שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה

מצב
הנושא נעול.

frigworld

New member
שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה

שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
 
יציאה רגלית (הולכי רגל) או לרכבים?

שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
יציאה רגלית (הולכי רגל) או לרכבים?
כי אם לכלי רכב אז לא. צריך לסוע עד לכיכר של קניון שבעת הכוכבים ולפנות בה ימינה ולסע על הכביש הראשי מערבה לכוון מחלף הסירה. להולכי רגל כרגע עוד אין מעבר אבל אוטוטו מסיימים לבנות גשר להולכי רגל שיחבר את אזור התחנה עם אזור המשטרה (ומשם יש גשר להולכי רגל על כביש החוף), ככה שמתחנת הרכבת ועד לתחילת אזור התעשייה יהיה כ-10 דקות הליכה קלילה בלבד.
 

Image of me

New member
לא, יש יציאה רק לכיוון מזרח.

שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
לא, יש יציאה רק לכיוון מזרח.
צריך לחצות את המסילה על הגשר של הכביש.
 

elians

New member
אם אתה מתכוון לעבר

שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
אם אתה מתכוון לעבר
בניין סלקום באזור התעשיה, אתה צריך לעבור את הכביש לעלות על הגשר וללכת עימו עד לאזור התעשיה.. 10 דקות הליכה
 

mem99

New member
בשנת 99....

אם אתה מתכוון לעבר
בניין סלקום באזור התעשיה, אתה צריך לעבור את הכביש לעלות על הגשר וללכת עימו עד לאזור התעשיה.. 10 דקות הליכה
בשנת 99....
לפני שבנו את איילון דרום היינו חוצים את הפסים ומדלגים בתוך הבוץ אתר הבנייה של איילון דרום עד איזור התעשיה. היה לוקח לי בדיוק 7 דקות עד הבניין של "מכללת הי-טק". התלמידים שלי הכירו את הסימנים של הבוץ ברגליים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה