שאלה בנוגע לתיקשור

שאלה בנוגע לתיקשור

שלום לכם חברי הפורום... יש לי שאלה שמעסיקה אותי מאוד לאחרונה... אני נמצאת בצומת מאוד משמעותית בחיי,כניראה על סף גירושים לאחר שנים רבות של נישואים לא מאושרים, פירוד זה יביא למעבר מגורים לאיזור אחר ,מה שמלחיץ אותי מאוד מהבחינה הכלכלית... מעבר לזאת...בשנה האחרונה יש לי קשר עם גבר(נשוי גם)שהתפתח לאהבה ענקית...אהבה אולי המשמעותית ביותר שחוויתי עד היום...וגם הוא מתאר כך את רגשתיו רק ש...לא הולך לשנות את מצבו המשפחתי... ו... השאלה שמטרידה אותי כעת היא... היות ואני מאוד לא בטוחה כעת במה ואיך אני רוצה... ומה נכון לעשות...פניתי ליעוץ לקורא בטארוט...ושבוע לאחר מכן הייתי אצל מתקשר ידוע...שניהם אמרו דברים מאוד דומים...אפילו התאריכים שנקבו היו זהים... רק ש....המליצו לי לנתק את הקשר שלי עם הגבר "ההוא", מעבר לכל ההצעות האחרות שהציעו שם. אגב... לא מטעמים ביקורתיים ומוסריים...אלא כי טענו שהקשר לא טוב לי... כאן עולה השאלה ...מה עושים עם הצעה כזו..? אני אוהבת מאוד...מאוהבת עד כלות... מצד שני הלכתי אליהם לשמוע הצעות... איפה הגבול בין ללכת בעניים עצומות אחרי ההמלצות ובין תחושות הבטן והלב..? למי מקשיבים עכשיו..? אני מרגישה שבעצם מה שמצא חן בעיני מבין הדברים... או שהיה לי יותר נוח לקחת... לקחתי... ומה שלא אהבתי לשמוע...מה לעשות עם זה..? אתם ודאי שומעים מבין המילים את הבלבול הרב בו אני שרוייה... אשמח לקבל דעות...רעיונות... הצעות... תודה ושיהיה שבוע נפלא...
 
מאישה לאישה,,,,,,,,,,,,

היות ופנית לכל חברי הפורום,מניסיוני וניסיון חברותי-את ניכנסת לקשר האהבה הזה,כי חווית חלל ריק במשך תקופה ארוכה. חלל ריק בפיזיקה שואף תמיד להתמלא-כך קרה איתך יקירתי. ההתאהבות באה כי קראת לה לבוא-אילו היית מלאה ,לא היית נכנסת לקשר זה. אם תביני את הסיבה,תביני את ההמשך. מה קדם למה:הרצון להתגרש לפני ההתאהבות,או ההתאהבות לפני הנכונות להתגרש? הסכנה היא שהקשר תרם להחלטה שלך להתגרש. האם המעבר לאיזור אחר יביא אותך קרוב יותר לנשוא אהבתך,או ירחיק אותך ממנו? כי גם פה טמונה סכנה,שכל תנועותיך,במודע או שלא במודע,סובבות ונובעות מתוך הקשר,,,,, קשר בלתי אפשרי שכזה,יכול לתת המון כוח בשעות קשות-אך הוא יכול לעוות כליל את פעולותיך והחלטותיך היום ומחר ובעוד שנה. כאשר תביטי אחורה ,אי פעם בעתיד,תביני שבשורה התחתונה,הוצאת המון אנרגיה על קשר שכמוהו כחור שחור=הוא בולע הכל ולא מפיץ אור. אהבה אמיתית אמורה להסב טוב,עזרה,תמיכה והתפתחות. גבר שאוהב באמת,לא יסכים להתחלק בך!!!!!!!זהו כלל שחשוב שתדעי. אם אין עתיד קרוב לקשר ביניכם-אימרי תודה ועם כל הכאב,המשיכי הלאה,כדי להתמלא מתוך עצמך,בעזרת בן זוג שכולו לצידך,ברע ובטוב-ולא רק לשעות גנובות,שכולן תמיד ,תואמות את הנוחות והאפשרויות שלו ולא שלך. תמיד תשאפי להיות ולהגשים ראשית לכל את רצונותיך את,את נוחותך,את צרכייך-אל תסתפקי בפירורים אשר ברגעי חולשה,את הופכת אותם לעולם ומלואו-בסוף הרי את הולכת לישון -לבד. בהצלחה יקירתי-את שלי אמרתי,ניראה מה יאמרו לך שאר החברים.
 
ועוד תשובה....מאישה לאישה..

היי לך קשת בשמיים (אגב , זה היה ניק קודם שלי-כך שכניראה לא סתם דוקא את ענית
ואני באמת מאמינה שדברים לא קורים במקרה...) ובתגובה לדברים שכתבת...ותודה לך עליהם מקרב לב... אין ספק בכלל שהיה חלל גדול,ענק אפילו..והוא התמלא באיש הזה שנכנס לחיי..האמת שכניראה היה בי כזה חסך...שנתתי מבלי משים לקשר להאפיל על כל כולי...כל חיי,ריגשית,נפשית,פיזית,אנרגטית.ואולי זה באמת מעין חור שחור ללא אור.קשה לראות מהמקום שלי כרגע. כל עניין הגירושים עלה הרבה לפני הקשר הזה..ולא אכחיש שאולי הקשר חידד את הצורך לא לדחות יותר,לא הקשר נטע בי את הרצון בפירוד ואכן גם הקורא בקלפים וגם המתקשר ראו גירושים אצלי. הקשר הקיים הוא באמת כמו שציינת לשעות גנובות,לרוב כשנוח לי... כשרע לי...הוא תמיד שם בשבילי..ולא משנה באיזה שעה ביממה זה קורה. כאן הדילמה שלי קשת...יש לי קשר שלא קורה הרבה בחיים... אפילו אנרגטית..אנחנו מתקשרים טלפתית כמו שלא היה לי עם אף אחד.. ההגיון אומר את כל מה שאתה ציינת...שמגיע לי יותר..מישהו שיתן את כל כולי רק לי..אבל אני לא מצפה או דורשת כזו מעורבות כרגע...כל עוד גם אני בבית..זה עוד יגיע.. ולעכשיו...מה לעשות..ז השאלה הגדולה... מרגישה כאילו נאחזת בכוח..אולי באמת אין סיבה להפסיד את הטוב שיש כעת.. או אולי כדאי להקשיב להצעות הקורא בטארוט והמתקשר..ושלך קשת.. עדיין מתחבטת.. ותודה שוב על התגובה.. להתראות ספירלה
 
וזו הפינה,,,,,,,,,,../images/Emo101.gif

יקירתי,הרבה היו בסרט הזה,,,,,,,,כשחקנים ראשיים,או כשחקני משנה. כו-לם סיפרו על קשר של "פעם בחיים",,,,מכירים את ההרגשה,האמיני לי. היא נובעת מהמציאות המכריחה אותכם למצות ולייצר ממכם רק את המיטב,רק את הצוף,,, ברור שאתם משדרים על אותו גל-הרי שניכם רוצים אותו דבר ,,,,,חשבת על זה? הקשר השפיע על מהלכיך-האם לטובה?אולי לגבי קטיעת מצב שאימלל אותך.אולי. ואולי אם הקשר לא היה-היית ממשיכה לזרום ולחפש פשרות. הבעיה עם הקשר,שהוא גורם לך להנמיך ציפיות,להסתפק במועט ולהבין אותו ,,,,,,כפי שאת כותבת="אבל אני לא מצפה או דורשת כזו מעורבות כרגע". אל תסתפקי במועט!אל "תשחקי "את האישה האידיאלית אשר "מבינה"ומקבלת את המציאות-זו לא ה"מציאות"-זו את! את נמצאת במצב של חולשה והיזקקות רבה,אל תתרגלי להישען על קנה קש. לימדי להתייצב ,כרגע,לבד מול העובר עליך-אל תערבי בשיקוליך את אהבתך-לא הוא זה שיבוא לתמוך בך בהיותך חולה-כאשר יהיו לך בעיות בעבודה,עם השכנים,עם המשפחה.בעיות כלכליות,יום יומיות. כרגע,נידמה לך,שהוא מרכז עולמך-הוא לא.אל תבני עליו-זו אדמה לא יציבה. עיזבי-אם זהו הגורל-הוא ימצא אותך,כאשר הוא מצידו יפנה את הדרך בעולמו,ויזום קשר בריא ופורה,נקי מסיבוכים. כרגע,את מושיטה יד לעזרה-כי את חשה שאת נמצאת בקשר שאינו מועיל לך-יותר מזה-מזיק. הקשיבי לעצמך,להגיונך. עשי רשימה של הפלוס והמינוס בקשר,ביושר-מה יוצא?מי גובר?
 

ורד275

New member
הא לך טיפ שאולי ישנה את חייך

ספירלה יקרה. שמי ורד ואני מתקשרת. אבל הפעם אני רוצה להמליץ לך על פתרון פחות רוחני אלא מעט יותר ארצי. את נמצאת במצב בחייך שבו את צריכה לבחור ואין לך פתח כיצד לעשות זאת. כלים חכמים ביותר תוכלי לקבל ב"פורום של לנדמרק". זו תוכנית חינוכית שמתקיימת בערך של שבועיים ביד-אליהו בת"א. ומה שזה נותן, זה נותן חופש ועוצמה במקומות שאין לך... וכלים באמצעותם הבחירות בחיים הרבה יותר קלות. מעבר לכל זה את היא שיודעת את התשובות והבילבול מועט ביותר. פחות ופחות תצטרכי לפנות למייעצים למינהם, אשר כבודם במקומו מונח אבל את יודעת כשמדובר בחיים שלך. את הכי חכמה. הפורום יעשה אותך יותר חכמה. אם את רוצה את יכולה לשאול אותי עוד שאלות. אני עשיתי את הפורום לפני שנתיים ומאז הרבה יותר קל לנשום. לקחתי המון דברים מאוד משמעותיים לחיים שלי משם. בכל מקרה, בכל דרך שתבחרי, שתהיי מבורכת מוגנת ובהצלחה.
 
לטעמי האישי הפורום של לנדמרק-

הוא כמו שבירת חומות מהירה ואגרסיבית,בעוד שניתן להמיס אותן שכבה אחר שכבה בעדינות ובקצב הנכון לך באמצעות שיטות מעודנות יותר. אך הבחירה החופשית היא שלך.... חזקי ואמצי.
 
למעלה