../images/Emo45.gif מאיר, מאיר ושוב מאיר !
על כל בית חולים תשמעי סיפורי זוועה, זה פשוט בלתי אפשרי לא לטעות - גם רופאים הם בני אדם. בשביל לא להיות חלק מהסטטיסטיקה המזוויעה הזו מה שאת רציכה לעשות זה להביא איתך לחדר לידה מלווה אסרטיבי שיודע מה ההליכים המקובלים ובמה את מעוניינת או לא מעוניינת וישמור על זכויותייך. ותתעלמי מהשם המזוויע שיש למאיר בתור בית חולים (ומגיע לו בצדק - בית חוילם באמת מזעזע) חדרי הלידה שם זה עולם אחר ! מעולים, פשוט מעולים ! אני יכולה להגיד בלב שלם שלא היה אדם אחד שנכנס לחדר הלידה שלי שהיה פחות ממקסים. על כל דבר, אפילו על הבדיקה הכי קטנה, קיבלתי הסבר וביקשו את רשותי לבצע. הם היו מדהימים ! וזה בלי לציין שמאיר הוא בעל המדיניות הכי גמישה בארץ בנוגע לאפידורל (קיבלתי בפתיחה של 1, בשאר בתי החולים לא נותנים לפני פתיחה של 3-4 לא משנה כמה כואב לך. כמו כן במאיר מרשים ללדת עד הסוף בלי להפסיק את האפידורל, שוב בניגוד לשאר בתי החולים). המידניות הגמישה ביותר בנוגע לאורך זמן צירי הלחץ (הם נותנים שעה יותר של לחיצות משאר בתי החולים לפני שהם מביאים את המיכשור - ואקום/מלקחיים. בתנאי שהכל תקין כמובן ואין ירידות דופק וכאלו...) ואם את הולכת על לידה טבעית הם פשוט מעולים בזה (חדרי לידה מצויידים בג´אקוזי, תומכות ידה מרשימה שבית החולים מספק וטיפולים אלטרנטיביים באדיבות סניף "מדיסין" הנמצא בתוך בית החולים). אני נשמעת כמו פרסומת... טוב, מגיע להם. ולפני שתשאל - המחלקה לא משהו, אבל גם בכלל לא נוראית. היה ממש בסדר - אפילו האוכל היה טעים. מקפידים על שעות הביקור והיה לי המון שקט. השירותים והמקלחות נקיים ולא צפופים בכלל... לבעל מותר להיות איך כמה שהוא רוצה ויש לו גם "סרט" על היד כך שהוא יכול לקחת את התינוק מ/לתינוקיה. התינוקיה מצויינת ויש אפשרות לביות מלא. אני ביקשתי ביות מלא ולא עשיתי את זה בפועל (שמתי אותה בתינוקיה מתי שהתחשק לי - למשל אם לא היה מי שישמור עליה ורציתי לשירותים... ולקחתי מתי שהתחשק לי ולא עשו לי פרצופים) והם גם מאד מכבדים את רצון ההורים (מי שלא רוצה לחסן/ לרחוץ/ לשים בכלל בתינוקיה וכו´...). ממליצה בחום רב, הלידה הבאה שלי תהיה שם גם כן (לכשתהיה).