רשת מיניבוסים בת"א

מצב
הנושא נעול.
רשת מיניבוסים בת"א

רשת מיניבוסים בת"א
הצעה להקים רשת מיניבוסים בת"א.במיניבוסים המוצעים יש מקום ל12-16 נוסעים בישיבה ועוד 12 בעמידה.זה לא דחוס מידי? אני מקווה שזה לא כמו המיניבוסים של מוניות השרות,שם העמידה היא פשוט בלתי אפשרית. כתבה מYNET.
 

oren*

New member
עוד זיהום אוויר בתל אביב?

רשת מיניבוסים בת"א
הצעה להקים רשת מיניבוסים בת"א.במיניבוסים המוצעים יש מקום ל12-16 נוסעים בישיבה ועוד 12 בעמידה.זה לא דחוס מידי? אני מקווה שזה לא כמו המיניבוסים של מוניות השרות,שם העמידה היא פשוט בלתי אפשרית. כתבה מYNET.
עוד זיהום אוויר בתל אביב?
מה הלאה? רשת אופנועים שלוקחת את הנוסע באופן פרטי ממקום למקום? רשת קורקינטים?
 

seffic

New member
אני מאמין שהמיניבוסים יסעו במסלולים

עוד זיהום אוויר בתל אביב?
מה הלאה? רשת אופנועים שלוקחת את הנוסע באופן פרטי ממקום למקום? רשת קורקינטים?
אני מאמין שהמיניבוסים יסעו במסלולים
אחרים מהאוטובוסים, ובכך ישפרו את מערכת התח"צ בעיר. יש איזורים בעיר שאוטובוסים אינם נגישים אליהם,או שיש צורך דחוף להוציאם משם,כמו שכונות בלב העיר ובצפון הישן. כולי תקווה שרשת זו תפעל גם בשבתות, ואולי זה יהיה הפתרון לבעיה של תחבורה בשבת.
 

Sפיידי

New member
אני דווקא

אני מאמין שהמיניבוסים יסעו במסלולים
אחרים מהאוטובוסים, ובכך ישפרו את מערכת התח"צ בעיר. יש איזורים בעיר שאוטובוסים אינם נגישים אליהם,או שיש צורך דחוף להוציאם משם,כמו שכונות בלב העיר ובצפון הישן. כולי תקווה שרשת זו תפעל גם בשבתות, ואולי זה יהיה הפתרון לבעיה של תחבורה בשבת.
אני דווקא
חושב אחרת לגמרי!! אני ראיתי את סרטי ההסברה באתר של העיר ת"א על התחבורה הציבורית העתידית בעיר (קישור מצורף) מסבירים שם שהמיניבוסים יחליפו את האוטובוסים בחלקים צפופים בעיר, כך שמי שבא לא מת"א יוכל להחנות באחד מחניוני "אחוזת החוף" או מה שנקרא "חנה וסע" חונים-מקבלים נסיעה חינם במיניבוס לאן שרוצים. השיטה הזאת הצתיחה בהרבה ערים בעולם, יש מיניבוסים קטנים כאלו, פשוט חצי אוטובוסים! אנשים חונים את המכונית שלהם בכניסה לאזורים "הבעיתיים" ונוסעים משם לאן שהם רוצים במיניבוסים במקום באוטובוסים שלוקחים יותר מקום וקשה להם להגיע לכל מני מקומות ותופסים הרבה מקום לעומת מיניבוסים... מצורף קישור ל"תוכנית התחבורה וחניה של ת"א יפו"
 
מיני-מידי-מקסי

עוד זיהום אוויר בתל אביב?
מה הלאה? רשת אופנועים שלוקחת את הנוסע באופן פרטי ממקום למקום? רשת קורקינטים?
מיני-מידי-מקסי
(א) בד"כ, ככל שהרכב קטן ו"קופצני" יותר, כך פחות מומלץ לקחת נוסעים בעמידה; אני מניח שמשרד התחבורה הוציא תקנות מתאימות. מכל מקום, תופעת ה"סרדינים" המוכרת באוטובוסים (בעקר עירוניים) בארץ קיימת בחו"ל לרוב ברכבות מטרו ופרבריות. נדמה לי שמותר לאוטובוס, כדוגמה בלונדון, לקחת מספר קטן יחסית בלבד של נוסעים בעמידה. שלחתי שאילתות בנושא למשרד התחבורה וגם באתר של Transport for London - כשתגיע תשובה אפרסם אותה בפורום. (ב) בעקרון, יש לקבוע את מסלול הקו וכן גודל הרכב - או כמה קרונות ברכבת - בשעה מסוימת בקו כלשהו עפ"י סקרי ביקוש, תנאי השטח, ומדיניות התכנון והפיתוח. ישנה מתודולוגיה מקצועית מפותחת להגיע להיענות אופטימלית לביקוש הקיים והסמוי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה