אני גיליתי לבוס אחרי השקיפות
תלוי מה היחסים ביניכם. אני בעקרון לא כ"כ "קלטתי" את ההריון והיו לי חששות של השליש הראשון וכו', אבל יש לי הרבה חברות בעבודה ולהן סיפרתי די מוקדם ופחדתי שזה יגיע אל הבוס לא ממני, אז ככה יצא. החוק מחייב לספר עד חודש חמישי אבל זה נטו מה שאת מרגישה - אם בא לך לספר לפני - בבקשה.