רשמית: עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021

E u r o b o y

New member
רשמית: עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021


בתאגיד "כאן" הודיעו רשמית שעדן אלנה תישאר נציגת ישראל. היא לא תוכל לבצע את השיר "Feker Libi" לאחר החלטת ה-EBU שכל השירים בשנה הבאה יהיו שירים חדשים.

 

DH1212

New member
אגיח בקטנה ואגיד

יש!

הלב שלי היה עם עדן עוד לפני ששודרה העונה של הכוכב הבא. אין נציגה שיותר הייתי גאה בה וביכולות הבמה שלה (חוץ אולי מנטע, אבל זה מקרה חד פעמי).
חששתי מאוד שכאן ירצו קצת רייטינג וכסף מהקדם שהם מתכננים או שאולי בגלל המצב וקוצר הזמנים תהיה עונה חדשה של הכוכב הבא לאירוויזיון אבל אני שמח להגיד שירדה לי אבן מהלב.

אין ראוי יותר לייצג אותנו באירוויזיון 2021 מאשר עדן אלנה. אני מאוד מקווה שהיא קוראת כאן ורואה את המסר הזה. לא סתם בחרנו בה על פני אחרים.

בשנה הבאה היא תשיר בלדה. תזכרו את מה שאמרתי.
 

E u r o b o y

New member
לא תלך עם בלדה לדעתי, היא רוצה שואו

מה שכן, למרות שהיא אהבה את "Feker Libi", היא התאכזבה שהשיר לא מאפשר לה לבטא את יכולותיה הקוליות. אני מהמר שיהיה שיר קצבי שיתחיל שקט + רגע שיא שבו היא תוכל לבטא את היכולות. ואני בטוח שזה יהיה שיר טוב הרבה יותר
 

DH1212

New member
מה שיקרה זה ככה

כל המדינות ישנו כיוון 180 ויתחילו לשלוח שירי מסיבה, לאור ההימורים המאכזבים שמדינות קיבלו השנה ואז נקבל מחדש את אירוויזיון 2019 שהיה מלא בשירים שמחים ומלאי שאוו.

ישראל תנסה לשלוח משהו שונה ותלך על בלדה.
אין כאן קשר לעדן - מדינות הולכות כמו עדר למה שהן חושבות שיצליח, והשנה זה היה שירי בלדה (לאור הניצחון של דאנקן). הם חטפו סטירה מההימורים וישנו כיוון למשהו "מסיבתי ואתני" (פיהוק). אנחנו ננסה להתבלט ונתכוונן על משהו מרגש.

אם היא תשיר משהו כמו "שושנים עצובות" שהיא שרה בכוכב, יש לנו פוטנציאל זכיה. הנה דוגמא לשיר שאפשר לשלב בו את כל שטיק האמהרית\אתיופיה, ועדיין לרגש.
 

babyface19

New member
בצדק רב! והנה סרטון שבו עדן מגיבה על הבשורה

יפה, עכשיו יש מספיק זמן לכתוב לה שיר כמו שצריך, ללא לחץ בלו"ז כולל קליפ.
זהו, עדן את יכולה לנגב את הדמעות ולחייך כרגע ושנה הבאה לטוס להולנד ללא כל חשש.
נכון לזה הרגע לכתיבת ההודעה , ישראל היא המדינה ה-11 שמשמרת את הזכות לאומן מ-2020 לייצג אותה ב-2021.
הרגשה שלי בקצב הזה, עונת הקדמים של שנה הבאה לא תהיה כזאת ארוכה מדי ,ואני רואה שקדמים יהיו באמת רק באותן המדינות שזאת מסורת רבת שנים אצלן.

אגב, אני חושב שיש להשלים את שיתוף הפעולה בין "קשת" ל"כאן", שלא הושלם בעונה זו עקב ביטול התחרות על כל המשתמע מכך.

והנה לינק לסרטון שבו עדן מגיבה למשמע הבשורה:
https://twitter.com/i/status/1241729078895562753
 

DH1212

New member
חייבים לזרוק לה מחמאה

מבין כל הנציגים בעשור האחרון, היא מהיחידים שמבינים שהיא צריכה ללכת בגישה של לנצח ולא רק בגישה של לייצג.
הרצון שלה להפציץ ולנצח פשוט מעורר התפעלות. שכל נציג עתידי ילמד מעדן איך נכון לגשת לתחרות כזאת.
סוף סוף מישהי שמבינה מה יש לה בידיים (ונטע.).
 

צIIת Kuss

New member
לא כזה בטוח שבכלל יהיה אירוויז ב-2021

ברור שכל ההודעות האלה נועדו על מנת להרגיע את הציבור, הנה עוד קצת והכל יחזור למסלולו. אך לא כך הדבר. גם אם נשים לרגע בצד את הפן הבריאותי, הרי שגם בפן הכלכלי מדינות יתרסקו לרסיסים וחלק מן רשויות השידור (הממומנות על ידי הממשלות) לבטח לא יעלו על דעתן לשלוח נציג לאירוויז. וזה עוד בתסריט הוורוד והטוב ביותר לפיו ההחלטה לא לשלוח נציג נובעת מפן כלכלי בלבד.
 

Willo the Wisp

New member
מי שמך לחזות דבר כזה?

?who put you
רק סטילהוק מוסמך לצאת בנבואות וקביעות לגבי העתיד לבוא, כי לעולם חסדו. יהי שם סטילהוק מבורך. ואמרו אמן.
 

Willo the Wisp

New member
"חופר ואובססיבי"? how dare you

האם ישעיהו הנביא "חפר" כשנשא את משל הכרם? האם יונה הנביא היה "אובססיבי" כשאמר "עוד ארבעים יום ונינוה נהפכת"?
אני מבקש, לא - דורש מהמנהלים: חיסמו את GM1988 על הדופי שהוא מטיל בסטילהוק, אין בפורום הזה מקום לדברי כפירה. מוסכם על כולם שסטילהוק פועל בדרכים נסתרות וכי לכל פעולה שלו יש הסבר וסיבה, ומי שמנסה להטיל בכך ספק עלול לזרוע בפורום דמורליזציה שאחריתה מי ישורנה.
 

babyface19

New member
האזינו לביצוע לייב של "פקר ליבי" של עידן רייכל, אחד...

היוצרים של השיר.
מה אתם אומרים? יש סיכוי שזאת הייתה גרסת הדמו לפני שהקליטו את השיר עם עדן?

 

צIIת Kuss

New member
חשבתי על זה: לא הוגן שהיא מקבלת כרטיס לאירוויז ב-2021

שהרי ישראל הופכת למדינה היחידה שעורכת קדם שנתי שמעניקה כרטיס אוטומטי לאירוויז 21, אם וכאשר יתקיים. כל יתר המדינות שעורכות קדם לא העניקו את הכרטיס לנציג הנוכחי אלא הזמינו אותם להשתתף בקדם אם מתחשק להם.

מה יעלה בגורל הכוכב הבא? התכנית כבר לא תשתייך לאירוויז? ואם בכל זאת רוצים להעניק לה את הכרטיס, אז למה לא לערוך עונת הכוכב הבא שהזוכה בה יתלווה אליה לדואט? כך משליכים תכנית שהביאה זכייה והישגים? בכזו קלות דעת?
 

babyface19

New member
כבר הוכרז רגע לפני ההכרזה בגמר ה"כוכב" ש....

ש"הכוכב הבא" כבא לא תהיה פלטפורמה לבחירת הנציג לאירו', והיא תיקרא רק ה"כוכב הבא". זאת ההחלטה של "כאן" - לא לחדש חוזה עם "קשת" ולערוך קדם פתוח החל משנה הבאה, אבל דברים השתנו בעקבות המגפה, ולדעתי הוחלט ע"י "כאן" להמתיק לעדן את הגלולה המרה בעקבות האכזבה בערבות ביטול האירו'.
תראה, אני רואה את זה כך: היא זכתה ביושר. מה היא אשמה שהקורונה השתלט על העולם? למה לא לתת את ההזדמנות?
דואט עם עדן? מממ...לא. עדן היא סולו.
אנחנו לא חכולים להיות כמו שבדיה, דנמרק, נורבגיה , שאצלן למשל זאת מסורת ארוכת שנים. שנים? עשורים!
גם באסטוניה זאת מסורת ארוכת שנים, אם כי היא העניקה לנציג מ-2020 מקום אוטומטי בחצאי הגמר. אני מאמין שגם באיסלנד שאצלה קדם זאת מסורת ארוכת שנים שהיא תמשיך בדרך הזאת, וכך דאדי יחסך מאי, אחרי שכבר הצהיר שלא ישתתף בקדם.
&nbsp
עם זאת, גם אני מאוכזב ש"כאן" החליטו להפסיק את שיתוף הפעולה עם "כאן", בכל זאת "קשת" הביאה לנו הישגים - 5 שנים ברציפות גמר, שכוללות זכייה בתחרות, ומקום 9 בגמר.
כמו, שכתבתי למעלה, לפחות אני חושב שראוי להשלים את השיתוף עם "קשת" בבימוי של ההשתתפות באירו' 2021, אחרי שלא התממש באירו' 2020.
 

Uri04

New member
אבל "קשת" לא ישתתפו ללא ערובה כלשהי שהם ירוויחו מזה כסף

והדרך היחידה מבחינתם היא להמשיך את "הכוכב האסירותם הבעע". אתה רוצה את הטימטום הזה בחזרה כל שנה? אני ממש לא. הספיק לי העינוי הזה השנה דיי והותר, ובסוף בגלל המצב זה אפילו יצא חסר פואנטה.

אז מול המשך הזוועה של טמירה ירדני (בשיתוף המדלית הזחוחה) לבין סיום ההתקשרות עם "קשת", גם תוך כדיי הסתכנות באובדן הפרומושן, אני מעדיף את האופציה השנייה.
 

babyface19

New member
אתה לא הבנת את מה שאני כתבתי.....

ל"קשת" זאת הייתה אמורה להיות השנה האחרונה מבחינת הבימוי וההפקה על במת התחרות.
זה לא הושלם , כי האירוויזיון בוטל. בסדר זה ברור שהשותפות בין "כאן" ל"קשת" הסתיימה מבחינת בחירת הייצוג לתחרות (אמנם לא הכי מרוצה), אבל לפחות להשלים את מה שפוספס - הבימוי וההפקה על במת התחרות לעדן.
 
ישראל לא היחידה...

דווקא המקרה זה, אני חושב שזה נכון לתת ךעדן את הייצוג שנה הבאה.
עדן נבחרה בתוכנית ריאליטי בהיותה זמרת ללא שיר. השיר נבחר אחרת. זה לא קדם בו בוחרים בחלבילה של זמר+שיר. כאן זו בחירת זמרת בלבד, אז נכון לתתלה את הייצגוג ב-2021. גם מלטה הכריזה שדסטיני שנבחרה בריאליטי ללא שיר, תייצג ב-2021.

רוב המדינות שבוחרים במוצר המוגמר הודיעה שנציג 2020, לא יקבל אוטומטית את הייצוג ב-2021, חוץ מאוסטרליה וקרואטיה, בהם כן נערך השנה קדם של זמר+שיר, הכריזו שזוכי הקדם ייצגו ב-2021 עם שיר אחר
 
למעלה