שאלה אמיתי ואני באמת משתוקק לדעת

שאלה אמיתי ואני באמת משתוקק לדעת

אבקש בכל לשון של בקשה לא להתקיף אותי שוב ושוב,ולענות לי אמת!! אני חוץ מאשר במסגרת שרותי בצהל במדור לידיעת הארץ לא הדרכתי ישראלים. לפני שנים רבות היה לי קשר עם פר וילנאי המנוח,והוא סיפר לי, שחוץ מהדרכות ישראלים ,הוא מדריך תיירים ( היו לו כמה קבוצות ב"קופל טורס") הרצאות,כתיבה ומחקר.אחרת אי אפשר להתפרנס מטיולים עם ישראלים בלבד. האם יש מישהו או מכיר מישהו עמית המתפרנס מהדרכת ישראלים,בלבד??? או שזה באמת רק "חלטורה" לשם שעשוע בלבד??? בניגוד למה שהאשים אותי בלי סוף עמית בפורום,כאילו זלזלו באלה ש " הלכו בנעלים גבוהות וחבלים" רק הייתה תמיד רק יחס של כבוד - מצידי ומאלה שדברתי איתם -. הרי הייתה עבודה בשפע לתיירות חוץ,ובכל זאת היו חבר'ה, לומרות הידע הרב שלהם בשפות זרות,שהעדיפו את הילדים והנוער.
 
אני מודה שעיקר פרנסתי היא:

מהדרכת ישראלים. מבוגרים בלבד. ואני מוסיף בשמחה ובגאוה שאני נהנה מכל רגע. לצערי אני מוסיף שאני שייך לזן ההולך ונכחד מעולמנו.
 
לאודי סגל שלום

תודה על המידע ושאתה מוסיף ש "עיקר" ולא כל, פרנסתך על הדרכה. אתה גם מוסיף שאתה שייך לזן ההולך ונכחד. גם עלי אמרו שאני אחרון הנפילים הרואה יעוד ושליחות שהקל היהודי והישראלי לגוים. על כן תרשה לי ללמדך.התבגרתי וגם הזדקנתי ב 40 שנות הדרכה ולמדתי שבתי קברות מלאים עם נפילים ,וזן שהולך ומכחד - שלא היה להם מחליף!!! אך תאמין לי,דור הולך ודור בא והנפילים והזן ההולך וכחד חוזר תמיד. למדתי שהדור הבא אחרינו תמיד יותר טוב ברוב המובנים, ויותר חכם מאיתנו. אני מאחל לך הצלחה. ולך משה פרנק ,כל הכבוד שיש כאלה הכותבים בפורום בלי הרגשות נחיתות ,ובלי לפזר רעל במקום שאין צורך .
 
ליוחאי השלום והברכה

א:נער הייתי וגם זקנתי. ב:כוונתי לכך שאכן התמזל מזלי,ועבודתי היא היא תחביבי אינני נפיל ולא בן בנו של נפיל,מתפרנס אני בכבוד ודי לי בכך. לצערי ,פוגש אני מדריכים רבים אשר העניין המרכזי המעניןאותם הוא כסף ,ומבחינה זו אין לי ספק שאני אולי לא חריג אבל בודאי במיעוט.
 

alonaski

New member
אווופס...! עצור פה! אנחנו כבר שניים

ב"מיעוט"!
גם אני מודה - אני לא מתפרנסת מהדרכת טיולים או ישראלים (מדריכה רק ישראלים, מן הסתם...
) לפרנסתי - התחתנתי!
אבל ממשיכה להדריך טיולים וקבוצות ישראלים - בשביל לפרנס את הנשמה!
- לא יכולה להפסיק עם זה לגמרי! - נהנת מכל רגע שאני מדריכה ומהמעט שאני מדריכה!
הרווחים הכספיים שלי מההדרכה הם בגדר "דמי כיס" שנגמרים כבר בסוף השבוע בקלילות!...
 
חבר'ה, נושאים אלה לא שייכים לפורום

הדיון הזה לא מוביל לשום מקום טוב. לדיונים על נושאים ברומו של עולם יש פורומים מכובדים אחרים. הפורום שלנו נועד להיות פרקטי. לעזור למדריך בדברים הקטנים של היומיום ולא לדון בנושאים הגורליים והגדולים. אנחנו נעסוק פה בדברים הקטנים של החיים: - תוספת ידע - עידכונים על אתרים, מבצעים - מציאת עבודה למורי דרך. - כל מה שעוזר כאן ועכשו. בכל הפוליטיקה הגבוהה ובכל הנושאים התיאורטיים אני מבקש לא לעסוק פה.
 
למעלה