רשמים- קו 11 ערד וקו 669 ב"ש-רעננה

מצב
הנושא נעול.
רשמים- קו 11 ערד וקו 669 ב"ש-רעננה

רשמים- קו 11 ערד וקו 669 ב"ש-רעננה
כמה רשמים מהשבוע האחרון.

ביום חמישי שעבר נסעתי לערד. מכיוון שראיתי שקו 386 יביא אותי באיחור של שתי דקות לקו 1 של 16:30 (חוק מרפי עובד חזק), החלטתי לרדת בצים סנטר וללכת ברגל לתחנה הראשונה של קו 11. ההליכה ארכה 5 דק', ואחרי המתנה קלה הגיע האוטובוס. עלינו ארבעה, שלושת האחרים ירדו בתחנה המרכזית (נסיעה של 4 דק'), ובמרכז העיר הצטרפו אלינו עוד שישה נוסעים.

אתמול לקחתי את קו 669 של 12:30 לכפר-סבא. הנסיעה לקחה שעה ו-40 דק' (עם ארבעה נוסעים), והייתה יכולה להתקצר בכמה דקות אם היו מאפשרים לנהגים לפסוח על תחנות הורדה שאף אחד לא רוצה לרדת בהן (מסוף אלוף שדה ומחלף גהה). היום חזרתי באוטובוס של 6:30 (שוב עם ארבעה נוסעים). בשעה 8:05 ירדתי מהאוטובוס במרכז אורן. הקו הזה הוא רעיון אדיר, רק חבל שאין לו מספיק נוסעים בינתיים.
 

orenhz

Member
על ה


רשמים- קו 11 ערד וקו 669 ב"ש-רעננה
כמה רשמים מהשבוע האחרון.

ביום חמישי שעבר נסעתי לערד. מכיוון שראיתי שקו 386 יביא אותי באיחור של שתי דקות לקו 1 של 16:30 (חוק מרפי עובד חזק), החלטתי לרדת בצים סנטר וללכת ברגל לתחנה הראשונה של קו 11. ההליכה ארכה 5 דק', ואחרי המתנה קלה הגיע האוטובוס. עלינו ארבעה, שלושת האחרים ירדו בתחנה המרכזית (נסיעה של 4 דק'), ובמרכז העיר הצטרפו אלינו עוד שישה נוסעים.

אתמול לקחתי את קו 669 של 12:30 לכפר-סבא. הנסיעה לקחה שעה ו-40 דק' (עם ארבעה נוסעים), והייתה יכולה להתקצר בכמה דקות אם היו מאפשרים לנהגים לפסוח על תחנות הורדה שאף אחד לא רוצה לרדת בהן (מסוף אלוף שדה ומחלף גהה). היום חזרתי באוטובוס של 6:30 (שוב עם ארבעה נוסעים). בשעה 8:05 ירדתי מהאוטובוס במרכז אורן. הקו הזה הוא רעיון אדיר, רק חבל שאין לו מספיק נוסעים בינתיים.
על ה

לגבי 669: אין לי ספק שהקו הזה יתמלא בנוסעים עם הזמן. אני גם מאמין שמטרופולין ישפרו את הלו"ז בהמשך, מה שיוסיף נוסעים לקו (אני שלחתי להם בקשה שיוסיפו נסיעה יותק מוקדמת מב"ש. 9 זה מאוחר).

לגבי העצירות המיותרות באלוף שדה וגהה - דבילי לגמרי, בעיקר כאשר יש רק 4 נוסעים באוטובוס, כך שהנהג יכול לשאול אם מישהו צריך לרדת פה.
 

Ofekalef1

New member
אני מתבלבל?

על ה

לגבי 669: אין לי ספק שהקו הזה יתמלא בנוסעים עם הזמן. אני גם מאמין שמטרופולין ישפרו את הלו"ז בהמשך, מה שיוסיף נוסעים לקו (אני שלחתי להם בקשה שיוסיפו נסיעה יותק מוקדמת מב"ש. 9 זה מאוחר).

לגבי העצירות המיותרות באלוף שדה וגהה - דבילי לגמרי, בעיקר כאשר יש רק 4 נוסעים באוטובוס, כך שהנהג יכול לשאול אם מישהו צריך לרדת פה.
אני מתבלבל?
או שבאתר יש נסיעה בשש וחצי?
 
דבילי אבל בלתי נמנע

על ה

לגבי 669: אין לי ספק שהקו הזה יתמלא בנוסעים עם הזמן. אני גם מאמין שמטרופולין ישפרו את הלו"ז בהמשך, מה שיוסיף נוסעים לקו (אני שלחתי להם בקשה שיוסיפו נסיעה יותק מוקדמת מב"ש. 9 זה מאוחר).

לגבי העצירות המיותרות באלוף שדה וגהה - דבילי לגמרי, בעיקר כאשר יש רק 4 נוסעים באוטובוס, כך שהנהג יכול לשאול אם מישהו צריך לרדת פה.
דבילי אבל בלתי נמנע
הנהג אמר שמערכת הג'י-פי-אס מדווחת למוקד על כל סטייה מהמסלול המוגדר. אם הוא לא ייכנס למסוף אלוף שדה זה יירשם לחובתו והוא עלול להיקנס.
 

mister K

New member
הפדנטיות המוגזמת המוכרת של מטרופולין

דבילי אבל בלתי נמנע
הנהג אמר שמערכת הג'י-פי-אס מדווחת למוקד על כל סטייה מהמסלול המוגדר. אם הוא לא ייכנס למסוף אלוף שדה זה יירשם לחובתו והוא עלול להיקנס.
הפדנטיות המוגזמת המוכרת של מטרופולין
שגם במקרה הזה כמו במקרים אחרים, פוגעת בסופו של דבר בנוסעים.
יש דבר שנקרא "כניסה לפי צורך" וכך צריכות להיות מוגדרות התחנות האלו.
 

S a m B o o k i

New member
בויאוליה בקו 425 זה כך.

הפדנטיות המוגזמת המוכרת של מטרופולין
שגם במקרה הזה כמו במקרים אחרים, פוגעת בסופו של דבר בנוסעים.
יש דבר שנקרא "כניסה לפי צורך" וכך צריכות להיות מוגדרות התחנות האלו.
בויאוליה בקו 425 זה כך.
הנהג שואל - ואם אף אחד לא רוצה, הוא לא נכנס.
השבוע נסעתי ב425 עם הנסיעה של 14:30 מירושלים - 5 נוסעים כל הדרך למרכז.
לדעתי, הקו לא ישרוד כל כך הרבה זמן.
 

orenhz

Member
כולם מכירים את 947 לרעננה, לא הרבה מכירים את

בויאוליה בקו 425 זה כך.
הנהג שואל - ואם אף אחד לא רוצה, הוא לא נכנס.
השבוע נסעתי ב425 עם הנסיעה של 14:30 מירושלים - 5 נוסעים כל הדרך למרכז.
לדעתי, הקו לא ישרוד כל כך הרבה זמן.
כולם מכירים את 947 לרעננה, לא הרבה מכירים את
425. מה גם שיש לו נסיעות בודדות בכל כיוון.
 

אורי404

New member
לא בטוח, האם מסלולו טוב

כולם מכירים את 947 לרעננה, לא הרבה מכירים את
425. מה גם שיש לו נסיעות בודדות בכל כיוון.
לא בטוח, האם מסלולו טוב
האם הוא באופן משמעותי הוא מקצר את זמן הנסיעה, בהשוואה לקו 947. שלא לדבר על 930 בנסיעותיו הבודדות דרך כביש 6.
מצד אחד 425 נוסע דרך כביש 4, שבשעות הפנויות זה מהיר, מאשר נסיעה דרך הוד השרון והמשך כביש 40 עד מחלף לוד.
מצד שני, 425 נוסע דרך כביש 443 ויש תחנות רבות בירושלים, עד שמגיעים לתחנה המרכזית בירושלים.
 

droriko

New member
שעה ו-40 ב-12:30

רשמים- קו 11 ערד וקו 669 ב"ש-רעננה
כמה רשמים מהשבוע האחרון.

ביום חמישי שעבר נסעתי לערד. מכיוון שראיתי שקו 386 יביא אותי באיחור של שתי דקות לקו 1 של 16:30 (חוק מרפי עובד חזק), החלטתי לרדת בצים סנטר וללכת ברגל לתחנה הראשונה של קו 11. ההליכה ארכה 5 דק', ואחרי המתנה קלה הגיע האוטובוס. עלינו ארבעה, שלושת האחרים ירדו בתחנה המרכזית (נסיעה של 4 דק'), ובמרכז העיר הצטרפו אלינו עוד שישה נוסעים.

אתמול לקחתי את קו 669 של 12:30 לכפר-סבא. הנסיעה לקחה שעה ו-40 דק' (עם ארבעה נוסעים), והייתה יכולה להתקצר בכמה דקות אם היו מאפשרים לנהגים לפסוח על תחנות הורדה שאף אחד לא רוצה לרדת בהן (מסוף אלוף שדה ומחלף גהה). היום חזרתי באוטובוס של 6:30 (שוב עם ארבעה נוסעים). בשעה 8:05 ירדתי מהאוטובוס במרכז אורן. הקו הזה הוא רעיון אדיר, רק חבל שאין לו מספיק נוסעים בינתיים.
שעה ו-40 ב-12:30
תיסע איתו ב-7
 
ב-7 עדיף ליסוע ברכבת מהירה מב"ש להרצליה

שעה ו-40 ב-12:30
תיסע איתו ב-7
ב-7 עדיף ליסוע ברכבת מהירה מב"ש להרצליה
ומהרצליה לרעננה באוטובוס כנגד כיוון התנועה (אפילו אם זה אוטובוס שעוצר בהרבה תחנות).
ולאחר שתיפתח מסילת השרון זו בכלל תהיה הדרך העדיפה.
אם לא חייבים לא כדאי ליסוע בשעות הבוקר בין 7 ל-11 בכביש גהה לכיוון צפון.
 

droriko

New member
ברור

ב-7 עדיף ליסוע ברכבת מהירה מב"ש להרצליה
ומהרצליה לרעננה באוטובוס כנגד כיוון התנועה (אפילו אם זה אוטובוס שעוצר בהרבה תחנות).
ולאחר שתיפתח מסילת השרון זו בכלל תהיה הדרך העדיפה.
אם לא חייבים לא כדאי ליסוע בשעות הבוקר בין 7 ל-11 בכביש גהה לכיוון צפון.
ברור
זה גם מה שאמרתי לך בויכוח ההוא שהיה בינינו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה