רשת אלחוטית בבית דו קומתי

רשת אלחוטית בבית דו קומתי

שלום. אני מעוניין בהקמת רשת אלחוטית ל2 מחשבים בתקציב של עד 700 ש"ח. המצב הוא כמפורט: מחשב א' יושב בקומה ראשונה בתוך חדר עשוי בטון במרחק של ב10 מטר מאיפה שהראוטר יוצב(הוא יחובר באופן חוטי לXBOX בסלון) כשאר קיר בטון מפריד ביניהם (לא קיר עבה במיוחד). מחשב ב' נמצא בערך 6-7 מטר אופקית מהראוטר ובגובה של בערך 2 מטר מעליו(בקו ישר זה יוצא בערך 7-8 מטר) כשאר הם מופרדים ע"י רצפה בעובי של כחצי מטר שלא ברור לי ממה היא בנוייה, אבל נניח שהיא מבטון כדי למנוע מצב של אי התאמה. האם בנייה של רשת כזאת היא אפשרית ובמידה וכן איזה ראוטר ואילו כרטיסים מומלצים(במסגרת התקציב), קחו בחשבון שאין סיכוי לחיבור חוטי, אפילו בין מחשב כלשהו לראוטר.
 

cheif

Member
מנהל
קירות ורצפות בטון רוצחות את האות...

... האלחוטי ובמיוחד קירות של ממ"ד. במקרה שלך יכול להיות שיעבוד ויכול להיות שלא -- זה תלוי בהרבה פרמטרים כולל דגם הנתב והדגם של הכרטיסים האלחוטיים. התקציב שלך בכל מקרה גבולי כיוון שהעלות המינימלית של שני כרטיסים אלחוטיים ונתב אלחוטי הוא כ-700 ש"ח מה שימנע ממך לקנות ציוד איכותי.
 
../images/Emo10.gif איזה סכום אני אצטרך להשקיע לדעת

ך? יש אולי מישהו פה עם רשת דומה שיכול לייעץ קצת?
 

TheRedEye

New member
תעשה רשת חשמל הכי טוב בשבילך

אם אני לא טועה זה כ14 מגביט וזה מתחבר לכל מקום עם מכשיר של MSI שמחובר לכרטיס הרשת פשוט, לא יקר, ואין בעיות קליטה וכו'...
 
לא נראה לי שזה יתאים.

קודם כל זה לפי מה שקראתי זה די איטי(הרשת תשמש גם להעברת קבצים) וגם צריך להוסיף כזה שקע לכל נקודה שרוצים לחבר מה שמגדיל מאוד את העלות (אני מחבר 2 מחשבים + XBOX) וגם כנראה שהרשת הזו תשמש גם למחשב נייד וכו' ככה שאני מעדיף רשת אלחוטית סטנדרטית.
 

cheif

Member
מנהל
ת:

פה ושם היו בפורום דיווחים על נתבים עם טווח גדול יותר אבל להערכתי תיאור הסביבה שלך הוא כזה שגם נתבים כאלה לא בטוח שיסיעו. יכול להיות שתצטרך להוסיף ACCESS POINTS על מנת להגביר את האות האלחוטי. עלות AP היא סביב 400 ש"ח. בכל מקרה, אני לא עוד לא ראיתי סביבה שלא ניתן לחווט אותה בצורה סבירה.
 
למעלה