נתיב מהיר לתוך הקיר | כלכליסט
כן, הנתיב המהיר החדש לתל אביב מלהיב. אבל לא רק שהוא לא יפחית את הפקקים, הוא יגרום נזק גדול יותר. את הכסף הזה היה עדיף להשקיע בשיפור התחבורה הציבורית
נכון מדובר בפרויקט מטומטם של אנשים שרואים רק מבעד למכונית ויש הטוענים שהוא בעייתי כי הפקקים הם בעיקר עד וינגייט. פרויקט די יקר עם תועלת מוגבלת, שבא מנקודת מבט של בעלי רכבים. מצד שני, כל עוד אין מסילה רביעית באיילון אתה לא יכול לתגבר את הרכבת.
היום שהסתכלתי על מסלולי השאטלים, אפשר להחליט שניתן לקצר קווים בינעירוניים רבים אל החניון, בשעות בהם השאטלים עובדים (ימי חול בלבד בין 06:00 עד 22:45), וכך לחסוך קילומטרים רבים בעידן של מחסור כבד בנהגים.
נערך לאחרונה ב: