שאלה בנוגע לשדרוג אתר

boobik12

New member
שאלה בנוגע לשדרוג אתר

בניתי אתר לבדי עם אפס ידע במחשבים (זה גם נראה ככה), בממשק של "אמא אדמה". הוא משעמם למוות ואני רוצה להכניס פלאשים ולשדרג אותו. יש כאן מישהו מעוניין? יש אתר שאני אוהבת של "רוני ארנון- יחסי ציבור", אז מי שמסוגל לשדרג לי את האתר לאתר כזה, אשמח אם תפנה אליי. תודה, איילה.
 

s998

New member
קחי בחשבון ש...

אתר שכזה שכולו בפלאש לא ניתן לקדם במנועי חיפוש כך שאם לאתר שלך יש מטרה עסקית אז עדיף לבנות אתר ב html וניתן לשלב בו גם פלאש במינון נכון..... אלא אם כן יש לך תקציב עתק (במונחים ישראלים) לשלם למנועי החיפוש השונים לקדם את האתר שלך. לפעמים "משעמם" מבחינה עיצובית עושה את העבודה הרבה יותר טוב מאתרים מסוגננים בצורה מעמיסה....
 

s998

New member
JS ו גוגל

גוגל לא קורא תוכן שנמצא בתוך JS.... לכן גם כפתורים או תפריטים נפתחים לא יעילים מבחינת קישורים פנימיים ולכן עדיף להשתמש ב CSS או לבנות site map לכן אם רוצים קצת עיצוב ותנועה (לפחות ברמה של באנר וכפתורים) אני לא רואה פסול בשימוש בפלאש... זה בטח לא פחות טוב מ JS וזה יכול להראות הרבה יותר "מעניין ומעוצב"(כמו שהלקוחות אוהבים...) והמשקל של כפתור פלאש לא יהרוג שום אתר.... (במיוחד עם חוסכים ב tween ומשתמשים יותר ב AS)
 

מצופלח

New member
ממש לא מדוייק

אני יודע שהוא קורא, ואפילו קורא קבצים חיצוניים לצורך העניין. כל עוד זה בגדר מידע פשוט ולינקים, גוגל בהחלט קורא ומאנדקס. קח לדוגמא את www.e-dfus.com רוב המידע אמנם נמצא בתוך האתר (ואף מילה על העיצוב הנוראי, הרסו לי אותו כשמכרתי אותו) אבל התפריט מורכב מג'אווה סקריפט נוראי למדי, אבל גוגל קורא את התוכן שלו מצויין. והראייה - ה-PR שלו מחולק בצורה דיי שווה בין כלל דפי האתר.
 

lilalila

New member
כדי לחדד את מה שנאמר פה

החכמים (באמת) שענו כאן כוונתם במקום הנכון- אכן, האתר של רוני מעוצב כל כולו בפלאש, וזה יפהפה, אבל שם אותו במערכת יחסים בעייתית עם מנועי חיפוש כגון גוגל. החוכמה היא לבנות אתר ב-HTML שמכיל אלמנטים פלאשיים שעושים מעניין. במידה שלוח הזמנים שלך אינו בהול, אוכל להגיש לך הצעת מחיר לפרויקט ולהראות לך דוגמא למעללי. את מוזמנת לשלוח לי במסר, או אפילו כאן בהודעה, את הקישור לאתרך הנוכחי, כדי שאראה באיזה תחום הוא ומה עשית עד כה.
 

rafi533

New member
XRJ בניית אתרים

חברת XRJ בניית אתרים מתמחה בבניה ועיצוב אתרי אינטרנט תדמיתיים מפוארים ויצוגים. החברה מתמחה במתן שירות אישי לעסקים קטנים ובינוניים וליווי צמוד מהשלב הראשון ועד בכלל. כמו כן, מספקת החברה שירותי גרפיקה מתקדמים כגון: עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב פרוספקטים שונים, הדפסה, מצגות פלאש ואחרות לצרכי הוראה, צרכים עסקיים ועוד... בקרו עכשיו: http://xrj.ar-tech.co.il טלפון: 0547790572 פקס: 03-5333746
 
למעלה