שאוווול , אתה מתחבא לי ?

אסף עטר

New member
שאוווול , אתה מתחבא לי ?

לדעתי חל מהפך של הרגע האחרון (בטוח ניחוס בהפוכה) ובסופו של דבר מרף דייק יותר מברקנל לגבי השבת
 

אסף עטר

New member
אז לפחות תיקו

מי מוכן עכשיו להתערב איתי לקראת המערכת של ה 27 לחודש ? אני מהמר שלא יהיה כלום או משהו מאוד חלש (מה יש לי להפסיד - בכל מקרה אני יוצא מורווח)
 
למעלה