Paper Gahan
New member
ר"י הסבה 15 קרונות לנכים ואופניים בלבד
שלום לכולם,
לא ראיתי על זה הודעה בפורום - אם התפרסמה ופספספתי, אז סליחה ונא למחוק בבקשה.
לפני כמה ימים נסעתי ברכבת מת"א להרצליה וראיתי שבקרון האחרון (נכים ואופניים) הסירו לחלוטין את המושבים מהחלק האחורי (זה שבין השירותים לדלת האחורית). שיערתי שזה לטובת רוכבי האופניים.
ואתמול באמת שמעתי ב 99FM שר"י הסבה 15 קרונות כאלו. נאמר שם גם שיהיו כיסאות מתקפלים במקום המושבים - לא שמתי לב אם זה היה המקרה בקרון שבו נסעתי. נאמר שם שזה לטובת הגידול במספר המוסעים עם אופניים והגידול במספר הנכים המשתמשים ברכבת.
יוזמה ברוכה! רק צריך לפרסם את זה קצת.
חיסרון אחד קטן הוא שהמעבר מהחלק הקדמי של הקרון לאחורי קצת קשה כי המרווח שבין השירותים לדופן צר למדי (וכולל גם תעלת מיזוג לדעתי). אבל זה עדיין סידור טוב למי שיכול לעלות מהדלת האחורית ולהוריד את האופניים כמה מדרגות למטה.
ר"י הסבה 15 קרונות לנכים ואופניים בלבדשרשור הכוונה ומודיעין 23/07 - 25/07
שלום לכולם,
לא ראיתי על זה הודעה בפורום - אם התפרסמה ופספספתי, אז סליחה ונא למחוק בבקשה.
לפני כמה ימים נסעתי ברכבת מת"א להרצליה וראיתי שבקרון האחרון (נכים ואופניים) הסירו לחלוטין את המושבים מהחלק האחורי (זה שבין השירותים לדלת האחורית). שיערתי שזה לטובת רוכבי האופניים.
ואתמול באמת שמעתי ב 99FM שר"י הסבה 15 קרונות כאלו. נאמר שם גם שיהיו כיסאות מתקפלים במקום המושבים - לא שמתי לב אם זה היה המקרה בקרון שבו נסעתי. נאמר שם שזה לטובת הגידול במספר המוסעים עם אופניים והגידול במספר הנכים המשתמשים ברכבת.
יוזמה ברוכה! רק צריך לפרסם את זה קצת.
חיסרון אחד קטן הוא שהמעבר מהחלק הקדמי של הקרון לאחורי קצת קשה כי המרווח שבין השירותים לדופן צר למדי (וכולל גם תעלת מיזוג לדעתי). אבל זה עדיין סידור טוב למי שיכול לעלות מהדלת האחורית ולהוריד את האופניים כמה מדרגות למטה.