שאיבות...

לולי8

New member
לא קיבלתי תשובה בשרשור הישן

אז אני פותחת חדש... אני משתמשת במשאבה הידנית של אוונט ורציתי לשאול מה אורך החיים שלה? כי היא בת חמש (קיבלתי מאחותי) והואקום שנוצר ממש לא טוב, אני צריכה לחדש אותו כל שתיים שלוש לחיצות, ואז בראשונה יוצא זרם יפה ואחר כך כבר לא. היום עמלתי כמעט שעה בשביל 80 CC מסכנים... זה לא אמור להיות ככה, לא? האם יש טעם להחליף חלק מהחלקים, או פשוט לקנות חדשה? (או שזה בכלל עניין של המיומנות שלי?) help!!!
 

אהבת M

New member
קצת קשה לי להבין, אבל לדעתי, צריך

להיווצר ואקום יפה ללא צורך בחידושו התכוף. ניתן לקנות רק את הכרית (שמתלבשת על המשאבה) בנפרד. שירות לקוחות: 1-800-500-000 או 09-8633.633
 

rey

New member
לולי-גם לי לוקח שעה + בשביל 80 cc

אני לא יודעת את מי להאשים את המשאבה(ידנית של אוונט) או את הזרימה החלשה של החלב שלי... אין לי מושג מה הנורמה מבחינת זמן שאיבה ,אשמח לשמוע מנשים נוספות.בנתיים שרירי האצבעות שלי עוברים שדרוג ...
 

לולי8

New member
כן, גם אני לא יודעת מה הנורמה...

אבל נראה לי שהתפנקתי כי שירה יונקת מאד מאד מהר (ויש זרימה חזקה), ככה שמבעס אותי הזמן שאני צריכה להשקיע בכל שאיבה לעומת הזמן הקצר של ההנקה. גם אני אשמח לשמוע כמה "אמור" לצאת אם בכלל יש דבר כזה.
 

שימי0951

New member
יש לה כנראה בעיה

אני משתמשת בחדשה של אוונט ותוך 10 דקות מצליחה לשאוב 120 בערך. יש כנראה חלק במשאבה שגורם לוואקום להחלש.
 

limich

New member
אתמול דיברתי עם השירות לקוחות שלהם

אז לגבי הואקום המליצו לי לשאוב ללא מעטפת הסיליקון. ואם בכל זאת יותר נוח לך עם הסיליקון המליצו לי להרטיב אותו מעט בצד האחורי כדי שידבק טוב יותר, כנראה שבעיות הואקום נוצרות בגלל אותו חלק. גם לי יש משאבה מלפני כמה שנים שקיבלתי לפני שבועיים מחברה, והטבעת שמחברת בין המשאבה לבקבוק סדוקה, והחלטתי להזמין טבעת חדשה, מסתבר ששינו את מבנה המשאבה וכרגע היא בנויה מחלק אחד ואין צורך בטבעת הבקבוק, המשאבה מתחברת יש לבקבוק, וכך הבלאי פוחת. בקיצור את יכולה להזמין את החלק זה עולה כ 70 שקלים ואני מנסה לברר כמה יעלה משלוח והאם זה כולל מע"מ אני דיי בהתלבטות כי המשאבה של חברה שהביאה לי אותה במצב לא טוב, ועכשיו יוצא לי להשקיע כ 100 שח ואני כבר מצטערת שלא קניתי לי אחת. בכל מקרה לקנות חדשה יוצא יותר יקר. לגבי הכמויות גם אצלי זה כך ואני מרוצה מהתפוקה, בלקטינה שנחשבת ה"רולס רויס" של המשאבות בקושי הוצאתי חצי מהכמות!
 

לולי8

New member
כן זה בדיוק מה שאמרו לי

בשירות לקוחות (התקשרתי בעקבות ההמלצה שנתנו לי כאן). אז הזמנתי פרח סיליקון חדש כזה, ובינתיים ניסיתי לשאוב בלעדיו. אמנם לא יצא כמעט כלום כי זאת כבר שאיבה שנייה היום ושעה הרבה פחות שופעת, אבל הואקום בפירוש היה חזק יותר ולא התנתק כל שנייה וחצי, ככה שאני מקווה שהחלק החדש יפתור את הבעיה (והוא עלה רק 20 ש"ח). הבנתי שהמשלוח עליהם, הם שולחים בדואר וזה מגיע תוך שבוע עד עשה ימים. ואפשר לשלם בכרטיס אשראי בטלפון.
 

דנה 2000

New member
גם לי זה היה...

מה שעשיתי, היה פשוט להוריד את החלק הרך הזה, על הפתח של המשאבה, ואז, זה אולי קצת פחות נוח (לא משמעותי) אבל שואב הרבה הרבה יותר טוב! וגם הוואקום יותר טוב
 
השבוע החלפתי את גוף המשאבה +

השסתומים בעלות של 90 ש"ח (כולל משלוח) משאבה חדשה עולה 240 ש"ח. לטעמי יותר עדיף...
 

תוליק

New member
../images/Emo32.gif גם לגבי שאיבות

משהי יכולה לרעמן את זכרוני לגבי חלב אם שאוב כמה זמן מחזיק בטמפרטורת החדר? כמה זמןמחזיק במקרר? כמה זמן מחזיק בהקפאה? כמה זמן מחזיק לאחר הפשרה? והכיח חשוב - האם אחרי ששאבתי והיה בקירור אפשר להקפיא? אם כן כמה זמן? האם אפשר גם אם לא היה בקירור? תודה...
 

jif

New member
../images/Emo26.gifלגבי שאיבה דו"צ

האם לשאוב במקביל דו"צ יתן לי את אותה הכמות אם אשאב כל צד בנפרד?
 

s h i R 1 2 3

New member
לא בהכרח

כאשר את שואבת במקביל אז עוצמת השאיבה נמוכה יותר מאשר כשאת שואבת כל צד בנפרד...
 

gedri

New member
שאיבה דו צדדית

כמה זמן צריך לשאוב כששואבים משני הצדדים ביחד?
 
תלוי במשאבה

תלוי בגוף שלך, תלוי איזה גודל מנה את רוצה לשאוב. אני שואבת חצי שעה וכך יש לי שתי מנות.
 

gedri

New member
שואבת בלקטינה

השבוע הזמנתי מבפקס את הצינורית הנוספת כדי שאוכל לשאוב משני הצדדים, אתמול קיבלתי את הצינורית. בשאיבה הראשונה שאבתי ארוחה תוך 5 דקות (הייתי מאוד מלאה) והפסקתי כי הקטנצ'יק רצה לאכול, בשאר השאיבות שאבתי כ- 20 דקות הצלחתי לשאוב בין 1.5 ארוחות ל-2 ארוחות. העניין הוא שאני מפסיקה כשהחלב מפסיק לצאת השאלה אם יש טעם להמשיך לשאוב גם כשהחלב מפסיק לצאת? אני זקוקה ל 3-4 ארוחות ביום.
 

אל12

New member
למה כמות השאיבות שלי פוחתות ../images/Emo7.gif

מיום שחזרתי לעבודה אני שואבת כל פעם פחות בכמות. אני שואבת בבוקר וכשאני חוזרת מהעבודה ב- 16:30. בהתחלה הייתי מצליחה לשאוב 150 ואפילו 200 cc כל פעם, וזה כל הזמן פוחת, לפני שעה הצלחתי לשאוב רק 50cc! מה עושים כדי לחזור לכמויות שלי? (אני לוקחת כדורי חילבה בערך 6 ביום, בהתחלה זה נראה שזה עוזר אבל עכשיו פחות)
 
במאמרי הפורום

תוכלי למצוא מספר מאמרים שמפרטים טיפים רבים לאם העובדת והשואבת. בהצלחה!
 
למעלה