שאיבת חלב עד איזה גיל?

saritel5

New member
שאיבת חלב עד איזה גיל?

שלום, הבנות שלי כבר בנות 8 חודשים ואני שואבת להן חלב (סיפור כואב עם ההנקה אשר לא הסתדרה ולכן אני שואבת לה...) הן מקבלות חלב שאוב 3 ארוחות ושאר הארוחות זהירקות פירות והודו. רציתי לשאול אם זה עדין רלוונטי לשאוב להן? אני יודעת שבהנקה ממשיכים איתה כי זה כייף גם לאם וגם לתינוק ויש בזה משהו מיוחד שאין בשאיבה... מה אתן אומרות?
 

ochenta

New member
חלב אם עדיף מבחינה תזונתית

גם אם הוא לא בא מהציצי. אבל כמובן שברגע שהם כבר אוכלים הכל, התוספת התזונתית פחות קריטית מאשר בשלב שבו זו התזונה הבלעדית. יש הרבה שמוותרים די מהר גם על התמ"ל ועוברים פשוט לחלב פרה/סויה. הן כבר בגן? אם לא, הייתי מחכה לפחות עד אחרי שהן מתחילות את הגן וגומרות עם המחלות, לפני הפסקת חלב האם. מסכימה איתך שלשאוב זה לא כיף, וזו ממש גדולה מצידך - 8 חודשים על המשאבה! אני בוכה על 2-3 שאיבות בשבוע...
 
מגיע לך../images/Emo106.gif../images/Emo47.gif - כמה שתצליחי יותר

יותר טוב. אני מבינה את הקושי העצום בשאיבה ארוכה וממושכת כל כך. מצד שני, חלב אם הוא זהב טהור וחבל להחליף אותו בתמ"ל שהוא ממש לא... הייתי מציעה פשרה - להוריד את השאיבות בהדרגה (ממילא אי אפשר להפסיק בבת אחת מחשש גודש ודלקות). להמשיך לתת להן חלב אם פעמיים ביום ואחר כך פעם אחת. כל עוד את מסוגלת, זה נפלא, מזין ומחסן. חלב אם בכל גיל בריא לקטנות שלך. אנחנו פה לעודד - גם אם החלטת להפסיק. מבינות את הקושי ותומכות.
 
למעלה