שאלה? איזה רכב עדיף

ויגה

New member
שאלה? איזה רכב עדיף

איזה רכב עדיף לזוג שמתכנן להביא ילד. טויטה רניקס 5 דלתות או טויוטה קורולה 4 דלתות?
 

תאירעות

New member
../images/Emo207.gif מחפשים רכב בעל 6 מקומות

(לפחות) מחפשים שנת 2001 רכב לא יקר במיוחד ובאותה הזדמנות רוצים למכור את שלנו - יונדאי אילנטרה שנת 2001 . תודה. אפילו רק המלצות לרכב ייתקבלו בשמחה.
 

gali baron

New member
ממליצה על מיצובישי ספייסוואגן

7 מקומות, מרווח, אנחנו מרוים מאאאד.
 
לנו היה מאזדה 323 2001שנהננו מימנה

וקנינו ספיס ואגן של מיצובישי 2001 נוח מאוד חיסרון אחד אין באגז' יש מקום לעגלת טיאולון מקופלת.ד'א המחירון שלה עלה החודש זה רכב שנמכר מעל המחירון.
 
אם כבר בעניני רכב...

אז אשמח מאוד למי שיוכל לעזור לי,מחפשים סובארו סטיישן משנת 92-93,גיר רגיל ושיהיה במצב מצוין,ובמחיר טוב,אם יש לכם דבר כזה למכור או שאתם מכירים משהו שרוצה למכור רכב מסוג זה אנא הודיעו לי,זה די דחוף,אפשר גם במסר, תודה רבה מראש.
 

elga06

New member
יש לי קורולה חדשה אחרי מאזדה

ויש לי 3 ילדים והיא מרווחת מדהימה ונוחה ואנחנו טוחנים אותה (טוב נו רכב חברה...חחח) אבל כמובן שהשאיפה היא לג'יפ מדליק ונוצץ...
 

לוליLuli

New member
5 דלתות../images/Emo45.gifמניסיון כבר בכמה מכוניות

כשזה 5 דלתות יותר קל ונוח להכניס לבגז' דברים ובמיוחד עגלה וכו.... ברוב המכוניות האלו גם ניתן במקרה הצורך להשכיב את הספסל האחורי אם צריך להוביל משהו באוטו. אנחנו כבר כמה מכוניות ,מסוגים וגדלים שונים קנינו 5 דלתות -פשוט יותר נוח. יצא לי מאז שמאיה נולדה לנסוע ב4 דלתות ואז היה פחות נוח להכניס את העגלה וכו..גם אם הבגז' היה מרווח שם.
 
הבגאז' של הרנקס קטן מאוד

אמנם יותר נוח להכניס עגלה, אבל אחרי שמכניסים עגלה כמעט לא נשאר מקום לדברים נוספים. מתרגלים ל- 4 דלתות. אנחנו עברנו מ- 5 דלתות (לא בטויוטה) לטויוטה עם 4 דלתות, והתרגלנו. אותי באופן אישי, גם הפתיחה של הבגאז' קצת מעצבנת ב- 4 דלתות, אבל השיקול העיקרי הוא הגודל. בהצלחה עם הילד ועם הטויוטה. בררת עם טויוטה לגבי מלאי, כי לפי מיטב ידיעתי, כל דגמי 2006 נמכרו, ודגמי 2007 יגיעו במאי - יוני
 
../images/Emo207.gif אם כבר בעינייני רכב מדובר

ברצוני לקנות רכב באיזור 50 אלף. מה הייתן ממליצות? הרכב מיעוד להורים + תינוק.
 
../images/Emo26.gifממליצה על פורום מכוניות

אני נעזרתי בהם והם בהחלט האירו בפני את השיקולים הנכונים בהצלחה
 
למעלה