שאיבות/משאבות

kkeren

New member
חלב שאוב

היי, יש לי חלב שאוב במקרר ואני יוצאת היום בצהריים לאירוע כמה זמן החלב יכול להיות מחוץ למקרר? עם לא נעשה שימוש בחלב האם ניתן להחזירו למקרר, לשימוש מאוחר יותר? תודה
 

kerenrot

New member
מעוניינת במשאבה ניידת

הי.. רועי שלי מסרב לינוק רוב שעות היום ולכן אני בנתיים שואבת: מנסה להגיע עד גיל חצי שנה בהנקה מלאה. יש לי משאבת מדלה לקטינה שלא ניידת. רציתי לדעת האם למישהי יש משאבה ניידת טובה .. או בכלל ,המלצות ואיפה אפשר לקנות כזאת ( במידה ולא אצליח להשגי בהשאלה). אשמח לתגובות.
 
חלב שאוב וכמויות?

הי בנות, אני צריכה שוב את החישוב של כמה חלב שאוב בערך צריך לארוחה - תבור כבר שוקל 4.5 ק"ג! אתמול היינו בביקורת אצל הרופא והעלייה במשקל תקינה והכל בסדר! ועוד שאלה - יש לי חלב ששאבתי אתמול ומאז היה במקרר מלבד שעה אחת היום שהיה בצידנית (בחוץ קר) - ואחרי שאני מערבבת אותו אני רואה על דפנות הבקבוק גושים קטנטנים - האם החלב הזה טוב? בסוף התברר שאני לא צריכה אותו (עשו לי את הבדיקה בלי להזריק לי את החומר), האם אני יכולה להקפיא אותו? כאמור הוא היה במקרר מאתמול...
 

kesema

New member
מיני אלקטריק מדלה למי שזקוקה

היתה בשימוש פעמים ספורות בלבד. מי שמעונינת שתישלח מסר.
 

meital2

New member
חלב קפוא

יש לי חלב קפוא במקפיא ואני מוציאה אותו עכשיו למקרר כי מחר יש לי בדיקה ואני אעדר מהבית. במידה והעולל לא יהיה רעב בזמן היעדרותי אפשר להקפיא שוב את החלב?
 

niritcat

New member
מקווה שלא מאוחר מדי...

חלב שאוב יכול להיות מחוץ למקרר עד 6 שעות. אם אני לא טועה, אפשר להחזיר גם חזרה למקרר לשימוש מאוחר יותר. תהני!
 

דלית 3

New member
למיטב זיכרוני זו הנוסחא:

4.5 ק"ג כפול 150 CC חלקי מספר הארוחות שתבור אוכל. בהנחה שהוא אוכל 8 ארוחות זה יוצא כ-85 CC בכל ארוחה. זו כמובן רק המלצה וכל ילד הוא יחיד ומיוחד. לגבי החלב השאוב - אני לא מהשואבות אז אין לי מושג.
 

meital2

New member
ולאחר שהופשר החלב

כמה זמן אפשר לשמור אותו במקרר?
 

א י ל ה

New member
על פי יועצת ההנקה

שליוותה אותנו בתחילת דרכנו, אפשר "לאסוף" חלב במשך 24 שעות ורק אז להכניס אותו למקפיא, אז מכאן שכן, את יכולה להקפיא אותו.
 

רות1974

New member
הגושים הלבנים שעל הדפנות זה השומן

של החלב שלך. מה שצריך לעשות הוא לנער בעדינות את הבקבוק כדי שהשומן יחזור לחלב, וככה תבור יזכה לשתות/לאכול את כל החלב.
 

רות1974

New member
יש משאבה ידנית של אוונט שנקראת

איסיס. המון בנות כאן שואבות איתה ומאד מרוצות. ניתן לרכוש אותה אפילו בסופרפארם. יש משאבה ידנית של מדלה או חשמלית שלהם שנקראת מיני-אלקטריק. היא מצויינת ומומלצת על ידי יועצות הנקה. ניתן לרכוש בשילב או אצל היבואן עצמו בהרצליה פיתוח. השלב הבא, הקבצה א', אלו הן משאבות מקצועיות יותר, בעלות מנוע חזק יותר, ושגם עולות בהתאם. יש לי אחת כזו שנקראת PUMP IN STYLE ואני מאד מרוצה ממנה. שקטה, חזקה וטובה. אני שואבת איתה בעבודה, תוך כדי שיחות טלפון עם לקוחות ואף אחד לא שומע. ניתן לרכוש אצל היבואן או אצל יועצות הנקה מוסמכות. תגדירי את הצרכים שלך ולפי זה תבחרי איזו משאבה מתאימה לך.
 

kerenrot

New member
אני חושבת שהצרכים הם צנועים

ואני לא רוצה להשקיע המון כסף במשאבה.. בואי נגיד 300-400 ש"ח. אבל אני רוצה שהן תעשנה את העבודה. שתשאב את הכמויות הרצויות. האיסיס מפיקה הרבה חלב? כמו המדלה לקטינה? אני אשתמש במשאבה פעם בכמה ימים - כשאני מחוץ לבית.. ככה שאני לא רוצה לקנות משאבה יקרה.. דיי חבל לי על הכסף. עוד מישהי מכירה את האיסיס שבסופרפארם?
 

עמית@

New member
אני משתמש באיסיס (השתמשתי- היא נשבר

לי
) והיא נהדרת עבורי- זה אישי- יש כאלה שלא יצליחו לשאוב איתה בכלל ויש כאלה שיפיקו ממנה את המירב. המיני אלקטריק נמצאת בתקציב שלך ושמעתי עליה טובות- עכשיו גם אני צריכה לקנות חדשה ואני די מתלבטת. למרות שהאיסיס עשתה עבודה מצוינת עבורי.
 

שליז

New member
למה שלא תפני אל שירות הלקוחות כדי

שישלחו אליך את החלק שנשבר? הם שולחים ללא תשלום עבור החלק. היבואן: חברת כמיפל, ממוקמת בנתניה ליד איקאה (כך שיש אפשרות גם לאסוף את החלק ישירות מהם). מספר טלפון אין לי כרגע, אבל את מוזמנת לערוך חיפוש ואז גם אולי תמצאי מהם ימי ושעות העבודה (אם אני זוכרת נכון הם עובדים גם ביום ראשון בבוקר).
 

עמית@

New member
באמת? אני אבדוק- למישהו יש את הטלפו

הטלפון? תודה- לא חשבתי שהם ישלחו חדש (מדובר בחלק המרכזי- הגביע והחלק שמחבר אותו לבקבוק..
 

שליז

New member
על החלק הזה בדיוק דיברתי בהודעה

שבהמשך השרשור. כמיפל: 500000-1800 (שירות לקוחות אוונט), 8633633-03 (אם אני לא טועה).
 
למעלה