שאלה בנוגע למערכת ההפעלה של ה ZIRE

Nice Guy

New member
שאלה בנוגע למערכת ההפעלה של ה ZIRE

שלום רב, האם יש אפשרות לפנות (למחוק) את השפות הרבות (של מערכת ההפעלה) שיש ל ZIRE 71 בזכרון ולהשאיר רק את האנגלית? ומה זה אומר אם יש לי הודעה של יישום מסויים שמודיע שאין לו מספיק זכרון (heap memory) ואפילו פינוי של תוכנות רבות והשארת 8M פנוי עדיין לא משחרר את הבעיה. תודה מראש NICE GUY
 
עזוב אותך

ניתן למחוק אבל זה דורש התעסקות עם ה FLASH דבר שמסיר מייד את האחריות בגלל החשש הסביר שהפאלם ימות על שולחן הניתוחים. מה היישום שמתבכיין על חוסר זכרון?
 

AYELET1

New member
אין שום בעיעיה עם הפלאש...

כי ברוב הזיירים 71 אין פלאש
 

Nice Guy

New member
ואיך אני יכול לדעת האם יש לי FLASH

או לא, ואם אין לי פלאש, אז מה בדיוק יש לי?
 

AYELET1

New member
כל הסיכויים שיש לך זכרון

ROM זול ובלתי צריב גם אם יש פלאש, יש הימור גדול במשחק איתו. אתה עלול להישאר עם משקולת בלתי עובדת ביד (וכמה מיקירי הפורום יוכלו לספר חוויות בנושא
)
 

Nice Guy

New member
קודם כל אין כבר אחריות על הפאלם,

והיישום הוא משחק 2 BEJEWELED, בהתחלה התקנתי אותו והוא עבד אחלה אבל אח"כ התקנתי ZLAUNCHER 5 והמשחק הפסיק לעבוד, אפילו אחרי שהסרתי את ה ZLAUNCHER הוא לא עבד.
 

AYELET1

New member
ז בכל מקרה לא נראה לי

שהסרת השפות תעזור לך. מה שיעזור זו כנראה קניית הגרסה (מן הסתם נגמר לך ה-TRIAL)
 

Nice Guy

New member
ממש לא, לא נגמר כלום, מדובר הכל

על פעולות במרווח של שעתיים. חוץ מזה, יש היום אחלה פריצות.....
 

AYELET1

New member
זהו, שהן לא אחלה כל כך...

יתכן ואתה חווה את אחד הסימפטומים של פריצה... אגב, המלצות על פאוצות תימחקנה. קרא את התקנון בבקשה
 

Nice Guy

New member
לא אמרתי שהמשחק פרוץ, פשוט ציינתי

עובדה ידועה לכל. ואכן אני יודע שאסור כאן לדבר על שום פעולה לא חוקית בנוגע לתוכנות הפאלם. אבל סתם שאלה, את או מישהו אחר חושב שזה הוגן לגבות על כל תוכנה קטנה כגדולה עשרות דולרים אם לא יותר? כל שוק ה PDA למיניהם מאוד יקר, היצרנים והמתכנתים אומרים שמי שיש לו כסף לקנות מכשיר כזה, בטוח שיש לו כסף לכל תוכנה ופריט ואביזר שיכולים לגרום לחור בכיס כל אדם ממוצע. אם התוכנות היו זולות יותר, והמכשירים היו במחירים שווים לכל כיס ולא רק לעליתה של החברה (בעלי הממון) כל החברות והמתכנתים היו מרוויחים הרבה יותר וכולם היו נהנים. בדיוק כמו הסיפור עם דיסקים של מוזיקה, תוכנות ומשחקים, וסרטים וכו', אבל זה סיפור אחר לחלוטין, לא? תודה על התגובות.
 

greenor

New member
קודם כל...

הרבה מאד משתינים בבריכה, אבל אף אחד לא משתין מהמקפצה... דבר שני, הטיעון של מחיר פשוט לא תופס. אם אני אגנוב טלויזית פלסמה 42 אינץ', והטיעון לחפותי יהיה ש"היא יקרה מדי", אני לא חושב שאני אצא זכאי.
 

AYELET1

New member
אתה סתם שולף נימוקים ששמעת

ואינך יודע למה לשייך. דווקא הבבל שוטר עולה פחות מ-17 דולר די רחוק מעשרות הדולרים שלך למה אתה חושב שמישהון צריךך לייצר לך תוכנות בחינם??? אז אם אתה משתמש בפרוצות זה עניינך אבל אל תתרץ אץת זה בתירוץ השחוק ש"אם התוכנות היו זולות יותר המתכנתים היו מרוויחים יותר". אגב, למיטב ידיעתי לא בבל שוטר ולא רוב התוכנות האחרות אם לא כולן, לא מהוות דבר שלא ניתן לחיות בלעדיו אם אין לך אמצעים.
 
אוי נו, שוב הדיון הזה.......

הרי כל מי שמוריד דיסקים בצורה לא חוקית, ימשיך לעשות זאת גם אם יעלו 20 שקל לדיסק. כנ"ל לגבי תוכנות, משחקים סרטים וכל דבר אחר. גם אם אתה חושב שהחוק הוא לא צודק זה לא נותן לך את הזכות לעבור עליו. מי קובע מהי תוכנה קטנה ומה היא תוכנה גדולה. אם יש תוכנה שבסך הכל עושה פעולה אחת קטנה. מי יודע כמה שעות עבדו לתכנת אותה ולתכנן אותה וכמה עלה ציוד הבדיקה שלה והזמן שהושקע בפיתוח, בשיווק ובכלל. השורה התחתונה: לא רוצה? אל תקנה!
 

Nice Guy

New member
זה לא בדיוק נכון, חלק רואים בכל

התהליך הזה טירחה והיו בכיף משלמים 20 שקל וזהו, אבל לא זאת הנקודה שעליה דיברתי, אין שום סיבה שבעולם שבגלל שהמכשיר עולה המון כסף (גם לזה אין הצדקה) שהתוכנות בשבילו והאביזרים בשבילו יעלו הון וכרגע הנקודה היא לא עשרות או מאות דולרים. מי שנתן את הדוגמה של הפלסמה, בגלל שהטלויזיה עולה 12,000 ש"ח הגיוני שעבור זרוע ממתכת בשביל הטלויזיה ישלמו 1000 ש"ח ? זה בדיוק העניין כאן, מי שקונה במייטב כספו מכשיר צריך להשקיע סכום העולה על זה בשביל תוכנות. ונכון זה לא עניין של חיים ומוות להיות בלי PDA או עם. ונכון פריצת תוכנות זה דבר שלילי ואני לא מצדיק אותו, וגם המון מיפי הנפש שצועקים לא להשתמש בתוכנות פרוצות לפאלם , אני בטוח שיש להם איזה נסיון עם תוכנה פרוצה זאת או אחרת בין עם זה בפאלם או במחשב... וכפי שאמרת, לא רוצה אל תקנה, תשיג... באמת תודה על העזרה ולא התכוונתי לפתוח דיון כל כך מציק. NICE GUY
 

AYELET1

New member
יש סיבה

מי שעובד נוקב במחיר לעבודתו. הוסבר לך. איש לו אמר לך אם להשתמש בפרוצות או ללא (ממילא אי אפשר) מה שאמרנו זה, שלא תנסה לתרץ זאת בתירוצי סרק...
 
למעלה