שאלה בנושא רב-קו

מצב
הנושא נעול.
שאלה בנושא רב-קו

שאלה בנושא רב-קו
שלום לכולם,

הצטרפתי באיחור לרפורמה של הרב-קו עקב. עד כה התנהלתי עם הרכב והחלטתי לתת ניסיון לתחבורה הציבורית בישראל לאחר חוויות טובות של תחבורה בחו"ל...


בכל מקרה הנפקתי לי אתמול כרטיס רב קו עם אפיון סטודנט. שמח וטוב לב הטענתי אותו ב-150 ש"ח והיום כהגעתי לנסיעה באגד בנסיעה בינערונית הנהג אמר לי שהוא לא יכול להשתמש ב"ערך הצבור" שיש לי בכרטיס ואני צריך לשלם עבור הנסיעה.


מיותר לציין שאני לא בן שנתיים וחפרתי את כל האינטרנט והפורמים + שאלתי את הפקידה כשהנפקתי את הכרטיס האם הוא מקובל בכל החברות. אני מרגיש תסכול על התח"צ בישראל.

האם באמת זה ככה או שפיספסתי משהו? למה אני יכול להטעין את הכרטיס אבל הוא לא מכובד?

אודה לכם על הכוונה/הסברים.

א.י
 
בגלל קודי הנסיעה

שאלה בנושא רב-קו
שלום לכולם,

הצטרפתי באיחור לרפורמה של הרב-קו עקב. עד כה התנהלתי עם הרכב והחלטתי לתת ניסיון לתחבורה הציבורית בישראל לאחר חוויות טובות של תחבורה בחו"ל...


בכל מקרה הנפקתי לי אתמול כרטיס רב קו עם אפיון סטודנט. שמח וטוב לב הטענתי אותו ב-150 ש"ח והיום כהגעתי לנסיעה באגד בנסיעה בינערונית הנהג אמר לי שהוא לא יכול להשתמש ב"ערך הצבור" שיש לי בכרטיס ואני צריך לשלם עבור הנסיעה.


מיותר לציין שאני לא בן שנתיים וחפרתי את כל האינטרנט והפורמים + שאלתי את הפקידה כשהנפקתי את הכרטיס האם הוא מקובל בכל החברות. אני מרגיש תסכול על התח"צ בישראל.

האם באמת זה ככה או שפיספסתי משהו? למה אני יכול להטעין את הכרטיס אבל הוא לא מכובד?

אודה לכם על הכוונה/הסברים.

א.י
בגלל קודי הנסיעה
ערך צבור מכובד באגד בקודי נסיעה 41/42/43/44
שהם קודי הנסיעה באיזור גוש דן והשרון

בכל נסיעה שאחת מתחנות המוצא והיעד שלה מחוץ לאיזור הרפורמה של גוש דן. אין תשלום בערך צבור וכדי לקבל הנחת סטודנט אתה צריך כרטיסייה.

מהיכן להיכן הייתה הנסיעה שלך ובאיזה קו?
 
קו 823 מעפולה לתל אביב

בגלל קודי הנסיעה
ערך צבור מכובד באגד בקודי נסיעה 41/42/43/44
שהם קודי הנסיעה באיזור גוש דן והשרון

בכל נסיעה שאחת מתחנות המוצא והיעד שלה מחוץ לאיזור הרפורמה של גוש דן. אין תשלום בערך צבור וכדי לקבל הנחת סטודנט אתה צריך כרטיסייה.

מהיכן להיכן הייתה הנסיעה שלך ובאיזה קו?
קו 823 מעפולה לתל אביב
ואני עדיין לא מבין.

מבחינתי יש סכום כסף בכרטיס. אז שיוריד ממנו לי לא משנה אם זה 6 ש"ח או 40 הרי בשביל זה טענתי את הכרטיס בכסף כדי שאוכל להשתמש בו מתי שאצטרך....
 
אנסה להסביר שוב

קו 823 מעפולה לתל אביב
ואני עדיין לא מבין.

מבחינתי יש סכום כסף בכרטיס. אז שיוריד ממנו לי לא משנה אם זה 6 ש"ח או 40 הרי בשביל זה טענתי את הכרטיס בכסף כדי שאוכל להשתמש בו מתי שאצטרך....
אנסה להסביר שוב
ערך צבור לא נמכר על ידי אגד.
ערך צבור שנמכר על ידי דן, קווים ומטרופולין השרון, מכובד על ידי אגד בתחומי הרפורמה בתחבורה של גוש דן.
תחומי הרפורמה נמצאים בתמונה המצורפת.

בנסיעות של אגד בשאר חלקי הארץ, או נסיעות שתחנת המוצא או היעד שלהן מחוץ לתחום הזה. אין שימוש בערך צבור. ולצורך קבלת הנחות יש להשתמש בכרטיסיה.

תל־אביב-עפולה= קבלת הנחת סטודנט רק בשימוש בכרטיסיית שתי נסיעות בעלות 42₪ (מחיר בודד 30₪).
 
אנסה לראות שהבנתי.

אנסה להסביר שוב
ערך צבור לא נמכר על ידי אגד.
ערך צבור שנמכר על ידי דן, קווים ומטרופולין השרון, מכובד על ידי אגד בתחומי הרפורמה בתחבורה של גוש דן.
תחומי הרפורמה נמצאים בתמונה המצורפת.

בנסיעות של אגד בשאר חלקי הארץ, או נסיעות שתחנת המוצא או היעד שלהן מחוץ לתחום הזה. אין שימוש בערך צבור. ולצורך קבלת הנחות יש להשתמש בכרטיסיה.

תל־אביב-עפולה= קבלת הנחת סטודנט רק בשימוש בכרטיסיית שתי נסיעות בעלות 42₪ (מחיר בודד 30₪).
אנסה לראות שהבנתי.
מה שהטענתי בכרטיס יכול לשמש אותי בכל החברות בארץ פרט לאגד.

באגד הערך יכובד בקווים שבמסגרת גוש דן.


ואני מנסה להבין בשביל מה אני צריך אז את הכרטיס אם אני לא חי במדינת ת"א אלא בפרברים בצפון שכל נסיעה מחייבת אותי נסיעה בינערונית? הרי להטעין כל נסיעה יכלתי לעשות גם קודם... יותר מכך, מסתבר שאני לא זכאי להנחת סטודנט אלא אם אני משתמש בכרטיס... באמת שאני יוצא מתוסכל מהסיפור...
 
וד"א לא ציינתי אבל תודה על המענה

אנסה לראות שהבנתי.
מה שהטענתי בכרטיס יכול לשמש אותי בכל החברות בארץ פרט לאגד.

באגד הערך יכובד בקווים שבמסגרת גוש דן.


ואני מנסה להבין בשביל מה אני צריך אז את הכרטיס אם אני לא חי במדינת ת"א אלא בפרברים בצפון שכל נסיעה מחייבת אותי נסיעה בינערונית? הרי להטעין כל נסיעה יכלתי לעשות גם קודם... יותר מכך, מסתבר שאני לא זכאי להנחת סטודנט אלא אם אני משתמש בכרטיס... באמת שאני יוצא מתוסכל מהסיפור...
וד"א לא ציינתי אבל תודה על המענה
 
לא בכל החברות

אנסה לראות שהבנתי.
מה שהטענתי בכרטיס יכול לשמש אותי בכל החברות בארץ פרט לאגד.

באגד הערך יכובד בקווים שבמסגרת גוש דן.


ואני מנסה להבין בשביל מה אני צריך אז את הכרטיס אם אני לא חי במדינת ת"א אלא בפרברים בצפון שכל נסיעה מחייבת אותי נסיעה בינערונית? הרי להטעין כל נסיעה יכלתי לעשות גם קודם... יותר מכך, מסתבר שאני לא זכאי להנחת סטודנט אלא אם אני משתמש בכרטיס... באמת שאני יוצא מתוסכל מהסיפור...
לא בכל החברות
ערך צבור שנקנה באחת מהחברות :דן, קווים, מטרופולין השרון.
ניתן לשימוש בתחום הרפורמה באגד ובשלושת החברות האלה.

בשאר הארץ ניתן להשתמש בערך הצבור רק בחברה שמכרה לך אותו.

הכרטיס מיועד להחליף את כרטיסיות הנייר שהיו קודם.
ומכיוון שגם קודם הנחות ניתנו רק בכרטיסיות. אז גם עכשיו הנחות ניתנות בכרטיסיות שנטענות לכרטיס.

וכמובן גם הנחות בנסיעה ב"פרברים הצפוניים" ניתנות באמצעות הכרטיס. ערך צבור זה לא העיקר.

יש כוונה עתידית להקים מסלקה משותפת של כלל החברות. אם וכאשר היא תוקם, אז אכן ניתן יהיה להשתמש בערך צבור אחד עבור כל הנסיעות בארץ.
 
עוד כמה שאלות

לא בכל החברות
ערך צבור שנקנה באחת מהחברות :דן, קווים, מטרופולין השרון.
ניתן לשימוש בתחום הרפורמה באגד ובשלושת החברות האלה.

בשאר הארץ ניתן להשתמש בערך הצבור רק בחברה שמכרה לך אותו.

הכרטיס מיועד להחליף את כרטיסיות הנייר שהיו קודם.
ומכיוון שגם קודם הנחות ניתנו רק בכרטיסיות. אז גם עכשיו הנחות ניתנות בכרטיסיות שנטענות לכרטיס.

וכמובן גם הנחות בנסיעה ב"פרברים הצפוניים" ניתנות באמצעות הכרטיס. ערך צבור זה לא העיקר.

יש כוונה עתידית להקים מסלקה משותפת של כלל החברות. אם וכאשר היא תוקם, אז אכן ניתן יהיה להשתמש בערך צבור אחד עבור כל הנסיעות בארץ.
עוד כמה שאלות
1. כדי לנסוע נסיעה בינערונית אני חייב לתת את הכרטיס לנהג ולשלם לו? אין דרך להקל את הסרבול שבדבר. לאגד יש אפשרות טעינה לקווים בינערוניים?

2. האם רכבת ישראל משתתפת ברב-קו?

3. קראתי עכשיו באינטרנט שבתחילת שנה הערך של הכרטיס מתאפס מה שנשמע לי הזוי אבל אם אני יכול לשאול אנשים שמבינים אשמח לקבל תשובה בנושא.


דבר אחרון, שוב תודה על המענה.
 
תשובות

עוד כמה שאלות
1. כדי לנסוע נסיעה בינערונית אני חייב לתת את הכרטיס לנהג ולשלם לו? אין דרך להקל את הסרבול שבדבר. לאגד יש אפשרות טעינה לקווים בינערוניים?

2. האם רכבת ישראל משתתפת ברב-קו?

3. קראתי עכשיו באינטרנט שבתחילת שנה הערך של הכרטיס מתאפס מה שנשמע לי הזוי אבל אם אני יכול לשאול אנשים שמבינים אשמח לקבל תשובה בנושא.


דבר אחרון, שוב תודה על המענה.
תשובות
1. נסיעה בודדת (מחיר מלא בלי הנחה) לא דורשת כרטיס.
הנחה ניתנת רק בכרטיסיות, במקרה של קו בין־עירוני ארוך זה כרטיסיית שתי נסיעות.
אז כן צריך לתת את הכרטיס כדי שתוטען עליו הכרטיסיה.

2. רכבת ישראל תשתמש בעתיד ברב־קו.
למיטב הבנתי פיילוט אמור להתחיל בחודש/חודשיים הקרובים.

3. הכרטיס לא מתאפס.
תוקף הכרטיס ל8 שנים מיום ההנפקה. והוא לא מתאפס בזמן הזה (לפחות אם לא קורות תקלות).
אחרי שיגמרו שמונה השנים... מי יודע. סביר להניח שיהיה אפשר להעביר את החוזים לכרטיס חדש. אבל נדע רק ב2016 כשיתחיל לפוג תוקפם של הכרטיסים הראשונים.
 
הפיילוט ברכבת התחיל כבר בתחנות רחובות ונתניה

תשובות
1. נסיעה בודדת (מחיר מלא בלי הנחה) לא דורשת כרטיס.
הנחה ניתנת רק בכרטיסיות, במקרה של קו בין־עירוני ארוך זה כרטיסיית שתי נסיעות.
אז כן צריך לתת את הכרטיס כדי שתוטען עליו הכרטיסיה.

2. רכבת ישראל תשתמש בעתיד ברב־קו.
למיטב הבנתי פיילוט אמור להתחיל בחודש/חודשיים הקרובים.

3. הכרטיס לא מתאפס.
תוקף הכרטיס ל8 שנים מיום ההנפקה. והוא לא מתאפס בזמן הזה (לפחות אם לא קורות תקלות).
אחרי שיגמרו שמונה השנים... מי יודע. סביר להניח שיהיה אפשר להעביר את החוזים לכרטיס חדש. אבל נדע רק ב2016 כשיתחיל לפוג תוקפם של הכרטיסים הראשונים.
הפיילוט ברכבת התחיל כבר בתחנות רחובות ונתניה
במהלך ספטמבר אמור להתחיל השימוש ברב-קו בכל התחנות.
 

ארזS

New member
היכן הטענת את הרב קו ?

אנסה לראות שהבנתי.
מה שהטענתי בכרטיס יכול לשמש אותי בכל החברות בארץ פרט לאגד.

באגד הערך יכובד בקווים שבמסגרת גוש דן.


ואני מנסה להבין בשביל מה אני צריך אז את הכרטיס אם אני לא חי במדינת ת"א אלא בפרברים בצפון שכל נסיעה מחייבת אותי נסיעה בינערונית? הרי להטעין כל נסיעה יכלתי לעשות גם קודם... יותר מכך, מסתבר שאני לא זכאי להנחת סטודנט אלא אם אני משתמש בכרטיס... באמת שאני יוצא מתוסכל מהסיפור...
היכן הטענת את הרב קו ?
אגד לא מטעינים בכלל ערך צבור, אין להם דבר כזה בכלל, וכשאתה עולה על אוטובוס אגד ברעננה למשל ומבקש לשלם ב"ערך צבור" זה מופיע כ"שימוש בארנק" ...
ואין לכך קשר לכרטיס סטודנט.
מקווה שהבנתי אותך כראוי וגם שהסברתי כראוי...
 
הטענתי בעפולה בקווים

היכן הטענת את הרב קו ?
אגד לא מטעינים בכלל ערך צבור, אין להם דבר כזה בכלל, וכשאתה עולה על אוטובוס אגד ברעננה למשל ומבקש לשלם ב"ערך צבור" זה מופיע כ"שימוש בארנק" ...
ואין לכך קשר לכרטיס סטודנט.
מקווה שהבנתי אותך כראוי וגם שהסברתי כראוי...
הטענתי בעפולה בקווים
אז בקיצור תמיד זה שימוש בארנק.


ויש לכך קשר לכרטיס סטודנט כי ההנחות ניתנות רק לבעלי כרטיס "רב-קו" מה שלא משנה כרגע כי כבר יש לי את הכרטיס...

תשובות לשאר השאלות יש?
 

cwen

New member
אז בערך שהטענת תוכל להשתמש בנסיעות

הטענתי בעפולה בקווים
אז בקיצור תמיד זה שימוש בארנק.


ויש לכך קשר לכרטיס סטודנט כי ההנחות ניתנות רק לבעלי כרטיס "רב-קו" מה שלא משנה כרגע כי כבר יש לי את הכרטיס...

תשובות לשאר השאלות יש?
אז בערך שהטענת תוכל להשתמש בנסיעות
הפנימיות של קווים בעפולה. וכדי לנסוע באגד תטען כרטיסיה שתתאים לקו והמרחק שבהם אתה נוסע, וזה אצל הנהג. עדיין משתלם לך, כי אתה מקבל הנחה.
 

ארזS

New member
לצערי אין לי תשובות נוספות עבורך.

הטענתי בעפולה בקווים
אז בקיצור תמיד זה שימוש בארנק.


ויש לכך קשר לכרטיס סטודנט כי ההנחות ניתנות רק לבעלי כרטיס "רב-קו" מה שלא משנה כרגע כי כבר יש לי את הכרטיס...

תשובות לשאר השאלות יש?
לצערי אין לי תשובות נוספות עבורך.
 

david80

Member
בקיצור, "המלך הוא עירום"!

שאלה בנושא רב-קו
שלום לכולם,

הצטרפתי באיחור לרפורמה של הרב-קו עקב. עד כה התנהלתי עם הרכב והחלטתי לתת ניסיון לתחבורה הציבורית בישראל לאחר חוויות טובות של תחבורה בחו"ל...


בכל מקרה הנפקתי לי אתמול כרטיס רב קו עם אפיון סטודנט. שמח וטוב לב הטענתי אותו ב-150 ש"ח והיום כהגעתי לנסיעה באגד בנסיעה בינערונית הנהג אמר לי שהוא לא יכול להשתמש ב"ערך הצבור" שיש לי בכרטיס ואני צריך לשלם עבור הנסיעה.


מיותר לציין שאני לא בן שנתיים וחפרתי את כל האינטרנט והפורמים + שאלתי את הפקידה כשהנפקתי את הכרטיס האם הוא מקובל בכל החברות. אני מרגיש תסכול על התח"צ בישראל.

האם באמת זה ככה או שפיספסתי משהו? למה אני יכול להטעין את הכרטיס אבל הוא לא מכובד?

אודה לכם על הכוונה/הסברים.

א.י
בקיצור, "המלך הוא עירום"!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה