שאלה בנוע לזיהום אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.
דוקטור, אני חושב שפספסת את הנקודה שלי

דעתך ידועה וילי כמו דעתנו וזה בסדר גמור:
אינני יכול להצביע לאדם הססן ופחדן שגרם להפסד צבאי חריף בעזה בקייץ האחרון ואף לא חיסל רבע מהמנהרות לשטחנו, לאדם שיודע על מאות מנהרות חיזבאללה מתחת לגליל העליון ולא עושה עם זה דבר או לאדם שמחזיק שר תחבורה שהבטיח לסגור את הרכבת ביום 17.08.2011 ופשוט שיקר ולא עשה כן ! או לאדם שנשוי לאשה שקונה על חשבונך וחשבוני גלידת פיסטוק ב- 84,000 ש"ח לשנה. והאמן לי וילי בדבר אחד: כל חייה שרה לא אכלה גלידה כמוני ולעולם לא תצליח לאכול כמות גלידה כמוני ואני מוציא הרבה פחות על גלידות בשנה. האם היא בדקה אם האורחים שלה אוהבים גלידת פיסטוק לפני שקנתה אותה? לעיתים זו גלידה מחליאה....מדוע היא לא רכשה מוקה-וניל פשוטה באריזות קרטון מלבניות של שטראוס?
ובינינו? אני אצביע רק אם ישלמו לי אובדן יום עבודה או לא יחשיבו לי אותו כיום חופש. אם לא אקבל פיצוי כספי על היום הזה - לא אצביע.
דוקטור, אני חושב שפספסת את הנקודה שלי
לא חשבתי שעליך להצביע לביבי. אחרי הכל אני עצמי מעולם לא הצבעתי לו וגם לא נראה שאעשה זאת הפעם...
מה שכתבתי הוא שבניגוד לתחזיות, נראה כי מספר המנדטים של הליכוד בכנסת הבאה יגדל ב-20% בערך.

אגב, עם כל הבנתי לחיבתך לגלידה
אני חושב שאתה מתמקד בטפל. 84 אלף בשנה הם טיפה בים. מה שצריך להדאיג אותך הם עשרות המיליארדים שש"ס גנבה מהמדינה מאז הקמתה (אני עדין, היא גנבה מאות מיליארדים...) שלעומתם גם אספקת גלידה למאה שנה לכל משפחת נתניהו היא כלום ושום דבר. מה שצריך להיות בראש סדר העדיפויות הוא השארת ש"ס מחוץ לממשלה ובעדיפות שניה השארת יהדות התורה מחוץ לממשלה.
 
לגבי ש"ס ! אצביע הצבעת מחאה אם אצביע.

דוקטור, אני חושב שפספסת את הנקודה שלי
לא חשבתי שעליך להצביע לביבי. אחרי הכל אני עצמי מעולם לא הצבעתי לו וגם לא נראה שאעשה זאת הפעם...
מה שכתבתי הוא שבניגוד לתחזיות, נראה כי מספר המנדטים של הליכוד בכנסת הבאה יגדל ב-20% בערך.

אגב, עם כל הבנתי לחיבתך לגלידה
אני חושב שאתה מתמקד בטפל. 84 אלף בשנה הם טיפה בים. מה שצריך להדאיג אותך הם עשרות המיליארדים שש"ס גנבה מהמדינה מאז הקמתה (אני עדין, היא גנבה מאות מיליארדים...) שלעומתם גם אספקת גלידה למאה שנה לכל משפחת נתניהו היא כלום ושום דבר. מה שצריך להיות בראש סדר העדיפויות הוא השארת ש"ס מחוץ לממשלה ובעדיפות שניה השארת יהדות התורה מחוץ לממשלה.
לגבי ש"ס ! אצביע הצבעת מחאה אם אצביע.
 

amit1270

New member
הסיבה ל"גידול" הזה במספר המנדטים של הליכוד

כרגע דווקא נראה
שמספר המנדטים של הליכוד בכנסת הבאה יהיה גדול יותר מזה שבכנסת הנוכחית (21-23 לעומת 18-19).
זה כמובן לא אומר שהליכוד יוכל להרכיב את הממשלה הבאה, תלוי מה יהיה מצב מפלגות ה"מרכז".
אגב, לדעתי שינוי בהרכב הממשלה לאו דווקא ישנה את המצב שאתה ואנדי מדברים עליו (לגבי האוטובוסים וכו').
הסיבה ל"גידול" הזה במספר המנדטים של הליכוד
היא הסכם האיחוד המטופש עם "ישראל ביתנו" שהיה דוגמה מצוינת לשלם שקטן מסכום חלקיו. אני מעריך שאם הליכוד היה מתמודד בבחירות הקודמות באופן עצמאי הוא היה מקבל מספר מנדטים קרוב יותר ל-25 מאשר ל-18-19.
 

cwen

New member
וגם קולות שהלכו ליאיר לפיד וכנראה יחזרו "הביתה" לליכוד

הסיבה ל"גידול" הזה במספר המנדטים של הליכוד
היא הסכם האיחוד המטופש עם "ישראל ביתנו" שהיה דוגמה מצוינת לשלם שקטן מסכום חלקיו. אני מעריך שאם הליכוד היה מתמודד בבחירות הקודמות באופן עצמאי הוא היה מקבל מספר מנדטים קרוב יותר ל-25 מאשר ל-18-19.
וגם קולות שהלכו ליאיר לפיד וכנראה יחזרו "הביתה" לליכוד
 

cwen

New member
תשמע, בתור מישהי שנוסעת הרבה בדן

כבר יש ביקורת קטלנית על חלונות 10 שבה נטען
שהיא הרבה יותר מסורבלת מחלונות 8.1.
לגבי יורו 6 - חבל שדן קונה כל כך הרבה אוטובוסים מדגם יורו 6. עד שיגיע האוטובוס החדש האחרון מדגם זה לחברה, כבר יהיה יורו 7 בשוק והאוטובוסים החדשים של דן יהפכו בין לילה למיושנים. אינטרבל הזמן בין יורו 6 ליורו 7 לא גדול. עדיף היה להמתין ליורו 7 ובינתיים להסתדר עם הקיים. לצערי גם אגד עושה את הטעות הזו - אין סבלנות להמתין ליורו 7 שזמן הכניסה שלו לשירות נראה כבר באופק.
תשמע, בתור מישהי שנוסעת הרבה בדן
המצב של האוטובוסים הישנים הוא קטסטרופה. זה היה מאוד במקום להביא חדשים.
 
הישנים רק מלוכלכים ופה ושם חסר בורג במעקה, אבל

תשמע, בתור מישהי שנוסעת הרבה בדן
המצב של האוטובוסים הישנים הוא קטסטרופה. זה היה מאוד במקום להביא חדשים.
הישנים רק מלוכלכים ופה ושם חסר בורג במעקה, אבל
זה זניח. ניתן לתקן ליקויים אלו בטיפול יסודי אחד במוסך של שעה.
 

בישגד

New member
לפי ההגיון הזה גם נוסע לא צריך להשקיע לשלם על נסיעה

כי לא רוצים להשקיע כלום באוטובוס שיורד משירות בעוד זמן קצר.
לפי ההגיון הזה גם נוסע לא צריך להשקיע לשלם על נסיעה
שבמילא נגמרת בעוד זמן קצר.
החברה חייבת לדאוג שהאוטובוס יהיה ראוי לנסיעה גם אם זה היום האחרון שלו בשירות
 
את זה תספר לחברות האוטובוסים. אני מסכים איתך!

לפי ההגיון הזה גם נוסע לא צריך להשקיע לשלם על נסיעה
שבמילא נגמרת בעוד זמן קצר.
החברה חייבת לדאוג שהאוטובוס יהיה ראוי לנסיעה גם אם זה היום האחרון שלו בשירות
את זה תספר לחברות האוטובוסים. אני מסכים איתך!
 
יש תוכניות הצטיידות שנתיות

כבר יש ביקורת קטלנית על חלונות 10 שבה נטען
שהיא הרבה יותר מסורבלת מחלונות 8.1.
לגבי יורו 6 - חבל שדן קונה כל כך הרבה אוטובוסים מדגם יורו 6. עד שיגיע האוטובוס החדש האחרון מדגם זה לחברה, כבר יהיה יורו 7 בשוק והאוטובוסים החדשים של דן יהפכו בין לילה למיושנים. אינטרבל הזמן בין יורו 6 ליורו 7 לא גדול. עדיף היה להמתין ליורו 7 ובינתיים להסתדר עם הקיים. לצערי גם אגד עושה את הטעות הזו - אין סבלנות להמתין ליורו 7 שזמן הכניסה שלו לשירות נראה כבר באופק.
יש תוכניות הצטיידות שנתיות
בכדי לעמוד ברמת שירות של גיל ממוצע וגיל מקסימלי.
אתמול הכי חדש היה יורו 5היום הכי חדש זה יורו 6, מחר הכי חדש זה יורו 7, תמיד אפשר לחכות לדגם הבא, אבל מה שחשוב הוא שכל הצי לאט לאט יתקדם על ידי זה שתמכור את הישנים ותקנה חדשים.

מי כמוך יודע שיורו זה רק מרכיב אחד, להצערת גיל הרכבים בצי יש הרבה מרכיבים, לדוגמה הנגשה לנכים בעירוני שאסורה ברכבים חדשים מ-2004 ולכן רק עכשיו ב-2015 האוטובוסים הלא מונגשים האחרונים ייעלמו מצי הרכב הישראלי.
 
אתה "צעיר" ותמים

מקווה שהמנועים מוצלחים יותר מחלונות
מיקרוסופט חברה שמנוהלת גרוע ומאבדת את דרכה
&nbsp
אתה "צעיר" ותמים
מאז 1996 כל מה שאני שומע הוא "מיקרוסופט חברה שמנוהלת גרוע ומאבדת את דרכה".
"מיקרוסופט גמורה".
"מיקרוסופט על סף משבר".
"בלינוקס זה לא היה קורה".
"חלונות שייכת לעבר, אף אחד לא ישתמש בה בעוד שנתיים" (כל שנה מאז 1996!)
בפועל, הרווח הנקי שלהם היה 22 מיליארד דולר בשנה שעברה (מתוך 86 מיליארד הכנסות). לפני חמש שנים? "רק" 19 מיליארד מתוך 62 מיליארד הכנסות. בשנת 99'? הרווח היה "רק" 7 מיליארד (לא יודע כמה היו ההכנסות).
אמנם, עבור מלייאנים כמונו 22 מיליארד דולר רווח זה כסף קטן, אבל לא נראה לי שמיקרוסופט נמצאת בדרך למטה.
צא דחוף מהסרט בשחור-לבן שלינוקס מקרינה לך.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


אתה "צעיר" ותמים
מאז 1996 כל מה שאני שומע הוא "מיקרוסופט חברה שמנוהלת גרוע ומאבדת את דרכה".
"מיקרוסופט גמורה".
"מיקרוסופט על סף משבר".
"בלינוקס זה לא היה קורה".
"חלונות שייכת לעבר, אף אחד לא ישתמש בה בעוד שנתיים" (כל שנה מאז 1996!)
בפועל, הרווח הנקי שלהם היה 22 מיליארד דולר בשנה שעברה (מתוך 86 מיליארד הכנסות). לפני חמש שנים? "רק" 19 מיליארד מתוך 62 מיליארד הכנסות. בשנת 99'? הרווח היה "רק" 7 מיליארד (לא יודע כמה היו ההכנסות).
אמנם, עבור מלייאנים כמונו 22 מיליארד דולר רווח זה כסף קטן, אבל לא נראה לי שמיקרוסופט נמצאת בדרך למטה.
צא דחוף מהסרט בשחור-לבן שלינוקס מקרינה לך.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זה לא כ"כ פשוט

תגיד, כבודו: ידוע לך איזה נתח באחוזים ממכירות מייקרוסופט
מוחזק ע"י מערכות ההפעלה ואיזה נתח שמור לאופיס?
זה לא כ"כ פשוט
הנה כמה נתונים מהרבעון האחרון: (השנה הפיסקלית במיקרוסופט מסתיימת בסוף יוני).
הכנסות: 23.38 מיליארד $
רווח גולמי: 15.79 מיליארד $
רווח תפעולי: 6.48 מיליארד $
(חברה מתה, כן?)

הבעיה היא בחלוקה שמיקרוסופט עושה. היא הפסיקה לעשות חלוקה של החטיבות העסקיות ל- Windows, אופיס וכו'.
היא מחלקת את החטיבות לחטיבה עסקית, חטיבה צרכנית וכד'. ובכל חטיבה יש את כל המוצרים. לכן בלי לשבת ולנבור בדוחות הכספיים (אין לי כוח) קשה מאוד לדלות נתונים מדוייקים. כי Windows ברישיון OEM יהיה במקום אחד, ו- Windows ברישיון Reatail יהיה במקום אחר. Windows Server יהיה במקום שלישי ו- Windows Phone בכלל בחומרה. אופיס 2013 Home & Student יהיה בחטיבה הצרכנית יחד עם Office 365 Perosnal ואופיס Pro יהיה בחטיבה העסקית עם Office 365 Enterprise וכו' וכו'. ג'ו'נגל שלם.
בכלליות ניתן לומר שמיקרוסופט מרוויחה היום יותר על אופיס מאשר על חלונות, בייחוד בגרסאות הענן. יחד עם זה, ולמרות הירידה במכירת המחשבים האישיים, נתוני המכירות עלו בשנה האחרונה.

ככה שאין מה לדאוג להם.
 

עלה13

New member
סרטון שמציג אוטובוס יורו 7 שנכנס לשרות

רק לסבר את אוזנייך: תקן יורו 7 העתידי כבר מנוסה בימים אלה
בגרמניה על מנועים נסיוניים (אבות טיפוס) בהצלחה רבה. לא ירחק היום ותוכל לראות בארץ מנועי יורו 7. להערכתי בפחות משנתיים. לפי מה שאני יודע - הסתיים פיתוח מנועי יורו 8 אך הכל עדיין על הנייר ושוב להערכתי - תוך 4 שנים לכל המאוחר - תוכל לראות יורו 8 גם בישראל. (יתכן שיהיה לו שם יחודי משלו). לוקח כמה שנים לבנות מנוע אב טיפוס, לנסות אותו ולהכניס אותו לייצור סדרתי. לכל אלה יש מחלות ילדות רבות שצריך לפתור.
בדיוק ככה זה גם בתוכנות. אני יודע שהסתיים כמעט לחלוטין פיתוח חלונות 11. את חלונות 10 תוכל לראות כבר בחודשים הקרובים בחנויות. חלונות 9 לא תהיה קיימת. דילגו מ-8.1 ישירות ל-10 כדי להדגיש את ההבדל הרב בין 8.1 ל-10. גרסת בטא של חלונות 10 ניתנת להשגה כבר כיום.
סרטון שמציג אוטובוס יורו 7 שנכנס לשרות
ב2011
https://www.youtube.com/watch?v=v5qCf8NOuW8
 
אוטובוס נסיוני יורו 7. בהחלט יורו 7 צפוי

סרטון שמציג אוטובוס יורו 7 שנכנס לשרות
ב2011
https://www.youtube.com/watch?v=v5qCf8NOuW8
אוטובוס נסיוני יורו 7. בהחלט יורו 7 צפוי
להיכנס לשירות בזמן הנראה לעין וחבל שבגלל גחמות הממשלה מכניסים באגד ובדן יורו 6 כרגע. הממשלה היתה צריכה לתת ארכת זמן לאוטובוסי יורו 2 ויורו 3 בדן כדי להכניס כבר את היורו 7 לשירות במקום את היורו 6.
 

עלה13

New member
אהבתי את הסידור המערב...

אוטובוס נסיוני יורו 7. בהחלט יורו 7 צפוי
להיכנס לשירות בזמן הנראה לעין וחבל שבגלל גחמות הממשלה מכניסים באגד ובדן יורו 6 כרגע. הממשלה היתה צריכה לתת ארכת זמן לאוטובוסי יורו 2 ויורו 3 בדן כדי להכניס כבר את היורו 7 לשירות במקום את היורו 6.
אהבתי את הסידור המערב...
שימושים, כיסאות עם גב לחלון בשני הצדדים המגדילים ממושב לכיסא גלגלים לשתיים, הם גם מתחשבים בקהל בוגר שיונח נוח לשבת בצורה זו, לעגלות ילדים או סלי קניות וגם מגדיל משמעותית את הקיבולת בשעות השיא, מבחינת המרכב הוא נראה פחות מושקע מהמרכבים האירופיים.
האוטובוסים במיוחד מעידן רבי הקיבולת עוברים תהליך טוב בעשור האחרון ובהחלט מהווים שרות שיכול להתחרות ולעבוד טוב מול רכבת קלה, טראם וסטריט באס מבחינת השירות העלות והזמינות, בישראל שפרויקטים מורכבים כקלה, תחתית אורכים עשורים השקעה במערכת מקדימה היא פתרון מצוין וזמין
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא מתבצעת ולא התבצעה שום עבודת פיתוח

רק לסבר את אוזנייך: תקן יורו 7 העתידי כבר מנוסה בימים אלה
בגרמניה על מנועים נסיוניים (אבות טיפוס) בהצלחה רבה. לא ירחק היום ותוכל לראות בארץ מנועי יורו 7. להערכתי בפחות משנתיים. לפי מה שאני יודע - הסתיים פיתוח מנועי יורו 8 אך הכל עדיין על הנייר ושוב להערכתי - תוך 4 שנים לכל המאוחר - תוכל לראות יורו 8 גם בישראל. (יתכן שיהיה לו שם יחודי משלו). לוקח כמה שנים לבנות מנוע אב טיפוס, לנסות אותו ולהכניס אותו לייצור סדרתי. לכל אלה יש מחלות ילדות רבות שצריך לפתור.
בדיוק ככה זה גם בתוכנות. אני יודע שהסתיים כמעט לחלוטין פיתוח חלונות 11. את חלונות 10 תוכל לראות כבר בחודשים הקרובים בחנויות. חלונות 9 לא תהיה קיימת. דילגו מ-8.1 ישירות ל-10 כדי להדגיש את ההבדל הרב בין 8.1 ל-10. גרסת בטא של חלונות 10 ניתנת להשגה כבר כיום.
לא מתבצעת ולא התבצעה שום עבודת פיתוח
על Windows 11 או איך שהיא לא תיקרא!
 
חבר מאוד טוב שלי במייקרוסופט תאר בפניי

לא מתבצעת ולא התבצעה שום עבודת פיתוח
על Windows 11 או איך שהיא לא תיקרא!
חבר מאוד טוב שלי במייקרוסופט תאר בפניי
את הענין! הוא אומר שבארה"ב מזמן יושב צוות שעסוק 8 שעות ביום רק בפיתוח חלונות 11 ! לא יושבים שם על השמרים. לא יודע אם אתה יודע אבל תמיד מתחילים לפתח מראש תוכנות שנה או שנתיים לפני שהן יוצאות לאור בתור גרסאות בטא. חברה בקנ"מ כמו מייקרוסופט לא יכולה להרשות לעצמה להוציא תוכנת הפעלה לשוק מבלי שהתוכנה הבאה והמחליפה שלה נמצאת כבר בתנור.
אותו חבר שהוא עובד ותיק בחברה וירושלמי לשעבר, בן גילי, לא ידע למסור דבר על ההבדלים בין חלונות 10 לחלונות 11 ואני מניח שקיים מעטה סודיות עצום ורב על הנושא מטבע הדברים ולכן לא ידעת שהתחילו כבר לעבוד על חלונות 11 או איך שיקראו לה. הכוונה היא לתוכנת חלונות שתראה אור בסוף 2017. אז דע שאתה טועה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה