אצלנו גם מביאים ספר לגן והשנה...
בתור זה שאני גם בועד... אמרתי לגננת שאני הולכת לקנות במרוכז את הספרים וכך עשינו, גבינו את הסכום מראש במסגרת הועד וכך הגן התמלא בספרים מדהימים, איכותיים ולא כל ספר שטותי, שהורים קנו לפעמים - רק כדי "לגמור" עם זה. וגם הלכתי עם עוד מישהי מהועד שיש לה הנחה בסטימצקי וזכינו ב-42 ספרים במקום 35 (לפי מספר הילדים) וגם 600 ש"ח פחות!!!!! בכלל ספר זו מתנה מועדפת עליי....
וגם רואי מאוד אוהב!!!!