שאלה בנושא רב-קו
שאלה בנושא רב-קו
שלום לכולם,
הצטרפתי באיחור לרפורמה של הרב-קו עקב. עד כה התנהלתי עם הרכב והחלטתי לתת ניסיון לתחבורה הציבורית בישראל לאחר חוויות טובות של תחבורה בחו"ל...
בכל מקרה הנפקתי לי אתמול כרטיס רב קו עם אפיון סטודנט. שמח וטוב לב הטענתי אותו ב-150 ש"ח והיום כהגעתי לנסיעה באגד בנסיעה בינערונית הנהג אמר לי שהוא לא יכול להשתמש ב"ערך הצבור" שיש לי בכרטיס ואני צריך לשלם עבור הנסיעה.
מיותר לציין שאני לא בן שנתיים וחפרתי את כל האינטרנט והפורמים + שאלתי את הפקידה כשהנפקתי את הכרטיס האם הוא מקובל בכל החברות. אני מרגיש תסכול על התח"צ בישראל.
האם באמת זה ככה או שפיספסתי משהו? למה אני יכול להטעין את הכרטיס אבל הוא לא מכובד?
אודה לכם על הכוונה/הסברים.
א.י
שאלה בנושא רב-קו
שלום לכולם,
הצטרפתי באיחור לרפורמה של הרב-קו עקב. עד כה התנהלתי עם הרכב והחלטתי לתת ניסיון לתחבורה הציבורית בישראל לאחר חוויות טובות של תחבורה בחו"ל...
בכל מקרה הנפקתי לי אתמול כרטיס רב קו עם אפיון סטודנט. שמח וטוב לב הטענתי אותו ב-150 ש"ח והיום כהגעתי לנסיעה באגד בנסיעה בינערונית הנהג אמר לי שהוא לא יכול להשתמש ב"ערך הצבור" שיש לי בכרטיס ואני צריך לשלם עבור הנסיעה.
מיותר לציין שאני לא בן שנתיים וחפרתי את כל האינטרנט והפורמים + שאלתי את הפקידה כשהנפקתי את הכרטיס האם הוא מקובל בכל החברות. אני מרגיש תסכול על התח"צ בישראל.
האם באמת זה ככה או שפיספסתי משהו? למה אני יכול להטעין את הכרטיס אבל הוא לא מכובד?
אודה לכם על הכוונה/הסברים.
א.י