העליה לגוש עציון
בשאלה השניה ודאי התכוונת מנווה מיכאל, או בשמו המוכר יותר מושב רוגלית. ובכן העלייה נהדרת, גובה מצטבר כ 630 מ', הקטע האחרון תלול יותר. מה שטוב לדעת הוא שהכביש נסלל מחדש כעת, האספלט חודש גם בקטעים שהיו משובשים קצת, ועכשיו הכל תקין. כתושב הגוש, שומר שבת, קשה לי להתייחס למצב הבטחוני בשבת בבוקר. בשאר ימות השבוע גם המצב וגם התחושה - ברוך ה' טובים. אני רוכב שם רבות, ועד כה ללא כל תקלות בטחוניות. אני יודע על לא מעט רוכבים שעושים את זה גם בשבתות, למרות ההערה ההגיונית כשלעצמה לגבי נוכחות כלי רכב ישראלים. טפס בהנאה..