שאלה בטחונית חשובה לקראת הבחירות

יניבל1

New member
גם אתה לא מרצ

אבל לפי ההודעות ההזויות שלך אני לא פוסל שאתה עלה ירוק
 
אני בעד לגליזציה של...

...סמים קלים, של נישואין חד-מיניים ושל פדופיליה, אך אינני עלה ירוק.
 

יניבל1

New member
מה זאת אומרת רצחתם?

משטרת ישראל פעלה מתוך הגנה עצמית גרידא האופן שבו היא עשתה את זה אולי נתון למחלוקת , אבל זה לא יכול ליהות רצח אם זה לא בכוונת תחילה
 

יניבל1

New member
אתה צודק

החיים של היהודי חשובים לי יותר מזה של הערבי, בדיוק כמו שהחיים של הערבי חשובים לו יותר מהחיים של היהודי . קוראים לזה לאומיות.
 
ראה הגדרה בוויקיפדיה בכל שפה שתרצה.

חוץ מזה, אני אישית נגד לאומנות וגם נגד לאומיות, מפני שלפי דעתי האישית, לכולנו יש אותו לאום - הומו סאפיאנס (בני אנוש).
 
*תהיה*? תשכח מזה.

מצביעי השמאל והימין גם יחד לא יתנו לזה לקרות. ביבי וברק הם אנשים כריזמטיים שמייצרים תגובה (איזו תגובה זה כבר עניין של טעם והשקפה), אבל ליבני? פשוט צנונית... לא ברור מה היא קשורה בכלל למעמד הזה.
 
נתניהו יהיה

ראש הממשלה. אהוד ברק ומפלגת העבודה כולה יתחזקו, מפלגת קדימה תלך אחורה ותאבד עוד קולות. העם הבין שדרך הזיפזופים מתאימה לשלט הטלוויזיה לא לשלט המדינה, וחשוב שלמנהיגים שלנו תהיה דעה. לכן - ימין זה הליכוד. שמאל זה העבודה או מרץ או מה שתרצו. לדעתי עדיף למען שלטון יציב עדיף להצביע למפלגה גדולה אבל זו רק דעתי. ובכל מקרה, לציפורה לבני אין שום סיכוי להיות ראש ממשלה. שתנסה קודם להצליח בתפקיד אחד שעשתה, אח"כ נראה.
 
ציפי לא נאיבית

בניגוד לביבי, ציפי לא נאיבית ומבינה כי מדינת ישראל אינה נמצאת בחלל, ולכן אין מנוס מלהתאים את האידאולוגיה למציאות.
 

Fasz

New member
ולכן לפני הבחירות היא טרחה לאמץ את המדיניות

הבטחונית של ביבי ואת המדיניות הכלככלית של ביבי (רק שלכך היא נסכה את המילה "חמלה" בתקווה שלא ישימו להבדל). אך אחרי זה היא באמת התעשתה על עצמה ואימצה את מדיניותן של לפחות 5 מפלגות נוספות זולת הליכוד בתחומים שונים. בל נשכח שציפי הייתה מהמצדדים בגדולים ביותר בתהדיא אך בתקופת הבחירות היא נזכרה שהייתה בכלל נגד וכעת היא קוראת "להכינס חזק בחמאס" כשקודם טענה שהסכמי רגיעה דווקא יפתרו את העניין. אני מאמין שציפי באמת נמצאת בחלל. אחרת יהיה קשה לאפיין את התנהלותה הקלוקלת עד כה.
 

droriko

New member
תשמע היא שרת חוץ מצויינת

היא בתהליכים מתקדמים של שלום עם כוכב צדק
 

Fasz

New member
מדובר בסרטון תדמית מגוחך של לבני, שספק אם

המתואר בו התקיים באמת. לא זכור לי משירותי בצה"ל, שמלצרות הייתה בבחינת תסמין הרפתקני שמנע מאנשים להיענות לאתגר הקצונה ועל פי חישוביי, אני ולבני התגייסנו בערך באותו מחזור הגיוס (כך שאין פער בין התקופות).
 
למעלה