שאלה בנוגע למשקלים

coilair1

New member
שאלה בנוגע למשקלים

שלום לכולם, רציתי לברר האם ק"ג אחד שחוסכים במשקל האופניים הוא לא בעצם כמו לרזות משקל של ק"ג אחד בגוף הרוכב? אם כן אז לא שווה להשקיע סכומים אדירים בהקטנת משקל האופניים אלא עדיף לעשות דיאטה קלה. אשמח אם מישהוא יוכל לפתוח את עיניי בנושא זה (כי אני מניח שמה שכתבתי הוא לא נכון ויש הסבר מדעי אחר למאמצים שמשקיעים בהקטנת משקל אופניים) תודה מראש
 

aabramovich

New member
נכון חלקית

באופניים חשוב מאיפה מורידים. אין דין ק"ג בגלגל/קראנק כדין ק"ג בשילדה. בגדול - השפעה של המשקל בחלקים המסתובבים כפולה. אז אם אתה יכול להוריד 5 ק"ג מהבטן - תעשה את זה לפני שאתה מוריד 2.5 ק"ג מהגלגל (מאתגר מעט
). גם יעלה לך פחות (חוץ מהקטע של בגדים חדשים). זה על קצה המזלג, ועם אי-דיוקים קלים לצורך העברת הנק'. אז לא לקחת אותי לביהמ"ש על פספוס של 0.0005%.
עזריאל
 

Infin1ty

New member
ובנוסף

ירידה ממשקל הגוף בצורה מבוקרת ונכונה תשפר אותך הרבה יותר מלהוריד ק"ג-ים מהאופניים. דוגמא: אתה שוקל 70 ק"ג ומוציא 400 וואטים מהרגליים, אתה יורד במשקל ושוקל כרגע 67 ק"ג אבל הצלחת לשמר את אותם 400 וואטים. כלומר היחס בין המשקל להספק וואטים עלה. וגם ככל שיש לך פחות שומן בגוף אז הגוף מנצל את החמצן בצורה יותר יעילה, הרי גם שומן צורך חמצן.
 

Trif

New member
ציוד קל מוריד גם ממשקל הארנק

וחוץ מזה אני מעדיף לקנות צעצועים מאשר להתחיל לאכול בצורה מבוקרת (על שידרוגיטיס שמעתה?). דרור
 

Infin1ty

New member
בטח ששמעתי ../images/Emo8.gif

גם אני אחד שאוהב לבזבז המון על ציוד ולהתעסק בזה, כי זה מהנה. אבל אם נסתכל על העובדות, לשפר את הגוף הרבה יותר יעיל מלשפר דברים אחרים. ודווקא ירידה של 2-3 ק"ג בגוף שמקור הירידה בשומן הרבה יותר אפקטיבי מירידה של 2-3 ק"ג מהאופניים.
 
למעלה