yellow tree1
New member
שאלה - אי תשלום חגים
שאלה - אי תשלום חגים
שלום בעבור עבודה בחודש מלא מועדין, מצאתי כי מגיעים לי 3 ימי חג. במשא ומתן עם הבוס שיכנעתי אותו שמגיעים לי3 ימי עבודה ממוצעים. הדבר התעקב כבר חודשיים ולבסוף קיבלתי תשלום בגין יום חג יחיד. כששאלתי למה, נאמר לי שמאחר והייתי במינוס 2 ימי חופשה(קיבלתי 10 במקום 8 ימי חופשה בשנה הקודמת), רואה החשבון הוסיף את התשלום על 2 ימי החג הנוספים למחשב, וכעת אני במאזן 0 של ימי חופשה במקום מינוס. האם מותר לרואה חשבון להוסיף למחשב ימי חופשה במקום לשלם לעובד? תודה.
שאלה - אי תשלום חגים
שלום בעבור עבודה בחודש מלא מועדין, מצאתי כי מגיעים לי 3 ימי חג. במשא ומתן עם הבוס שיכנעתי אותו שמגיעים לי3 ימי עבודה ממוצעים. הדבר התעקב כבר חודשיים ולבסוף קיבלתי תשלום בגין יום חג יחיד. כששאלתי למה, נאמר לי שמאחר והייתי במינוס 2 ימי חופשה(קיבלתי 10 במקום 8 ימי חופשה בשנה הקודמת), רואה החשבון הוסיף את התשלום על 2 ימי החג הנוספים למחשב, וכעת אני במאזן 0 של ימי חופשה במקום מינוס. האם מותר לרואה חשבון להוסיף למחשב ימי חופשה במקום לשלם לעובד? תודה.