שאלה בנושא תנאי קבלה...

kipib2005

New member
שאלה בנושא תנאי קבלה...

שלום לכולם, ברצוני ללמוד תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מההתרשמות שלי תנאי הקבלה במכללות נמוך יותר מאשר מאוניברסיטאות ממה שהבנתי גם הרמה נמוכה יותר מאשר באוניברסיטה... בכל מקרה, ממוצע הבגרות שלי הוא 99.6 ואם אשפר את האנגלית שלי (כרגע ציון נמוך ב-4 יח') אוכל להקפיץ את ההמוצע שלי בצורה משמעותית... עשיתי בזמן הצבא פסיכומטרי אך לא השקעתי כ"כ, קיבלתי 480 בלי ללמוד ממש לא בא לי ללמוד פסיכומטרי, זה לא בשבילי כל העניין של הזמן ... האם יש מקומות ששמים דגש יותר על ציון הבגרות (בהנחה שהפסיכומטרי נמוך)? לאחרונה שמעתי על מכללת אחווה שהיא שלוחה של אוניברסיטת בן גוריון תנאי הקבלה הם 4 יח' באנגלית, פסיכומטרי או ציון סכם... הבעייה היא שבאתר לא מפורט כמה צריך ציון סכם כדי להתקבל למדעי ההתנהגות, האם מישהו יודע? דבר שני, אם אני לומד במכללת אחווה ותנאי קבלה נמוכים יחסית לאוניברסיטת בן גוריון אבל בסופו של דבר מסיימים עם אותו תואר של בן גוריון אז איפה הקאץ' פה? האם התשלום במכללת אחווה יהיה גבוהה הרבה יותר מאוניברסיטת בן גוריון? אם מישהו מכיר את המכללה אשמח לשמוע פרטים על הלימודים שם...
 
מדעי ההתנהגות

תנסה להכנס לאתר http://www.meidaat.co.il ותוכל לבדוק את סיכויי הקבלה לשך למוסדות השונים. בחלק מהמוסדות אם הבגרות שלך מספיק טובה תוכל להתקבל ללא התחשבות בפסיכומטרי. אבל כאמור כל מוסד ותנאיו. מכללת אחווה הינה מכללה מסובסדת ושכר הלימוד בה שווה לשכר הלימוד באוניברסיטאות.
 

kipib2005

New member
זה גם לא עוזר..

וגם שם כתוב צריך בגרות וציון פסיכומטרי לא מפורט כמה צריך... זה מה שכתוב שם: תנאי הקבלה למכללה באחריות אוניברסיטת בן-גוריון: -תעודת בגרות הכוללת 4 יח` באנגלית. -בחינה פסיכומטרית. הקבלה ללימודים תעשה עפ"י הגבוה מבין הציונים הבאים: הציון הפסיכומטרי או ציון הסכם (שקלול ממוצע הבגרות האופטימלי והציון הפסיכומטרי).
 

KFIRB

New member
ה"קטץ'"

לאחווה יש תנאי קבלה המקובלים במוסדות להוראה אקדמאית ולא למחקר... אחווה כמכללה הייה הסכם לשנה"ל הנוכחית 580 כסכם של אב"ג לתוכנית הדוחמחלקתית ו600כסכם של אב"ג לחד מחלקתית. חשוב להדגיש-המרצים הם של אב"ג אך ההבדל בין סטודנט של המכללה לסטודנט של האוניברסיטה הוא ציון המעבר משנה א' לב'(המידע נכון רק לתוכנית במדעי ההתנהגות במכללה ואין להסיק על שאר התוכניות):משנה א' לשנה ב' בממוצע משוקלל של 85 לחות בתוכניוץ בעלות דגש פסיכולוגיה וציון 80 בתוכניות בדגש סוצילוגיה ואנרפולוגיה. בתוכנית החד מחלקתית 85 לפחות. בעוד באב"ג לצורך מעבר משנה א' לב' תצטרך 65 .לכן הנשירה באחווה היא לא פורפיונצאלית לאוניברסיטה. הסיפים במגמה עלייה(למשל הסף משנה קודמת לשנה הנוכחית עלה לא זוכר בכמה, ובעיקר חשוב להדיג שכי סף המעבר בין שנה א' לב' ב, עלה ב5 נק'.)
 
למעלה