שאלה בנושא מחיר שרשרת

שאלה בנושא מחיר שרשרת

עשיתי שרשרת משובצת לחברה העלות שלי היתה 75 שח האם זה יהיה לא יפה מצידי אם אבקש ממנה 120 שח או לקחת 100
 

חנהמיכל

New member
תחשיב:

תחשיב אמיתי: עלות חמרים - כולל חוטים, סוגרים, חרוזי מעיכה - הכל הכל!!!! (גם מה שלשרשרת הזו הוא "שולי") עלות "שכר עבודה" - כמה שעת עבודה שלך שווה(זמן זה כסף, כידוע) כפול מספר השעות שהשקעת - זה קצת "טריקי" כי יש שעובדות לאט, ויש שעובדות מהר
, וזה סעיף שמאד מייקר את התכשיט. בינתיים, רק כיסית הוצאות!!!!!!!!!!!! + רווח. עכשו - אנחנו יודעים שקשה מאד לקבל מחיר שיכסה את התחשיב הנ"ל. לפחות לפחות לפחות - פי שלוש מעלות החמרים (שזה תחשיב די "עקום") בהצלחה
 

מריאנה8

New member
חברה יקרה../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

120 ש"ח לא הרבה אפילו זו חברה שלך!!!!!!! חשוב מאוד !!!!!! לבקש מחיר מלא גם לקרובי משפחה וחברות בכלל!!!!!!!!! והכי חשוב.....לשים את התכשיט בתוך שקית אורגנזה, או קופסה שקופה ולחייב את עלות הקופסה או השקית
 
מריאנה-היכן מוצאים קופסא שקופה-או אריזה מתאימ

מתאימה - ( שקית אורגנזה מצאתי - קופסא שקופה היכן ? ) - תודה
 

מריאנה8

New member
../images/Emo140.gifערב טוב ציפי../images/Emo24.gif

קופסא שקופה, הכונה שלי שרק המכסה של קופסאת הקרטון היא שקופה (חלקית)דומה לחלון. וניתן למצוא בחנויות חרוזים, אני קונה בדרך כלל בחנות שנקראת "אריזות יפו" בדרך יפו בת"א אני מקווה שהצלחתי לעזור לך.
 
ה "משולש" איזור בת"א שבדומה למשולש ברמודה

גם שם נעלמים דברים (בעיקר הכסף מהארנק , אבל גם ימבה זמן .....
) המקומיים יכירו אותו בשם "כיכר המושבות " וה- GPS יכיר אותו כ : רח' אלנבי פינת רחוב החשמל , תל-אביב יפו. איזור בו מרוכזות חנויות רבות של חרוזים , אבנים טובות , אביזרים ושאר ירקות הקשורים לחריזה. אממה , אם את מחפשת חרוזי ונציה , דליקה וחבריהם - לא זה המקום למצא אותם. (בשביל זה המצאנו את מינעלת ווילדי
) אלא אם כן דווקא בתוצרת הסינית (הירודה יש לציין ) חשקה נפשך .... את זה אפשר למצא שם (ונציות בשקיות של חצי קילו .... )
 
עלות החמרים וזמן עבודה זה פחות בעיה לחשב, אבל

אבל מה בדיוק היית כוללת ב"רווח" - שלוב צבעים (שזה ממש לא דבר פשוט למצוא, אצלי זו עבודה בפני עצמה, אני לא סתם בוחרת כמה צבעים מתאימים ומתחילה לעבוד...) , עצם העובדה שזו עבודת יד , התאמת סוגי החרוזים לעבודה
בסופו של דבר אני מתמחרת בסדר אבל תמיד אחרי התלבטויות...עזרה לא תזיק
מראש
 

חנהמיכל

New member
אין מילים - רווח כשמו כן הוא -

לא לכיסוי שום הוצאה
לא חומרים, לא זמן, לא חשמל של המנורה, ומחיר ציוד העבודה והבלאי שלו. רווח הוא מה שאדם בעצם מרויח על המוצר שהוא מוכר לאחרים. הבעיה בעבודות החרוזים שלנו - שאנשים לא מעריכים נכונה, לא מוכנים לשלם מה שבאמת מגיע! ושאנחנו, החורזות, מתמחרות נמוך נמוך נמוך, כי אנחנו הרי כל כך נהנות מהחריזה ומההתעסקות בחרוזים - אז שמישהו ישלם עבור ההנאה שלנו? וכל כך מוחמאות שיש מישהי שמתלהבת מאיזה שהוא תכשיט ואשכרה מוכנה להוציא את הארנק בשבילו! וסוף סוף יחזור לנו מחיר החרוזים שהוצאנו, ונוכל לקנות עוד כמה חרוזים, בלי להרגיש ייסורי מצפון שאנחנו מוציאות אוכל מהפה של הילדים. איזה יופי
אז זהו - שלא יופי בכלל. "מה, כל כך יקר? עבור חרוזים?" כמה פעמים שמעתן את המשפט הזה? אחרי שנקבתן מחיר מצחיק כשחישבתן את מחיר החרוזים והכפלתן בשלוש במקרה הרע פחות, או בשתיים במקרה הרע יותר. כמה עבודה, זמן, כאבי צוואר גב וראש מתחבאים בכל ספירלה או תליון????????? כמה "מיכל נגרין" יש? - כאלה שיש להן קשרים/שכל/מזל/כשרון עיסקי לעשות עם זה משהו אמיתי! לכן - אני בינתיים לא מוכרת. עושה לעצמי, ומדי פעם, בגאווה רבה! נותנת מתנה לארוע מיוחד - יום הולדת, חג גדול, למישהי ממש ממש קרובה. באהבה והערכה לכל החורזות הנלהבות.
 

brukeren

New member
מיכל נכונים הדברים שכתבת....לא כולם יודעים

להעריך את עבודת החריזה....ולכן לא תמיד אפשר לקבל את מה שמגיע.... ישנה שרשרת +קבושון שעבדתי הרבה שעות בחריזה.....ולא רצו לתת לי את המ חיר שביקשתי... התכשיט נשאר אצלי.... חריזה נעימה ובכייף לכולן
 
|כל כך נכון , אין לי מה להוסיף (או אין מילים)

ב
אולי קצת....
זו באמת קצת בעיה כי בשביל רוב האנשים החרוזים הם כמו שהיו בשבילנו פעם - פשוט "חרוזים", הם לא מבדילים בין סברובסקי לחרוז נוצץ אחר, או בין חרוזים יפניים או toho וכד' לבין ונציה פשוטה....
 

חנהמיכל

New member
זו הבעיה הקטנה.... אפשר לעשות יצירת אמנות

של ממש מחרוזים לא מאד יקרים. ועל זה, הסיכוי לקבל מחיר הוגן, נמוך מאד. לכן - מבחינת יחס השקעה מול מחיר - עדיף לעשות עבודות פשוטות, השחלות, שלוקחות 1/2 שעה - שעה מקסימום, מחרוזים "שוים" - סברובסקי, על שרשרת כסף או גולדפילד. על זה עוד אפשר לקבל איכשהו מחיר שמצדיק את ההשקעה
מצד שני - יש המון כאלה. קשה לעשות משהו ייחודי.
 
../images/Emo132.gifלדעתי הכי טוב לעשות באמצע

לתמחר לא יקר מדי , כי אז אין הרבה סכויים שמשהו יקנה את התכשיט, ולא זול מדי, כי אז תצאי בהפסד רב במקום בשלל רב
מחיר לא יקר מדי אבל להוזיל רק עד המחיר שפחות ממנו כבר תצאי בהפסד
 

mazy57

New member
אני ממש מזדהה איתך

גם אני חורזת לעצמי בלבד. אני נהנית לייצר אותו ופי שניים נהניית לענוד אותו. ניסיתי כמה פעמים למכור אבל ללא הצלחה.כך שכל מילה שלך כאילו יצאה מליבי. אבל העיקר הסיפוק שאני מקבלת מהעשיה שאין לה שום מחיר. תודה לך חברה ממש נגעת לליבי בעכרכה רבה
 
למעלה