שאלה אולי שנשמעת שטותית

SIRI41

New member
שאלה אולי שנשמעת שטותית

אני חטובה ועושה רק פילטיס לשמור על הגוף, אבל בגלל סוג עבודתי יש לי תמיד פנים חתומות [לא משנה מה] כך במשך כמה שעות - אני כמעט ולא מדברת גם לא בטלפו [אולי טיפה] ושלא לדבר על צחוקים. יש איזו פעילות בא אוכל להפעיל את שרירי הפנים? אשמח אם תהיה לכם תשובה עבורי
 
חחחחה משחק יפה

גם לנחש מה העיסוק שלי נשמע יפה - רק שחבל שהוא גם עוד מעט מרדים אותי [כל כך מנוגד למי שאני] אבל יאלה יש המלצה? :)
 
אה אבהרה

לא מתחזקה בכינויים שונים [אותם הפרטים אתם עדים] טוב נו יאלה רק רוצה המלצה יש?
או ש....
 

GandWar

New member
השאלה שאת צריכה...

לא בדיוק הבנתי למה את צריכה להפעיל את שרירי הפנים, למימיקה עשירה יותר? או מתוך הנחה שאת צריכה פשוט לאמן אותם?
 

Knb the Bled

New member
RM15 לשרירי הגבות, עצימות נמוכה...

מכירים את כל המשפטים הפתטיים שמקבלים במייל כדי להעלות חיוך? נו, אותם משפטים שכל הידידות המפגרות שולחות גם באייסיקיו... אחד מהם היה: "כשכועסים, מפעילים 40 סוגי שרירים בפנים. כשמחייכים, מפעילים 7 סוגי שרירים בפנים. אז באמת שווה להתאמץ?", אז אני אומר: כן, תרדי לבעלך!
 
אין ספק שהצחוק הוא הכי כדאי רק

שמרוב שהעבודה שלי כזו דכאונית כבר סיגלתי את זה לעצמי - טוב אני אתחיל ללכת להצגות קומדיה :)
 

Spiritualized

New member
עיסוי רקמות עמוק

או יותר נכון "טיפול ראש-פנים" של עיסוי רקמות עמוק. עובדים על כל(כל!) שרירי הפנים והגולגולת כולל תוך אקטיבציה של השרירים ומציאת נקודות טריגר (למשל באזור הTMJ) הגורמות להירדמות זמנית של חלקים בפנים... יעיל מאוד עבור אנשים שלא משתמשים הרבה בשרירי ההבעה, ומצד שני גם אנשים של אובריוז כמו זמרים,קריינים,מדובבים וכו... אגב,השאלה ממש לא שטותית! האוכלוסיות שציינתי למעלה נמצאות בסיכון גבוה יחסית לפציאליס וכל מיני חולערות אחרות שקשורות לשרירי הפנים.... שלחי מסר אם את צריכה פרטים נוספים.
 

הזוייה

New member
לא סגרו את מוזיאון השעווה בכולבו של

כנראה העבירו את כל השעווה למוריס הספר שלי. לא כ"כ הבנתי מה הקשר להיות חטובה המבצעת נשימות עצמוניות בפילאטיס לבין אשרת פנייך? אני עושה פנלים ועדיין מחייכת זה קביל? אבל אם שאלת, נענה בכבוד- אני מציעה לך להכין סנדביץ' עם אמבה, לחלק אותו לרבעים וללעוס אותו בקצה של תופי טם טם, ארבעה ביטים לדקה, בכך תפעילי את הפה והסובב לו. אם זה לא עזר תעברי לפסטראמה. וברצינות- לחייך זו פעולה רצונית, במקום להיות עם פנים "חתומות". גם אם את צריכה להיות עם אשרת רצינות את עדיין יכולה לחייך בנונשלנטיות להיות דינאמית אך לא תזזיתית ולשחק סוליטר במחשב. לא יודעת אם את מול לקוחות, אבל גם מאחורי הטלפון, שפת הגוף שלך משדרת מסרים לא מילוליים שיכולים להתפרש בצורה שלילית או חיובית. ואדם שנעול, חתום מסוגר ולא מחייך מאחורי הטלפון, הוא אדם מתוח וחסר נוחות. בואי נאמר, זה לא האיש שהייתי רוצה שיש מור לי על הזוזים בבנק, אם הוא לא מחייך. אגב, מאד לא קל להחצין רגשות,או למנטר אותן (להיות שחקן) זה כמו לשים מים בסל קש, והקש יהיה רטוב ומהים ייזלו. (מצד שני אולי זה טוב שאת ב"שתיקת הכבשים" אומרים ששתיקה יפה לחכמים) בוקר משובח תחייכי: ) נ.ב, בחתימה שלך יש מסר חיובי, תאמצי אותו, החיים הם מתנה ולא מחזירים מתנות, תנסי לחייך בחלקים, בסוף תגיעי לשלם.
 
להזויה - נו באמת מה השטויות האלו בת

תגובה שלך, בטח שיש קשר למה שכתבתי, כי אם לא הייתי כותבת שאני עושה פילטיס או התעמלות כל שהיא, זה היה יכול להטעות והיה יכול להיווצר רושם של אשה 42 שבגלל הגיל היא ככה ולא פעילה ולא כלום - לכן ציינתי שאני אחת עם מודעות עצמית ועושה ספורט וכאלה אבל בגלל העבודה שלי בה אני גם לא מדברת ולא כלום - אני מרגישה ששרירי הפנים שלי עלולים להפגע - מה משונה לך בשאל הזו? באמת לא מבינה מה כל הרעש שעשית בהודעה שלך, יש לי הרהב ממה ללמד אנשים תאמיני לי, אין קשר ולו קמצוץ קטן בין השאלה ששאלתי לשטויות שענית ועובדה שמאמן כושר כאן ענה ואין לי ספק ממקום מקצועי שהשאלה שלי לא טיפשית בכלל. חבל שאימצת את עצמך וחבל שיש אנשים לא נחמדים כמוך. בסך הכל כותבת כאן אשה שבגלל סוג עבודתה היא ככה וככה, לא באתי ואמרתי שאני בוכה כל היום תעזרו לי לצחוק.
 

הזוייה

New member
סליחה שאני לא גבר

או שמי "מאמן אישי" כמו כל אלו שענו לך תשובות "עמוקות" ובחרת לשים להם אייקונים מחייכים. שעת חינוך זה לא פה, כששואלים שאלה בפורום לא תמיד מקבלים את מה שהתכוונת, ואין צורך לפתוח בירי בגלל זה. כמו כן, אין קשר לגילי המופלג או לזה שאני אישה. תנסי לקרוא שוב את תשובתי והפעם בחיוך, אם את כרגע לא בעבודה, אז תרשי לעצמך להוריד את השריון וכלי המלחמה- כי באתי בדרכי שלום. ואין צורך לרדת פה לפסים אישיים. זה שהשתמשתי בהומור כמו תמיד, זה לא אומר שזלזלתי בך. את בחרת לקרוא את דברי באור שחור. ולא חיובי. הבחירה שלך בעיסוקך היא בחירה אישית שלך ואני לא שופטת אותך על כך.שאלת שאלה ניסיתי לענות, אם ברצינות עסקינן אז אדרבא. ומכיוון שאין לי עניין להיכנס להתלהמות, אכבד אותך בבקשתך ואוסיף לעניין ברצינות כמו שמעון פרס בשעת נאום: הפנים שלנו מושכות את הראש כלפי מטה, כשהשרירים של הפנים לא עובדים הם גורמים לרפיסות של העור ולהחלשת השרירים- השריר מאבד מהטונוס שלו ואיתו מגיעה הנפילה של העור. לא סתם פעולות של חיוך בכל הזדמנות אפילו עשר פעמים ביום למשך כמה דקות היא מבורכת. ואם את עושה פילאטיס מן הסתם בשעה של שיעור יש לך הזדמנות לנצל את כל המשאבים של אימון הפנים, מה שלא עשית בשמונה שעות עבודה. אפשר כמו בשיעור פילאטיס, בהרפיה, בתום השיעור, לסובב את הראש מצד לצד, כמו חצי קשת, להרים את הסנטר ולהורידו, לעסות את הרקות, לכווץ שפתיים בחוזקה ולהרפות, לאחוז מעל עצם הבריח עם יד אחת לכמה דקות. ללחות על הגבות ולהרימן, הלחץ מפעיל את שרירי המצח. מלבד זאת מריחת קרמים בבוקר ובערב תוך עיסוי ה"עיגולים בעיניים" יכול לתרום לעור בריא ולחיזוק השרירים. את לא חייבת לקחת כלום מדברי.
 
טוב אז ככה - קודם כל תודה../images/Emo51.gif

על התגובות הרציניות - ולמי ששאל ולא הבין, שאלתי שאלה פשוטה ולא ביקשתי טיפ לחיים - איך לחייך, ואיך להיות עם שמחת חיים, את זה יש לי. וכל מי שענה ברצינות - תודה ובאמת תודה יש הרבה במה שאתם [הרציניים] אמרתם לי.
 
למעלה