black buttercup
New member
שאלה: אבל אל תהרגו אותי...
איך בעצם שואבים אנרגיות? כאילו... מה אני מדמינת את האנרגיה של מישהו זורמת ממנו אליי? אני רוצה לדעת רק כדי לדעת...לא כדי להשתמש בזה כי זה נראה לי ניבזי ביותר לשאוב אנרגיות לאנשים אחרים...זה כמו לגנוב להם משהו יקר ביותר. פשוט הייתי פעם בחוף בלילה עם ידיד שלי ועבר איזה מישהו קרוב אליינו שהסתכל עליינו כמה רגעים ואז המשיך ללכת ואחרי כמה שניות הרגשתי שאני הכי תשושה בעולם כאילו לא יודעת מה עשיתי למרות שבכלל לא הייתי עייפה כמה שניות קודם. האם אני סתם פרנואידית או שבאמת אותו אדם (מפחיד למדי) הוא ערפד אנרגיות מטונף!
איך בעצם שואבים אנרגיות? כאילו... מה אני מדמינת את האנרגיה של מישהו זורמת ממנו אליי? אני רוצה לדעת רק כדי לדעת...לא כדי להשתמש בזה כי זה נראה לי ניבזי ביותר לשאוב אנרגיות לאנשים אחרים...זה כמו לגנוב להם משהו יקר ביותר. פשוט הייתי פעם בחוף בלילה עם ידיד שלי ועבר איזה מישהו קרוב אליינו שהסתכל עליינו כמה רגעים ואז המשיך ללכת ואחרי כמה שניות הרגשתי שאני הכי תשושה בעולם כאילו לא יודעת מה עשיתי למרות שבכלל לא הייתי עייפה כמה שניות קודם. האם אני סתם פרנואידית או שבאמת אותו אדם (מפחיד למדי) הוא ערפד אנרגיות מטונף!