רשימת האנשים ששונאים את טרוויאן

malganis

New member
רשימת האנשים ששונאים את טרוויאן

אתם מוזמנים להוסיף.
 

malganis

New member
הבוס בעבודה

ההוא שנמאס לו כבר לראות אותך עם עיניים טרוטות על הבוקר. הוא מסתכל עליך במבט המודאג ויודע שהנה הולך לעבור עוד יום שאין עם מי לדבר כי העבד שלו לא הולך לתת לו את כל כולו גם היום. נכון שהוא בעד הרעיון שיהיו לך חיים מחוץ לשעות העבודה אבל לא כזה דבר שלוקח לך את החיים.
 
מה?

הוא לא עצבני, שבמקום להגיש לו את הדוחות שהוא ביקש אתה עסוק בלבזוז, לחשב משאבים נחצים לבניית הכפר הבא ולוודא שיש לך מספיק נקודות תרבות על הדרך???? פחחח איז בוס זה??
 

malganis

New member
החרמנית התורנית

בחוסר הבנה בסיסי היא תפסה את הצד של המיטה שקרוב למדף. מטפטפת ומצפה למגע נוסף היא רואה את היד מושטת לכיוונה אבל לא עוצרת על גופה כי אם ממשיכה לכיוון הלפטופ שישן בסטנדביי על המדף. היא לא מבינה למה למרות כל התענוגות שהעניקה אתה עדיין מוטרד. לך תסביר לה שזאת לא הבעיה שהיא לא סגורה על ההעדפה המינית שלה. "ממי אני לא מוטרד מזה שאת גם אוהבת נשים, אני בלחץ שברית WW19 החליטו לנסות להפוך אותי לחווה" "גם אני הייתי הופכת אותך לחווה, כבר מזמן בא לי להשכיב את הכוסית הזאת אבל יש לה רומן עם הבוס. את אישתו הפצצה של הבוסית אני עושה פעמיים בשבוע. תענוג" "לאאאאאאאאאא. חווה של משאבים!!!! רוצים לבזוז אותי!!!111!! כחחחח פחחחח כעה אה דהההה"
 

malganis

New member
המורה למתמתיקה

זאת שמזלזלת בך שאתה מתגאה בשימוש המופרז ב"ערך משולש" בשביל לחשב זמנים ומשאבים. "בשבוע הבא יש מבחן באינטגרלים, אם אתה נכשל אתה עף לארבע יחידות. קדימה תן גז. לאוניברסיטה צריך תחת לא יבול".
 
הבעל המקורנן

הכלים בכיור הסריחו הכביסה במכונה העלתה עובש הסיר על הגז נשרף ואת התינוק עדין מחפשים הבעל ההמום שומע צווחות מהחדר "אכלת אותה, יא דפוק, אני אראה לך מה זה לתקוף אותי, קציצות אני אעשה ממך" ומתחיל לחייג 100
 
למעלה