שאלה, אולי טיפשית, אבל יתכן ויש לכם תשובה

שמתי לב, שבאנימה לא ממש נסבלות התייחסויות מיניות חד-מיניות, כמו כן הנטייה הדרמטית לא לצייר אברי מין של גברים ונשים, אם כי אצל גברים יציגו חזה מפואר, אגן חלציים ממש א-לה אל יווני וישבן מושלם מאתרי פורנו לגברים.
שמתי לב בשלוש סדרות, שלא יתכן בהם דיבור חושק לגברים, גם אם הוא נאמר. כאשר נאמר מייד תבוא אחריה הערה - אני לא מתענין בגברים, אני לא מתכוון לזה [כולל הסמקה פרועה, באיזו סדרה על גבר צעיר ]
לפעמים זה מצחיק, כמו בסדרה ONE PUNCH MAN, ששם מסבירים קשר בין שני גברים כיחסי סנסי-תלמיד, מיותר לציין ששניהם יפי תואר באופן מוגזם, כמעט. [ היסוד ההומואירוטי נדחה חזק מאוד לצדדים].
לפעמים אני אומר לעצמי - אלה סדרות לילדים, ואז - להציג אלה עירומה כמעט לגמרי, נוטפת מיניות, שלישיה בין 2 נשים וגבר [ ההתחלה שלה ], זה לילדים? חלק מהן מוגדרות לגיל 16+ בשל האלימות הקיצונית, השפה והעירום.
האם מופעל בתעשייה הזו קוד הוליווד ביחס לעירום פרונטלי?
 

אוסווין

Active member
אני לא צופה באנימה, אבל ממה שאתה מתאר זה נשמע מאוד הומואי, ונשמע שהם גם מתכוונים לזה. בדוק יש על זה מאמרים ומחקרים, אחפש.
 

Lion_Heart

Well-known member
תראה,תבין, תפנים...
אני חושב(בבקשה תקן אותי אם אני טועה) שפספסת את הנקודה,
כתבת "אלה סדרות לילדים" אז,זהו שלא,לא בהכרח, אנימה ומנגה(הקומיקס) הם ממש לא לילדים, כאילו...הם על כל קשת הז'אנרים, יש סדרות לילדים,סדרות דרמטיות, סדרות רומנטיות(ובקטע הזה יש סדרות רומנטיות אבל יותר על הצד האנושי ולא הצד הפיזי) יש סדרות פנטזיה,סדרות אימה,סדרות קומיות...הקטע הוא שאנימה נתפסת ביפן כ "עוד כלי לשימוש האמן", ולווא דווקא "לילדים", רמת המיניות ...נקבעת ע"יי הדירוג, אני משער? מPG-13 והלאה, ואז יש hentai שזה פורנו מוצהר ושם תמצא את כל מה שלא רצית לראות ויותר גרוע, ולכן זה כל מה שאכתוב על זה B-|
 
למעלה