שאלה בנוגע לבניית מזרקה

Smario

New member
שאלה בנוגע לבניית מזרקה

שלום לכולם , אני בשלבי בניית מזרקה בערוגה שבחצר ביתי , ולא חשבתי על חלק חשוב מאד בעבודה - הבעיה שלי היא ממה לבנות את הבריכה אליה ישפכו המים....? ה"בריכה" תהיה ממוקמת בתוך ערוגה - כך שפני המים יהיו בגובה פני האדמה כעת אני מחפש חומר לבידוד המים מהאדמה - שלא יחלחלו בה... אני מחפש חומר אסטתי שיהיה ניתן ל"צקת" בתוך הבור שנמצא בערוגה וכמובן שיהיה מקום למים שבמזרקה... (גודל הפרוייקט - אורך80 גובה 20 רוחב 30) -כמובן שאשמח להצעות קצת יותר אמידות מניילון.. תודה רבה לכל העונים!!!! Smario
 

bigjack

New member
בבקשה

הקישור למאמר על בריכות נוי. אם יהיו שאלות אפשר לשאול כאן או אלי במסר. בהצלחה
 

bigjack

New member
וחוץ מהכתבה יש...............

אתר מצוין עם תוכניות והרבה רעיונות והסברים. אז הנה הקישור לאקווה גרדן
 

Rשף

New member
וגם פורום שלם

פורום בריכות בכל מקרה לא מדובר בסתם ניילון אלא ביריעה מאד עבה שהאיכותיות בהן (שאקווה גן מוכרים למשל) מחזיקות שנים, לי יש בריכה בת יותר משנה בחצר עם יריעה יחסית פשוטה בלי שום בעיה.
 

Smario

New member
לא כל כך הבנתם את הבעייתיות שלי...

העניין הוא שהבריכה תהיה ממש קטנה ... אחרי חישובים היא תהיה משהו כמו 60 ס"מ!!!... עובדה שלא משאירה לי כל כך מקום לחשוב על PVC.... - לא נראה לי מציאותי לפרוס פי וי סי למשטח של קצת יותר מחצי מטר... - מה גם שאין לי מקום ב"ארוגה " לשוליים של הפיויסי... אולי יש רעיון לחומר ציפוי אחר?!?!?! נראה לי שחומר מוצק יהיה יותר ריאלי....
 

bigjack

New member
באתר שהפנתי אותך אליו יש...........

בריכות מוכנות מפלסטיק עמיד וקשיח בגדלים שונים. תוכל למצוא שם גם את הגודל שאתה מחפש. או כמו שחובב כתב לפני: כל גיגית מחומר פלסטי אטום למים יעשה את העבודה.
 

Smario

New member
מצטער על ההצקות , אבל...

גיגית אינה אפשרית משום שהצורה חייבת להיות מסויימת(ראה תמונה) אז חשבתי על: להכין שלד לבריכה מרשת גסה מחוט ברזל (בתוך הגומה לבריכה) ואותה לצפות בעיסת נייר...(או כל חומר אחר... - דרושות המלצות...) לצבוע ולצפות בלכה... או להשתמש בקיר(מבטון) המעוגל כדופן לבריכה - וחייב לחשוב על משהו לדופן השנייה... האם האפשרות ה-1 של עיסת נייר ריאלית?!?!?!? יש אולי אפשרויות אחרות?!?!?! בבקשה תעזרו לי!!...(תמונה מצורפת...)
 

bigjack

New member
נייר לא ילך עם המים.......

אבל אתה יכול לחפור ובגומה לשים ניילון שקוף ומעליו להניח רשת ברזל פשוטה כמו רשת לול שקונים בטמבוריות, ולהכין תערובת ביחס של אחד מלט לשני חול ולהוסיף לזה דבק בניה (בי.גי.בונד) את הבטון למרוח בעובי של כ:6-8 סמ' על הרשת ולאחר יבוש של כחצי שעה להחליק את הדפנות עם מברשת צביעה טבולה במים. אם אתה רוצה שהבריכה תהיה יותר גבוהה מהאדמה אז תבנה שורת בלוק 7 מסביב לגומה ותעשה את כל השאר כמו שכתבתי רק שהרשת תגיע עד קצה הבלוקים. חשוב בימים הראשונים להרטיב את הבטון מספר פעמים ביום למניעת פיצוצים.
 
למעלה