שאלה בנוגע לתיבת הילוכים
שאלה בנוגע לתיבת הילוכים
מצורפים 3 סוגי התה"ל בוולוו B12B , והשאלה מהם המספרים המצויינים כיחסי תמסורת, שהם בעצם יחסי העברה של הגיר? אני מניח שזה האורך של ההילוך אבל מה הם המספרים ומה הם אומרים? נדמה לי שהתיבה האמצעית-voith נמצאת גם ב NG363 ולמה לא מופיע בה ההילוך ראשון? ועוד שאלה יחס העברה ארוך הוא בעצם הילוכים קצרים? מקווה שלא סיבכתי יותר מידי...
שאלה בנוגע לתיבת הילוכים
מצורפים 3 סוגי התה"ל בוולוו B12B , והשאלה מהם המספרים המצויינים כיחסי תמסורת, שהם בעצם יחסי העברה של הגיר? אני מניח שזה האורך של ההילוך אבל מה הם המספרים ומה הם אומרים? נדמה לי שהתיבה האמצעית-voith נמצאת גם ב NG363 ולמה לא מופיע בה ההילוך ראשון? ועוד שאלה יחס העברה ארוך הוא בעצם הילוכים קצרים? מקווה שלא סיבכתי יותר מידי...