שאלה בבידינג...(אלא מה...
)

s h i s h a

New member
שאלה בבידינג...(אלא מה...../images/Emo4.gif)

למעשה, מספר שאלות, ואודה מ-א-ו-ד לעזרתכם:
1. איך אני יודעת כמה נקודות יש לי? היכן זה רשום? 2. קורסי חובה אלה קורסים שאני חייבת לקחת ולכן אפשרי להקצות להם מספר נקודות נמוך, נכון? 3. אני מנסה להיעזר בסטטיסטיקות הקודמות של המכרז, אך אני לא מצליחה להבין את הטבלה. אני צריכה להסתכל על העמודה "ניקוד מקסימלי"? מה זה "ניקוד סגירה"??? 4. כבר נאמר ונכתב שוב ושוב שאין מה להילחץ מזה...אבל אני ממש ממש פוחדת!
שבוע טוב לכולם!
 

mystery duck

New member
דבר ראשון לנשום....

ועכשיו לשאלותיך (קחי את התשובות שלי בערבון מוגבל, עשיתי בידינג רק פעם אחת ולממש מעט קורסים): 1. הנקודות שעומדות לרשותך יתגלו כאשר אפשר יהיה להתחיל את הבידינג ואז הן רשומות בגדול בעמוד הראשון אחרי שנכנסת עם שם משתמש וסיסמה ואי אפשר בבאמת לפספס אותן. אם יש דרך לדעת מראש - אני לא יודעת אותה. בעיקרון מקבלים נקודות בונוס על ממוצע ציונים גבוה ובשנים בהן הפקולטה טורחת לעשות סקר הוראה (שלא כמו הפקולטה לביולוגיה בימי פוסט-שביתה אלו) מקבלים נקודות נוספות על ההשתתפות. 2.קורסי חובה הם קורסים שאת חייבת לקחת ולכן את יכול להקצות להם מספר נקודות נמוך (כתלות בססטיסטיקות - ראי סעיף הבא). 3. "ניקוד מקסימלי" הוא הניקוד הגבוה ביותר שמישהו נתן בשנה שעברה על מנת להכנס לקרוס הזה (לא ממש מייצג, כי יש אנשים שצריכים להרשם לקרוס-שניים ולכן כולים להרשות לעצמם לזרוק את כל הנקודות על קורס אחד כדי להבטיח לעצמם כניסה). לעומת זאת, "ניקוד סגירה" הוא הניקוד הנמוך ביותר שאפשר הרשמה לקורס - כלומר כל מי שנתן פחות לא קיבל את הקורס וכל מי שנתן את הניקוד הזה ומעלה - נכנס. 4. תראי, אני לא אשקר ואגיד לך שהבידינג זה כיף חיים. עשיתי את זה שנה שעברה ואני עדיין לא מבינה באמת איך זה עובד, אבל כנראה שאם כולם שורדים בסופו של דבר אין יותר מדי ממה להלחץ ובכל מקרה חשוב לזכור שיש גם מקצה שני (בו את יכולה להתקבל למה שלא קיבלת בפעם הראשונה) ותמיד אפשר ללכת לעשות פרצופים עצובים למזכירות (זה לא תמיד עובד, אבל לא ממש מזיק). יהיה טוב, אל תדאגי, כולנו בזה ביחד. בהצלחה mystery
 

PooKiPsiT

New member
מוסיפה קצת

1. את תדעי בביטחון רק כשיתחיל הבידינג עצמו, אבל בחוג שלי בכל אופן קיבלנו 100 נקודות בשנה ראשונה, 200 בשניה, 300 בשלישית ו-400 ברביעית. הבנתי שזה ככה לא רק אצלינו, אז יכול להיות שזה תקף לכולם. אלו הנקודות הבסיסיות שכולם מקבלים. מעבר אליהן כל שנה בסוף הסמסטר יש סקרי הוראה, ועל כל סקר הוראה שממלאים מקבלים עוד נקודה או שתיים לבידינג של השנה הבאה (בסמסטר האחרון לא היה סקר בגלל השביתה). לפי השאלה אני מניחה שזה לא כל כך רלוונטי כי את מתחילה השנה, אבל שתדעי לשנים הבאות ששווה למלא סקרי הוראה. 2. בעקרון כן, אבל כדאי לשים לב שלפעמים לקורסי חובה יש מספר קבוצות ולכל קבוצה מרצה שונה, ויש מרצים טובים יותר וטובים פחות. את הקורס את תקבלי בכל מקרה (גם אם במקרה לא תקבלי בבידינג את יכולה ללכת למזכירה והיא אמורה לרשום אותך), אבל אם את יודעת על מרצה אחד שעדיף על אחר, לדעתי כן שווה להשקיע עוד כמה נקודות בשביל לקבל את הקבוצה שלו. 4. אין חכם כבעל נסיון. כשתגיע תקופת הבידינג שלך את כבר תראי בעצמך שהשד לא כל כך נורא
 

VMC

New member
לא סתם שהשד אינו נורא..

הוא גם הרבה יותר נחמד מלעמוד בתור למזכירות במשך כמה שעות רק כדי לגלות שמישהו שהגיע חמש דקות לפניך תפס את המקום האחרון בקורס שממש רצית.. הבידינג פותר את הבעיה הזו וגם מוסיף לשמחת החיים של המזכירות בתחילת כל סמסטר..
 

H20

New member
איפה עומדים בתור כמה שעות כדי להירשם לקורס?

 

VMC

New member
פעם, לפני הרבה שנים..

לא היה בידינג, אז אנשים עמדו בתור.. בחוג שאני למדתי התחילו לעשות בידינג רק לפני שנתיים אז יצא לי להרשם לקורסים ככה.. בידינג עדיף בהרבה.
 
למעלה