שאלה במיוחד לבנות

שאלה במיוחד לבנות

בנות, חבר שלי אומר לי שאני לא יוזמת מספיק כאילו שהוא היה רוצה לשכב ככה פעם אחת בלי ליזום ושאני יזום.. אתן יודעות למה אני מתכוונת? אבל לא יודעת אני ביישנית אני זורמת והכל אבל בקטע של ליזום קשה.. יש מה להגיד בנושא?
 

matkalistit

New member
תראי ילדה...

אם את אומרת שאת זורמת- אני לא רואה בעייה.. פשוט לכי עם מה שבא לך באותו הרגע... אל תפחדי מהתגובה או משו- אין לך מה להתבייש, זה החבר שלך... פשוט תעשי בו מה שבא לך :) אם הוא לא יאהב את זה הוא פשוט יגיד לך...
 
אני אמנם בן אבל תרשי לי לענות לך..

הרוב המכריע של העם הנשי אוהב כשהגבר הוא היוזם. ולא משנה במה דרך אגב אם זה בסקס, שיחות טלפון יו ניימ איט. ואני יגיד לך ת'אמת זה נמאס באיזה שהוא שלב.. אתה כזה אומר לעצמך פאאקק כאילו אני אוהב אותה ואני יודע שהיא אוהבת אותי והיא מראה לי את זה אבל הלוואי שפעם אחת גם היא תיזום. כאילו אני שואל אותך, מה קשה לך יום אחד, תלבשי שקסי תכיני נרות בחדר, אולי איזה דיסק יאפ ברקע ותיזמי לילה סוער.. כאילו זה כל כך קשה?
 
חח בדיוק כמו חבר שלי אתה

ואין מה להגיד אתה צודק אבל אני לא יודעת קשה לי ליזום אין לי בעיה להתקשר אליו שאנחנו רבים אני ודברים אחרים אבל ליזום לא יודעת קשה!
 
אז ככה..

יש כמה הבדלים ביני לבין חבר שלך: א. יש לו חברה. ב. את חברה שלו. ג. יש לו אהבה (את!!) ד. יש לו חיי מין פעילים (אתם לא שוכבים אבל נגיד..) ואחרי שגמרתי להתבכיין, אני ימשיך ויאמר, אני מבין אותך שקשה לך ליזום זה בהחלט מובן. אבל את צריכה למצוא בעצמך את היכולת, תחשבי שאת רוצה משו כל כך ואת תעשי העל בשבילו נכון? אז תחשבי שחבר שלך הוא המשו שאת רוצה כל כך ותתאמצי בשבילו, גם אם זה יהיה חד פעמי, אני חושב שהוא יעריך את זה. ואחרי שקראתי את זה פעמיים אני חושב שאני נשמע כמו סרסור שמשדל אישה למעשים מיניים אבל זאת לא הכוונה מקווה שהבנת למה אני מתכוון. אוהב, ערן.
 
האאאאאאאאאא אתה !!!!!

אני מתגעגעת ...
 

Dragons Birth

New member
להתגעגע זה לא אומר כלום רק ידיד

בכל מקרה את קוראת לו חבר? הא? חחחחחחחחח
 
לא יודעת לא קשור..

את סתם מפזרת געגעוים לכולם נראה לי חשוד
אבל לא נורא את יודעת שאני מתה עלייך
 
למעלה