שאלה בנושא קבלת אזרחות

ד ר ו

New member
שאלה בנושא קבלת אזרחות

בעת הגשת הבקשה לאזרחות יש להוכיח שהות בפועל בקנדה של מס' ימים מינימלי (סה"כ כ-3 שנים). הבעייה היא שאינני זוכר את מס' היציאות שלי מתחומי קנדה, ובוודאי שלא את מספרי הימים בכל פעם (נסיעות הרכב לארה"ב, טיסות לישראל וכו'). האם יש דרך לברר זאת באופן רישמי - כמו שבארץ ניתן להוציא פלט יציאות מהמדינה ממשרד הפנים?
 
לפחות את כל הנסיעות הארוכות לישראל

יש לך מהחותמות בדרכון. אם שמרת על דפי כרטיס האשראי תוכלי לשחזר לגבי יציאותייך לארצות הברית לפי הקניות שם. לקנדים לא ממש יש מאגר מידע על מי שיוצא ונכנס, ולכן אין לך דרך לקבל מהם, מצד שני להם יש חלק מהמידע, ואם תפספסי יציאה את שהם יודעים עליה בדיווח שתתני, את בבעיה, טלפני ל 1-888 של ה CIC ותשאלי מה את עושה עם כל היציאות הקצרות ברכב לארה"ב שאין לך רקורד עליהם, הם נחמדים ויציעו לך מה לעשות. אני חושב שיהיה נחמד אם כשתדעי מהי דרך הפתרון תעדכני כאן כי זו בעיה משותפת לרבים.
 

ד ר ו

New member
לא מחתימים לי את הדרכון אף פעם

לא בקנדה ולא בישראל (כי יש לי בישראל כרטיס מגנטי במסלול המהיר לכניסה/יציאה) במעברים יבשתיים כמובן שלא החתימו לי מלבד האמריקאים פעמם בחצי שנה. אם אין לקנדים מעקב מסודר - אז איך יש להם בכל זאת חלק מהמידע?
 

tricia

New member
כי....

א. כי כשאתה נכנס לקנדה בשדה תעופה הם מזרימים למחשב את תאריך הכניסה שלך לקנדה וגם תשובתך בטופס כניסה בה הם שואלים אותך לכמה זמן נסעת. ב. לא החטימו אותך איזה פעם או שתיים בארה"ב? בדרך כלל הכניסה הראשונה בויזה של 6 חודשים רשומה בדרכון. ג. הם מבקשים לראות כל דרכון שיש לך. מבעלי ביקשו לצלם כל דף בדרכון ולשלוח עליהם.. למה שלא תבקש במשרד הפנים הישראלי את הנתונים. זאת בקשה פשושה יחסית וניתן להגישה בבית הדואר. (אולי משהו יכול לעשות זאת עבורך) כמה ימים אתה נהדרת אתה מעריך? אם מדובר בהרבה הם יתקשו לראות הוכחות לשהיתך בקנדה .אם זה כמה נסעיות ספורות חא ממש יעשו מזה עניין.
 

ד ר ו

New member
אני יוצא הרבה מקנדה

אני יוצא הרבה - בכל פעם לכמה ימים - לישראל ולמקומות אחרים, כך שנתונים ממשרד הפנים הישראלי לא יכסו הכל ובמעברי הגבול לארה"ב - בכל פעם ליום אחד החתימות היחידות שלי בדרכון הם של חידושי הויזה לארה"ב בכל 1/2 שנה אם הקנדים מקלידים את הכל למחשב בשדה התעופה, אז למה אין להם אפשרות להוציא עבורי פלט מסודר, כמו שניתן לעשות בישראל?
 

ד ר ו

New member
אוכל לספק להם תלושי שכר קנדיים

במשך כל התקופה - כי עבדתי באופן רצוף, וכמובן הסכמי שכירות דירה, חשבונות בנק, דוחות ויזה והכל ברצף של מעל 3 שנים. אוכל גם לתת להם את הדרכון שלי או צילום - אבל הוא בתול ללא חתימות כניסה ויציאה. יתכן והם כלל לא ידעו מהכניסות ומהיציאות לי לאור הנתונים הנ"ל? ואז אולי עדיף כלל שלא להסתבך ושלא לפרט כלום למעט כניסה או שתיים לארה"ב בסמוך לחותמות הארכת הויזה?
 

tricia

New member
ממש ממש לא כדאי להסתיר מידע....

זה לא מוסיף....וזה יכול למנוע ממך אזרחות. כדאי מאוד לעשות עבודת בילוש ולנסות עד כמה שיותר להשלים את המידע. בה נחלק את הבעיה: טיסות לארץ תוכל להשלים ללא בעיה. כניסות לארצות הברית תשרום את אילו שחתומות. בנוסף תצרף מכתב שאומר שיתכן שנסעת עוד כמה פעמים עם הרכב לפרקי זמן קצרים שלא יותר מX ימים אך אין לך רישום כזה. הצעה נוספת תגיש מאוחר מ1095 ימים, כך יהיו לזכותך ימים ספר להתחשבנות . אם לא ההליך הופך למסורבל יותר . הוא עלול לקחת יותר זמן. בתיקים מסורבלים השופט מבקש לראות הוכחות ובהתאם לזה מחליט אם להזמינך לפגישה איתו או לא.
 
למעלה