שאלה בנושא ביטוחי משכנתא

SHLOMIMNO1

New member
שאלה בנושא ביטוחי משכנתא

אני מקווה שאוכל לקבל פה עזרה. אני צריך לחתום על משכנתא השבוע - מקסימום שבוע הבא ואין לי מושג מה אני אמור לחפש ולבדוק בנושא ביטוחי משכנתא. אני יודע שיש שני ביטוחים - מבנה וחיים. איפה כדאי לי לעשות? (פקידת הבנק אמרה לי שאם אני אעשה אצל מישהו חיצוני מניסיונה - הם לא מעבירים את הפוליסות בזמן ויוצא שאני משלם עמלת "איחור" ?) מה אני צריך לבדוק ? כמה זה אצור לעלות לי (מדובר במשכנתא של 350000 ש"ח) תעזרו לי - עדיף מניסיונכם האישי תודה רבה
 
משכנתאות ... וביטוחים ...

קרא את שירשור האירוח בנושא משכנתאות ותוכל למצוא הרבה מידע בנושא. שאלת עלות הביטוחים אף היא נשאלה ולפי מיטב זכרוני לא התקבלה תשובה ברורה. מה שכן ידוע זה שביטוח חיים הינו אישי ותלוי בנתוני המבוטח. אין לי מושג לגבי "עמלת איחור" אבל ככל הנראה הביטוח בבנק יקר יותר וכדאי לקבל הצעות מחברות ביטוח שעוסקות בזה ולהשוות את העלויות.
 
דעתי

הפקידה צודקת : בחלק מהמקרים בגלל הרשלנות של חברות הביטוח לא נשחלת לבנק הפוליסה המחודשת,ואז (הרי את הבנק זה לא מעניין) הלווה נדרש לשלם את העמלה הנ"ל.אבל סוכן ביטוח רציני ידאג לשלוח את הפוליסה במועד. לגבי ביטוח מבנה- אין הבדל גדול בין שתי החלופות,ולגבי ביטוח החיים- לעיתים יש פער ניכר בין הצעת הבנק לבין הצעת חב' חיצונית.
 
למעלה