שאלה בנושא מוצר של "עשבי קדם" בשם : ניקוזית.

שאלה בנושא מוצר של "עשבי קדם" בשם : ניקוזית.

נתקלתי לאחרונה במוצר "ניקוזית" של "עשבי קדם" , יש לי טחול מוגדל וכבד קצת שומני, לאחרונה כאבי בטן ( בבירור) האם שימוש במוצר "ניקוזית" ( ראו את מרכיביו ) , עלול לגרום נזק ? תודה.
 
חליטה,

בד"כ קצת פחות אפקטיבית ממיצוי של צמחים, ולכן לא ממש מעוררת אצלי התלהבות יתרה. עם זאת, סביר להניח שתהיה פעילות מסויימת שתורגש. אבל-(!) סביר להניח שיש צורך בשינוי תזונתי, משום שאני מאמין שהתזונה היא הגורם הבעייתי לכל התופעות שציינת. ברגע שתשני את התזונה, החליטה הנ"ל תוכל לתמוך בתהליך ולשפר את המצב.
שיהיה בהצלחה!
 
הי רונן

כפי שכתב שלומי חליטות צמחים הן הדרך היותר "עדינה" בטיפול. באופן אישי התערובת הזו מכילה בתוכה הרבה צמחים שממש לא מתאימים לניקוז, יש כמה שעושים זאת יפה ואין צורך לערבב עשרים צמחים... בנוסף, כאשר מתחיל תהליך של ניקוי / ניקוז רעלים יש צורך - בייחוד במצב כמו שלך עם כבד שומני- לשתות צמחים אשר פעולתם מגנה על הכבד. ניקוז הכבד בזמן חולי יכול לגרום לכאבים ואי נוחות (מאחר ואנו גורמים לכבד להתאמץ יותר מהרגיל). המלצתי הינה לגשת למטפל (בצמחי מרפא, אבל אני משוחדת כי זה התחום שלי..
) ולעבור אבחון מקיף ולהתחיל תהליך טיפולי מסודר שיכלול פורמולות מצמחים, הנחיות תזונה וכד'. לא הייתי מזלזת במצב שלך. רק בריאות, הילה
 
נראה לי

שאיכשהו, לשימוש כוללני של כלל האוכלוסיה אי פעם, ה"פורמולה" הזאת דווקא מעניינת, לא שהייתי ממליץ עליה כטיפול, אבל בהנחה שמישהו שותה אותה, היא כביכול "מגנה" על כל הנזקים שהניקוז אומר לעשות. חשיבה יפה, אבל זה קצת כמו להוסיף סידן למוצרי חלב (שזה לא...)
 
למעלה