שאלה: אני נמצאת עם בעלי

טבריטל

New member
שאלה: אני נמצאת עם בעלי

במשבר כלשהו. נכון להיום אנחנו ביחסים טובים אבל מדי פעם מגיעים לסכסוכים ומריבות . יש לנו שני ילדים קטנים ואנו רוצים לשתף צד שלישי כדי שיעזור ללבן את הבעיות. אנו מאיזור המרכז- אודה לכם על המלצות וגם מחיר כדי לדעת כמה עולה תודה
 

system 1

New member
מה המחיר?

יש יעוץ מקצועי בתשלום, אפשר להתעניין בכל מיני מקומות, תבחרו פסיכולוג בנושא זוגיות, שיש לו "קבלות", כזה שאפשר לבדוק ולדבר עם לקוחות שלו, ולשמוע מהם איך אותו פסיכולוג, ומה הוא תרם להם כזוג. חשוב לבדוק!!!
 

טבריטל

New member
זו בדיוק הבעיה- אין לי מושג

איפה מתחילים... כמובן שמוכנה לשלם. ויעזור מאוד אם יש למישהו מידע או המלצה .
 
קבלת עזרה

אל תתבישי לפנות למחלקת הרווחה בעיריה, או לשרות הפסיכולוגי בעיריה, הם יכולים להפנות אותך לאנשי מקצוע אמיתיים שיכולים לעזור לכם. לפעמים שיחות עם צד שלישי נותן זויות ראיה שונות למצב ואז הדברים באמת נראים אחרת.
 

טבריטל

New member
תודה - אבל בכל זאת מעדיפה

מישהוא פרטי . כי ממש אין לי זמן לכל הסחבת של העיריה .. ושוב תודה בכל אופן
 

E T

New member
על מה אתם רבים ?

מה מפריע לו בקשר ומה מפריע לך בקשר ?
 

טבריטל

New member
יש כמה נושאים

הנושא המרכזי מבחינתי- הוא חוסר תקשורת . הוא מצידו טוען כי אני לא יודעת להודות בטעות וזה נכון בחלקו אני רוצה לציין כי הוא בעל למופת ואני לא נופלת ממנו. אני מחפשת פירגונים והוא לא מפרגן. אני עם שני ילדים קטנים ומוגבלת מבחינת זמן, והוא טוען כי לא צריך לתרץ כל הזמן, אבל אלו העובדות. לפעמים אפילו לקנות חלב אין לי אפשרות. הוא מגיע מהעבודה בסביבות 7-7:30 והפלאפון לא מפסיק לצלצל, ואני מגיעה לשעה שכבר אין לי כח ובדיוק בשעה הזו שמחה וששון- הוא רוצה שנדבר. למי יש כח? אני קמה מוקדם כל בוקר מגיעה מוקדם לעבודה כדי להספיק להוציא את הילד מהגן- כי זה מאוד חשוב לי ולכן עייפה מוקדם יותר. זה בגדול- לדעתי אלו דברים קטנים אבל אני לא רוצה להגיע למצב של גירושין חלילה - אני אוהבת אותו וכמו שכבר ציינתי כרגע אנו ביחסים נהדרים!!!!!!! כולל הכל- המבין יבין...
 
מה בעצם הבעיה?

מן המקרא של דבריך כאן, ולאחר שהיתייחסתי קודם לכן, אני מבין שהייתי נמהר בתגובתי הקודמת, שהרי מן הדברים הללו שאני קורא כאן כמו יש לך טענות כי התופעות "הנורמאליות" מתרחשות בד´ אמות ביתך. הלו הלו עלמה!!! מדבריך לא נשמע שום משבר, מדובר בקשיים כפי שנאמר ובצער תלדי ובמילים אחרות- בצער תגדלי את צאצאייך. אינני מזהה שום משבר, אלא רק תחושות שנובעות מעומס, והעומס הזה אפשר לפתור כלהלן, וזוהי ההצעה הכי הכי רציונאלית- את המשאבים שאת מוכנה להשקיע בכל מיני יועצים, השקיעי ב-שמרטפית, השקיעי בכרטיסי קולנוע או הצגה לך ולאביר חלומותיך, השקיעי במסעדות, בטיולים ובקיצור- הכניסי גיוון בחיים המשותפים. אני נוזף בעצמי על שמיהרתי להגיב קודם לכן מתוך תחושה שמדובר במשבר. לכי לעמוד בתור לרכישת כרטיסים לקאמרי, ממול יש מסעדה טובה, והשמרטפית ברצון תשמור על צאצייך וכולכם תהיו מרוצים קדימה בהצלחה
 

system 1

New member
../images/Emo45.gif מסכים גם אני חשבתי שיש משבר

אלא אם כל הלחץ הזה גורם לכם להתפרץ אחד על השני ואז צריך להוריד את רמת הלחץ - כמו שמציע "המתבונן" פעם בשבוע\בשבועים לפחות לצאת : אפילו לסיבוב בחוף או סתם למקום שקט שם אפשר לשוחח, לנשום, ושאר פרטים...
 

יואל4

New member
הכי טוב שיש

אני לא מכיר אותך ואת הבעיות הסיפצפיות שך ושל בן זוגך. אולם כפי שהתרשמתי אינכם יוצאי דופן... חלק ניכר מהזוגות נמצאים במצבכם. היתרון שלך שאת "עלית" על הבעיה ומנסה לפתור. אני ממליץ לך לקרוא את הספר "הבית היהודי" מאת הרב שמחה כהן. אני מייד אציין - אין זה ספר "דתי", למרות שהמחבר הוא רב. יש בתחילת כל פרק קטעים שאת יכולה לדלג ולעבור ישר לעניין. התובנות שלו מ ד ה י מ ו ת. הם פשוטות, מוכרות, קלות ליישום ובעיקר - עובדות. כמו"כ, אפשר להיפגש עם המחבר לשיחת ייעוץ. טל´ 03-6182106 רח´ רב סעדיה גאון 19 בני ברק את הספר ניתן להשיג ברוב חנויות הספרים או בכתובת הנ"ל נסי ותצאי נשכרת. בהצלחה.. ותמשיכי לעדכן אותנו.
 
אווטודידקטיקה תחילה

קשה שלא למהר ולהתריע בפניך כי הריצה לאיש מקצוע לא תמיד עוזרת, חשוב שתגיעי לבעל-דיעה מקצועית רק לאחת שאת עצמך ואת מהותה של הבעיה את מכירה על כל צדדיה ואמרת נואש מיצירתיות של פתרונות שמקורן בך או באביר-החלומות. רצוי להדגיש- אין שום איש מקצוע, ולו אחד בלבד, אשר אינו נשען על דבריך, ועל תחושותיך בבואו לנתח את משבריך, אז נשאלת השאלה- מדוע לשלם לו הרבה כסף, ומדובר בסכומים נכבדים, על מילים שאת משמיעה ועדיין לא בררת עם עצמך , בחינם, את משמעותן? ההמלצה שלי היא חד וחלק- עליך להתחיל להיות אווטודידקטית, לחפש כתובים, לשאול חברים, כמו כאן בפורום אם כי הפורום הוא מזערי לחלוטין, ובקיצור, ללמוד את מכלול הקונפליקטים, לנסות לזהות את מיקומו של המשבר שלכם האם הוא מהותי או בר חלוף, לנסות לזהות אם יש בידכם את היכולת העצמית להתגבר ורק לאחר כל אלה משהיגעת לתחושה כי מיצית כל דרך אפשרית, פני לאיש מקצוע, זיכרי כי ההבדל בינו לבינך הוא בדבר אחד- הניסיון שלך מתפרס על רצף זמן יותר מזה שאצלו, הוא יודע יותר פרטים כי הוא נחשף ליותר פרטים. זאת בהנחה שהיכולת השכלתנית של שניכם זהה. צאי לדרך, אפשר שהמשבר הוא בר חלוף, ואז את המשאבים תפני להנאות החיים שלך ולא של אחרים. בהצלחה
 

טבריטל

New member
אני ממש שמחה שיצא לי להכנס לפורום

הזה. אז עידכונים מזירת הפשע: נכון אתם צודקים מקריאה ראשונית באמת נראה כי אני במשבר נוראי, אבי לא כך הוא הדבר. כבר כשבוע וחצי שאני מתמודדת עם עצמי וגם אישי מצידו מנסה לשנות התנהגויות. אתמול למשל התקשרתי אליו כדי להתייעץ עמו לגבי המטפלת שלנו והוא ישר התחיל לצווח. במצב רגיל הייתי פשוט מתעצבנת והנה עוד ריב.. אבל בעקבות המצב לשינוי הרגעתי את עצמי דיברתי ברוגע ואמרתי לו כי אני לא מעוניינת לדבר כרגע ואציין גם כי נפגעתי ובכיתי והוא שמע. אמרתי לו כי מאז שהוא ענה לשיחה הוא רק צווח. ניתקנו טלפונים ברוח טובה - ולאחר עשר דקות לערך שוב דיברנו, הוא התנצל וככה עברנו את ה"משבר" אשר צפוי היה להתרחש- בשלום... ועכשיו ניקוד חברה- כמה מגיע לי? (בצחוק) ושוב תודה לכם אשמח לקפוץ מדי פעם
 

3אריק

New member
טבריטל שלום

לפני הכל קבלת טיפול וייעוץ זוגי מותנה כמובן בהסכמה של שתי הצדדים . יש בקופות החולים ( למי שיש כמובן ביטוח משלים ) אפשרות לקבל סידרה של 12 מפגשים עם פסיכולוג /ית בתשלום סמלי של 90-100 שקל לשעה לטיפול אבל לפי התרשמותי אני לא חושב שאתם צריכים להגיע לטיפול כזה לפני שמימשתם את כל האפשרויות תיקשור בינכם . הייתי מציע לכם לשבת קודם לבד ולהעלות כל אחד את טענותיו בפני השני,אין ספק שרובן של אי ההבנות תיפתרנה כבר בשיחה הראשונה . בהצלחה אריה
 
למעלה