שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
יציאה רגלית (הולכי רגל) או לרכבים?
כי אם לכלי רכב אז לא. צריך לסוע עד לכיכר של קניון שבעת הכוכבים ולפנות בה ימינה ולסע על הכביש הראשי מערבה לכוון מחלף הסירה. להולכי רגל כרגע עוד אין מעבר אבל אוטוטו מסיימים לבנות גשר להולכי רגל שיחבר את אזור התחנה עם אזור המשטרה (ומשם יש גשר להולכי רגל על כביש החוף), ככה שמתחנת הרכבת ועד לתחילת אזור התעשייה יהיה כ-10 דקות הליכה קלילה בלבד.
שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
שאלה בנוגע לתחנת הרכבת בהרצליה
שלום לכולם! הייתי מעוניין לדעת האם קיימת יציאה מתחנת הרכבת בהרצליה לכיוון מערב, כלומר לכוון איזור התעשיה והרצליה פיתוח? מה המרחק בין תחנה זו למחלף הסירה? תודה.
בשנת 99....
לפני שבנו את איילון דרום היינו חוצים את הפסים ומדלגים בתוך הבוץ אתר הבנייה של איילון דרום עד איזור התעשיה. היה לוקח לי בדיוק 7 דקות עד הבניין של "מכללת הי-טק". התלמידים שלי הכירו את הסימנים של הבוץ ברגליים...