רשמי תחבורה ציבורית צפוניים

מצב
הנושא נעול.
אגב, לא אמרו כאן של-836 לא תהיה חניית ביניים?

גם אני טיילתי בפסח בגליל העליון עם תח"צ:
לקחתי ב-5 בבוקר אוטובוס מהבית לתחנת ת"א מרכז, בערך ב-5 וחצי עלינו על רכבת לנהריה, ב-8:40 לקחנו את קו 24 לכיוון עראמשה וירדנו ליד חורבת אדמית. חבר שהצטרף לטיול אחר הצהריים הגיע בקו 27 מנהריה לגורן.

בלילה השני ישנו על הדשא באלקוש וראינו כמה פעמים את קו 40 עובר, פעם לכיוון נהריה ופעם לכיוון פסוטה.

את בוגרי הטכניון שבינינו שיעשע במיוחד שעל התחנות בכביש היוצא מפסוטה מסומנים רק שני קווים: אחד לנהריה ואחד לטכניון ולאוניברסיטה.

חלק מאיתנו פרשו ביום השלישי ועלו על קו 367 ליד בי"ס שדה הר מירון לכיוון נהריה. כדי לעצור בתחנה של בי"ס שדה הר מירון, הקו נכנס לכביש משני, ואז עושה פניית פרסה בחניון עפר. די מוזר.

אלה מאיתנו ששרדו, ואני ביניהם, סיימו ביום הרביעי בצומת נחל עמוד (צומת קדרים). בעזרת נתוני זמן אמת מדויקים להפליא עלינו על ה-845 הראשון בסביבות 4 בצהריים בחג השני, שהיה מלא בעמידה ובקושי הצלחנו לדחוף את התיקים לתא המטען (כידוע אין ביקוש לתח"צ בשבת). בחניית הביניים ליד זכרון פגשנו את 836, שגם הוא היה מלא.
אגב, לא אמרו כאן של-836 לא תהיה חניית ביניים?
 

mister K

New member
לקו 836 אין הפסקה רשמית

אגב, לא אמרו כאן של-836 לא תהיה חניית ביניים?
לקו 836 אין הפסקה רשמית
וגם אין סיבה שתהיה לו הפסקה כי ההגדרה היא פחות מ-3 שעות.
אם הנהג עשה הפסקה, הוא עשה זאת מתוך חוסר ידיעה/חיפוף.
 

נתנאל531

Well-known member
הכניסה המוזרה של 367 היא בגלל הבסיסים

גם אני טיילתי בפסח בגליל העליון עם תח"צ:
לקחתי ב-5 בבוקר אוטובוס מהבית לתחנת ת"א מרכז, בערך ב-5 וחצי עלינו על רכבת לנהריה, ב-8:40 לקחנו את קו 24 לכיוון עראמשה וירדנו ליד חורבת אדמית. חבר שהצטרף לטיול אחר הצהריים הגיע בקו 27 מנהריה לגורן.

בלילה השני ישנו על הדשא באלקוש וראינו כמה פעמים את קו 40 עובר, פעם לכיוון נהריה ופעם לכיוון פסוטה.

את בוגרי הטכניון שבינינו שיעשע במיוחד שעל התחנות בכביש היוצא מפסוטה מסומנים רק שני קווים: אחד לנהריה ואחד לטכניון ולאוניברסיטה.

חלק מאיתנו פרשו ביום השלישי ועלו על קו 367 ליד בי"ס שדה הר מירון לכיוון נהריה. כדי לעצור בתחנה של בי"ס שדה הר מירון, הקו נכנס לכביש משני, ואז עושה פניית פרסה בחניון עפר. די מוזר.

אלה מאיתנו ששרדו, ואני ביניהם, סיימו ביום הרביעי בצומת נחל עמוד (צומת קדרים). בעזרת נתוני זמן אמת מדויקים להפליא עלינו על ה-845 הראשון בסביבות 4 בצהריים בחג השני, שהיה מלא בעמידה ובקושי הצלחנו לדחוף את התיקים לתא המטען (כידוע אין ביקוש לתח"צ בשבת). בחניית הביניים ליד זכרון פגשנו את 836, שגם הוא היה מלא.
הכניסה המוזרה של 367 היא בגלל הבסיסים
נקודת האיסוף מ/אל הבסיסים של הר מירון נמצאת ליד הבית ספר שדה, ומדובר בבסיסים גדולים יחסית.
 


רשמי תחבורה ציבורית צפוניים
בשבוע שלפני פסח ערכתי טיול בגליל העליון, כשהדרך להגעה לנקודת ההתחלה והסוף הייתה באמצעות תחבורה ציבורית. בהשוואה להגעה לנקודות היעד והמוצא ברכב פרטי יש יתרון וחסרון - יתרון: ניתן לבחור מסלול שאינו מעגלי ואין צורך להתבסס על טרמפים מנקודת החזרה. חסרון: יש לבחור נקודות התחלה וסיום בסמיכות לתחנות עצירה של תחבורה ציבורית, מה שעשוי להאריך את המסלול באופן יחסי. במידה והתכנון הוא לטיול ארוך יחסית, הליכה קצרה נוספת אינה משמעותית מדי. חסרון נוסף קשור לתדירות האוטובוסים (עשויה להיות נמוכה באיזורי טיול), והצורך להתאים את לוח הזמנים האישי אל לוח הזמנים התחבורתי, או להסתכן בהמתנה של שעה-שעתיים בנקודת הסיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה