחת באילת

זה צולם מהקלאב הוטל?מדהים לראות איך אילת התפתחה מאז. והקו שהיה פעם למצדה שהמכוניות ומצב הכבישים היה אפשר לנסוע על 60קמ"ש. אחלה תמונות,תודה.
 
קלאב הוטל אילת עוד לא היה בכלל...

תראה מה ההבדל בין אילת של שנות השישים, לאילת של היום. ע"פ תמונות של גולן אפילו טרמינל של אילת כמו של היום, עוד לא היה באילת, כנראה היה טרמינל ישן ושיפצו או שבנו.
 
למעלה