ר"ה- סימני החג- בבדיחותא

sara89

New member
ר"ה- סימני החג- בבדיחותא../images/Emo6.gif

אמנם עבר אבל טוב מאוחר מלעולם לא... קבלו כמה מסימני החג, כדי שלא נשכח לצחוק... לקראת ראש השנה, ולטובת אלו שקשה להם בסימני ראש השנה המקוריים תלמידי הישיבה התיכונית בפתח תקווה מגישים סימנים נוספים שניתן להעלות על שולחן החג חסה - שה' יחוס וירחם עלינו פיצה - שיתפוצצו אויבנו ומבקשי רעתנו אבטיח- שתהיה שנה מבטיחה ושנגלוש בבטחה באינטרנט בשר -שנתבשר בשורות טובות בקר- שנזכה לבקר בבית מקדשנו ותפארתנו סחוג - שישרפו אויבנו ומבקשי רעתנו פלפל - שנהיה מפולפלים בתורה ובחכמה מלח - שנהיה ממולחים ופקחים צנון - שיצטננו שונאינו פיתה - שנתפתה רק לדברים טובים מצה/מיץ -שנמצה את כל יכולותינו סוכריה - שיסכרו דמעותינו ונהיה רק שמחים שניצל - שנינצל מגזרות קשות נקניקיה - שנתנקה מחטאנו ומעוונותינו תפוח אדמה - שנהיה ענווים ושפלים כאדמה קציצה - שיקצצו לנו בתשלומי מיסים ובעול מלכות גפילטע פיש - שנקיא את כל חורשי הרעה ממנו אפונה - שנתפנה ללימוד תורה וחסד כיפלי - שתהיה שנה כיפית ומאושרת גומי - שתהיה שנה גמישה ונינוחה קולה - שתמיד יאמרו לנו "קולה כבוד!" חלב עז - שלא נעבוד ע"ז טחינה - שישמעו ויתקבלו תחינותינו חומוס - שנתרחק משוד ומחמס אורז - שנזכה לארוז חבילות צדקה וחסד חרוב - שיחרבו בתי תפלות ועבודה זרה דג - שתהיה לנו שנה מצחיקה ומדוגדגת וחברה שלי שמעה שחסידי חב"ד אוכלים גם קולורבי כדי לזכות ולשמוע את קולו של הרבי שנה טובה ומתוקה לכווווווווווווווווווווווווווווווווווולם וגמר חתימה טובה
 

chuckcha

New member
חח... אנחנו אכלנו גם קרואסון

שיקרה לכל אויבנו אסון..
 
©®קולה/tapuzforum/images/Emo175.gifשנינצל מידם הרעה של

הערסים/tapuzforum/images/Emo4.gif/tapuzforum/images/Emo201.gif¥¥¥ שקדי מרק -שנשקוד על/tapuzforum/images/Emo63.gifלימודינו ויסורינו ימרקו עוונותינו.
 
למעלה