שאלה.. אשמח לתגובות מהירות...

שאלה.. אשמח לתגובות מהירות...

היי, יש לי כמה שאלות: 1. האם ההפרשות (לא גמירה, בין גמירה לגמירה) של הגבר יכולות להפרות? 2. קיימתי כמה וכמה פעמים יחסי מין ואף פעם לא ירד לי דם (קריעת קרום הבתולין). בפעם האחרונה שקיימתי יחסי מין, אחרי יום ומשהו התחיל לרדת לי דם, אבל לא מעט כ"כ, וגם לא הרבה מאוד יחסית (לא בכמויות של מחזור), וזה עדיין נמשך (התחיל היום בצהריים). ברור לי שאלך מחר לגניקולוג, אבל בינתיים יש למישהו הסבר? זה הגיוני שזה קריעת קרום הבתולין או מה זה יכול להיות? אני ממש שבוע וקצת אחרי סיום המחזור... תודה רבה ולילה נהדר (-:
 

the evil 1

New member
בבקשה

1. כן, בהכלט אפשר להיכנס להריון מיזה. 2. יכול ליהיות שזה שאריות של מחזור, לא סביר שזה קרום הבטולין, כאב לך תוך כדי מין ?
 
תודה!!

שאריות של מחזור? אחרי שבוע ו...? לא כ"כ נראה לי. יותר הגיוני לי שזה קרום הבתולין, כי הוא עוד לא נקרע אצלי. חשבתי אולי זה איזו תופעת לוואי של פוסטינור, כי לקחתי פוסטינור לפני שבוע בדיוק. בגדול לא כאב לי במין, אבל היו תנוחות שקצת יותר כאבו.
 

the evil 1

New member
קרום הבטולין

לא ניקרע שבוע אחרי, לא כולן מדממות כאשר הוא ניקרא, קרום הבטולין ממוקם ככה שכאשר מקיימים יחסי מין אי אפשר להמנע מלקרוע אותו. (אני לא הבאנתי שהמזור שלך עבר ליפני שבוע) אני שמעתי על תופעת הלוואי הזאת של פוסטינור, אולי תנסי להיתקשר למוקד מכבי והאחות תגיד לך אם זה הפוסטינור. בכמה פעמים הראשונות תמיד כואב, אחרי זה זה מפסיק.
 

סיון 1 23

New member
לא בטוח שהוא לא נקרע לך.

לא לכולן יורד דם שהוא נקרע... אולי הוא נקרע לך במהלך הסקס, אולי הוא נקרע מתישהו אחר לפני. זה שלא ירד דם לא ואמר בהכרח שלא נקרע.
 

pooshkash

New member
כמה עובדות שעלייך לדעת...

כן, הפרשות הגבר עלולות להכניס להריון, אם הן באזור הכוס. זהירות! בניגוד לאגדה שהבתולים הם קרום - הנה האמת הפשוטה: הבתולים זה מצב שהחלק העליון של הנרתיק דבוק ומונע חדירה. "קריעת הבתולים" היא למעשה ניתוק ההדבקה הזאת. לפעמים זה כואב, לפעמים יורד דם. אבל יש מקרים שהחדירה קלה ולא קורה דבר ממה שציינתי, למרות שזאת החדירה הראשונה. אם לא תשאלי - לא תדעי, נכון?..
 

the evil 1

New member
אפשר בבקשה להימנע מלהגיד "כוס"

בתור בחורה (ואני יודעת שהרבה יסכימו איתי) זה ממש לא נעים לי שמיתייחסים לאברי מין של אשה במילה הזאת. יש מאות מילים אחרות נעימות יותר.
 

שגיתא

New member
צודקת יקירתי ../images/Emo140.gif../images/Emo54.gif

אני לרוב מעדיפה נרתיק לנרתיק או במקרים מסויימים בהחלט באר משאלות, שמעתי על כינויים נחמדים כמו סחלב או שושנה, לדגדגן לעיתים קראתי שמתייחסים לכפתור אהבה ?? ולתכשיט
שגיתא
,
 
למעלה