רשיון מתמחה בבטוח חיים

  • פותח הנושא ola3
  • פורסם בתאריך

ola3

New member
רשיון מתמחה בבטוח חיים

ב-13.01.2004 נגשתי לבחינות יסודות ובטוח חיים. קבלתי הודעה שעברתי את הבחינות ועלי להעביר פרטי מאמן. יש לי מספר שאלות: א} בעקבות הקצוצים בעמלות/עמלות יתר האם ניתן עדיין לעבוד באמצעות סוכנויות בטוח? ב) מה העמלה שמשולמת לבטוח בריאות/סיעוד? ג) האם ניתן היום בכלל להתחיל לעבוד כסוכן בטוח לאור הקיצוצים? (שמעתי בתקשורת שסוכני הבטוח לא מכרו עדיין השנה פוליסות חדשות). ד) אם ברצוני לעבוד ישירות מול חברת בטוח כיצד הדבר מתבצע? ל ת ש ו ב ת כ ם א ו ד ה.
 

in agent

New member
תשובה לשאלותך

הבט ידידי בימים אלו סוכני הביטוח מחכים לראות לאן נושבת הרוח , אך לצערי ישנם רבים בעלי נסיון של שנים בענף שסגרו סוכנויות ומכרו תיקים , אינני חושב שבזמנים כאלו יהיה קל להתחיל לפסוע בצעדים ראשונים בענף . אלא אם כן תעבוד כשכיר באחת החברות או המגה סוכנויות ומכאן שתיק הביטוח איננו שלך .
 

ola3

New member
בהמשך לשאלתי-רשיוןמתמחה בבטוח חיים

מאחר והרשיון הוא בתוקף ל-3 שנים ,זהו פרק זמן סביר שהמצב התבהר,ובינתיים אני צריכה מאמן על מנת שאוכל לקבל את הרשיון. מאחר ולמדתי לבד ונגשתי בכוחות עצמי,אני מבקשת לברר מה הפרוצדורה כעת על מנת שאוכל לקבל חתימה של מאמן. האם באמצעות חב' בטוח או באמצעות סוכנות? אודה על הנחיה.
 

ola3

New member
בהמשך ל...רשיון מתמחה בבטוח חיים

האם אני פונה היום לחב' בטוח או לסוכנות על מנת לקבל את חתימת המאמן לצורך קבלת הרשיון בבטוח חיים? האם למישהו יש הצעה כיצד לפעול? אנא עזרתכם בהכוונה.
 
למעלה