שאלה בנוגע להמרות פייפאל

borapod

New member
שאלה בנוגע להמרות פייפאל

שלום, לאחרונה העברתי סכום כסף נכבד מפייפאל לחשבון בנק בארץ, ושמתי לב שפייפאל שוחטים אותי בשער ההמרה האם פתיחת חשבון בנק בארה"ב יגן עליי מה"גניבה" הזאתי? אם כן, האם יש דרך לפתוח חשבון בלי לעלות על מטוס? איזה מסמכים צריך כדי לפתוח חשבון בארה"ב? ועוד שאלה קטנה האם אפשר לנהל עם פייפאל איזשהו מו"מ לגבי עמלות? (אני מניח שהתשובה היא לא)
 

ozitex

New member
חשבון בנק בארה"ב

תועל למצוא מאמר במסגרת מאמרי הפורום לעיל. כעיקרון העברות באמצעות חשבון בנק אמריקאי מפחיתה באופן ניכר את העמלות. לגבי פייפל- התשובה היא לא.
 

OutLink

New member
האם יש הבדל בין עמלות ההמרה

שמושכים לכרטיס אשראי ובמשיכה לחשבון בנק?
 

ozitex

New member
הבדל גדול

משיכה לחשבון בנק אמריקאי מלווה באפס עמלות מפייפל. העברות לחשבון בנק ישראלי עולות 30$ להעברה. כך שאם אתה מושך נניח 3000$ אתה משלם 1% עמלת העברה. את העמלות של יתר ההעברות האפשריות מפייפל לישראל כולם יודעים.
 

grimmjow

New member
העברות לחשבון בנק ישראלי עולות $30?

מאיפה הבאת את הנתון הזה? מתחת ל-1000 ש"ח העמלה היא 8 ש"ח, ומעל 1000 ש"ח העברה אין עמלה.
 

noam weissman

New member
יקירי תפתח את העיניים !!!

עוזי התכוון שאם אתה מושך כסף מפיפאל לחשבון אמריקאי אין עמלה אבל את הכסף הזה מן הסתם צריך למשוך לחשבון ישראלי כלומר העברה בנקאית לישראל.... זה עולה $30.... ומיותר לציין שההעברה לישראל הינה בדולרים ולא בשקלים !!! האם עכשיו זה מובן ?
 

grimmjow

New member
כשאתה אומר עמלות

הכוונה ל-3.9% +0.3 סנט שלוקחים על כל עסקה? ברגע שאני עם חשבון בנק אמריקאי לא לוקחים לי את העמלות האלו? ובנוגע להעברה, מן הסתם שמתבצעת המרה מדולרים לשקלים.. בשער של 13 אגורות פחות בד"כ.. ועם המרה לשקלים זה יוצא 8 שקל. לפני יומיים נכנס לי לחשבון כסף שהעברתי וראיתי שירד בדיוק 8 שקל.
 

noam weissman

New member
ואי זה הולך להיות קשה ../images/Emo13.gif

לפיפאל יש כל מיני עמלות... הרשימה ארוכה ורצוי שתקרא אותה ותפנים. מה שכתבתי פה זה רק חלק קטן.. ה 3.9% + 30 סנט זה על כל תשלום שאת מקבל כשאתה מוכר אונליין. כשאתה שולח למישהו בקשה לתשלום אתה גם משלם עמלה ואם אני לא טועה זה רק 3.4% כשאתה מושך כסף לחשבון ישראלי פיפאל ממירים את המטבע לשער המטבע המקומי. אם יש לך שקלים לא ימירו, אבל כל מטבע אחר ימירו לשקלים כשבממוצע פיפאל לוקחים 4% הפרשי שער !!!!.. היו תקופות שלקחו אפילו 6% מסכום של 1000 דולר זה בערך 40. מסכום של 3000 זה בערך 120 דולר שנעלם הולך וכו !!!!! כשאתה מעביר 10000 דולר תעשה לבד חשבון.. כשאתה מושך כסף לחשבון אמריקאי ולא משנה באיזה מטסע אין עמלה בכלל !!! כשאתה מעביר כסף מחשבון אמריקאי לחשבון אחר אתה משלם כ 30 דולר דמי העברה ולא משנה מה הסכום. האם עכשיו זה מובן ?
 

offir999

New member
אפרופו חשבון בארה"ב , יש ללאומי סניף באל איי

זה גם תופס כחשבון אמריקאי? או שלאומי מוצאים את הפרצות לחייב אותנו עמלות? ובנוגע לעמלות העברה מארה"ב לכאן , הסכום לא משנה?
 

noam weissman

New member
יש לכל הבנקים סניפים לא רק ללאומי !

הבעיה שכל הבנקים הישראלים שיש להם סניפים בחו"ל מאפשרים לך לפתוח חשבון בארה"ב רק אם תפקיד סכום נכבד שנע ביין 40,000 דולר ומעלה.. לפני כמה שנים ביררתי וזאת הייתה המדיניות !!! חמורות לשמה אבל זה מה יש לגבי העברת כספים ביין בנקים ... העמלה בד"כ הינה אחוז מסויים מסכום העברה אבל יש מינימום עמלה ויש מקסימום. בסכומים של אלפי דולרים העמלה הינה פחות או יותר קבועה לדוגמא הבנק יקח 0.175 אחוז עמלת העברה כשהמינימום הינו 25 והמקסימום 175. בעבור 1000 דולר הבנק יקח 25 כי באחוזים זה יוצא 1.75 דולר... ובעצם עד סכום של קצת יותר מ 14,000 דולר העמלה תישאר 25 !! רק כשסכום העברה יהיה גדול יותר העמלה תגדל בקצת. למשל בעבור 20,000 דולר הבנק יקח 35 דולר עמלת העברה. האם מובן ?
 

ronnyil

New member
לא ../images/Emo10.gif - טחנתי את זה מכל כיוון ../images/Emo10.gif לא הולך

 

grimmjow

New member
"הולך להיות קשה", "האם עכשיו זה מובן?"

תודה על ההסבר, אך ממש לא אהבתי את הסגנון התבטאות שלך.. מתנשא משהו. בכל אופן, לא חידשת לי בנוגע להמרה של המטבע.. בנוגע לעניין עם ההעברה לחשבון אמריקאי זה כן חדש שלי, ונשמע מעניין.. נראה אולי איישם את זה בעצמי. לילה טוב.
 

ozitex

New member
העברות לישראל

בכל סכום עד 10,000 דולר תשלם 30$. ההעברה בדולרים. ההמרה בישראל לשקלים זה כבר סיפור אחר. אתה יכול להמיר בבנק, או למשוך במזומן ולהמיר בכל CHANGE או בכל דרך אחרת שתיראה לך. או להשאיר בדולרים ולהשתמש במט"ח כראות עיניך. אגב, אפשר גם למשוך את המט"ח באמצעות כרטיס ATM (כספומט) בכל מכשיר בנקט או כספומט (בשקלים על פי שער המרה של הבנק או בדולרים בכל מכשיר תומך מט"ח).
 
למעלה