אווטודידקטיקה תחילה
קשה שלא למהר ולהתריע בפניך כי הריצה לאיש מקצוע לא תמיד עוזרת, חשוב שתגיעי לבעל-דיעה מקצועית רק לאחת שאת עצמך ואת מהותה של הבעיה את מכירה על כל צדדיה ואמרת נואש מיצירתיות של פתרונות שמקורן בך או באביר-החלומות. רצוי להדגיש- אין שום איש מקצוע, ולו אחד בלבד, אשר אינו נשען על דבריך, ועל תחושותיך בבואו לנתח את משבריך, אז נשאלת השאלה- מדוע לשלם לו הרבה כסף, ומדובר בסכומים נכבדים, על מילים שאת משמיעה ועדיין לא בררת עם עצמך , בחינם, את משמעותן? ההמלצה שלי היא חד וחלק- עליך להתחיל להיות אווטודידקטית, לחפש כתובים, לשאול חברים, כמו כאן בפורום אם כי הפורום הוא מזערי לחלוטין, ובקיצור, ללמוד את מכלול הקונפליקטים, לנסות לזהות את מיקומו של המשבר שלכם האם הוא מהותי או בר חלוף, לנסות לזהות אם יש בידכם את היכולת העצמית להתגבר ורק לאחר כל אלה משהיגעת לתחושה כי מיצית כל דרך אפשרית, פני לאיש מקצוע, זיכרי כי ההבדל בינו לבינך הוא בדבר אחד- הניסיון שלך מתפרס על רצף זמן יותר מזה שאצלו, הוא יודע יותר פרטים כי הוא נחשף ליותר פרטים. זאת בהנחה שהיכולת השכלתנית של שניכם זהה. צאי לדרך, אפשר שהמשבר הוא בר חלוף, ואז את המשאבים תפני להנאות החיים שלך ולא של אחרים. בהצלחה