אביתר 777777777
New member
המחשב השולט על הרכבת בנוי
ל- 4 קרונות ולאספקת כח וזרם ל 4 קרונות בלבד. יחד עם זאת, אפשר להתאימו עד ל- 6 קרונות במערך. המחשב יכול לפזר את הזרם בצורה אחרת ! בניסוי היו אמנם 8 קרונות אך הקטר (737) היה באמצע וכל קרון כח סיפק את החשמל הדרוש ל- 4 קרונות ולא לכל ה- 8. לשנות את המספרים של הקרונות במחשב זה לא משימה כל-כך קלה ודורשת החלפה של כרטיסים רבים במחשב. הגרמנים שבנו את המערך סיבכו מאוד את המע'. יש גם כרטיסי מסטר אך אותם מסרבים הגרמנים למכור בשלב זה וסיבותייהם עימם. רמז שקיבלתי ממנהל במפעל היה שכשיהיו לנו 125 קרונות, נקבל גם ת'כרטיס המיוחל.
המחשב השולט על הרכבת בנוילמה תוכנת מחשב??
מה עם כח גנרטורים?? מחשב ישפיע על מע' הכריזה והבלימה אך לא יגרום לגנרטור לספק יותר חשמל!! כיצד נערך הניסוי המפורסם עם 8 קרונות דאבל דק שמו 2 מערכים גב אל גב כאשר הקטר התחבר לאחד מקרונות הניהוג מצד תא הנהג?? האם אכן עשו שינוי במחשב לכבוד ניסוי זה? שמעתי על הוויכוח בינך לחן מלינג ונשמע (אני טכנאי אלק' בצבא שעובד על מערכות שליטה מרחוק) ולי זה נראה לעדכן את מספרי הקרונות במחשב הראשי
ל- 4 קרונות ולאספקת כח וזרם ל 4 קרונות בלבד. יחד עם זאת, אפשר להתאימו עד ל- 6 קרונות במערך. המחשב יכול לפזר את הזרם בצורה אחרת ! בניסוי היו אמנם 8 קרונות אך הקטר (737) היה באמצע וכל קרון כח סיפק את החשמל הדרוש ל- 4 קרונות ולא לכל ה- 8. לשנות את המספרים של הקרונות במחשב זה לא משימה כל-כך קלה ודורשת החלפה של כרטיסים רבים במחשב. הגרמנים שבנו את המערך סיבכו מאוד את המע'. יש גם כרטיסי מסטר אך אותם מסרבים הגרמנים למכור בשלב זה וסיבותייהם עימם. רמז שקיבלתי ממנהל במפעל היה שכשיהיו לנו 125 קרונות, נקבל גם ת'כרטיס המיוחל.