רררר... אירועים

רררר... אירועים

טוב, אז לבן זוגי יש בעבודה 4 בריתות החודש, כבר סימנו וי על השלישי (הוא הולך לבד). אנחנו לא עשינו בריתה ממילא, למרות כל מיני נשמות טובות שייעצו לנו שזה רווח נקי. לא עשינו כי ממש לא היה לי כוח לזה, ובינינו, המתכונת של אירוע שישי זה עונש לכולם פרט למשפחה הקרובה, וכפי שאנחנו לא אוהבים לשרוף יום שישי על זה, כך לא רצינו להעניש אנשים אחרים. אל תספרו לי על האירוע המיוחד והאינטימי שלכם, ברגע שזה יותר מהשמפחה הגרעינית והחברים הכי טובים - זה עונש! בייחוד למי שלא בענייני חיתולים וילדים.
ועכשיו אחרי הבריתות מגיעים ימי הולדת שנה, עוד מכה, אולי פחות מכה כלכלית אבל בהחלט שעמום גדול כל עוד הילדה שלי לא באמת יכולה לשחק עם הילדים האחרים שם. מה דעתכם, ליומולדת כזה במרחק של שעה מאיתנו, הייתם נוסעים עם תינוקת בת 5 חודשים? ואגב זה איזה חודשיים אחרי חנוכת בית שביקרנו בה (גם שם הפקה, מתנה וכל הסיפור). אגב שאלתי את האמא מה המידה של הילד, והיא ענתה לי "לא, רק לא בגדים!" אז עכשיו אני צריכה לחפש צעצועים שמתאימים לגילו ואין לי מושג בזה. אוףףףף, מישהו מבין אותי? הרי בינינו כל האירועים האלה הם בשביל ההורים ובשביל מתנות, לא בשביל הילד.
 

little botten

New member
הכל תלוי קרבה

תתאמצי בשביל האנשים שאתאוהבת, ותעשי את המינימום המחייב והמכבד בשביל אלו שפחות..
ד"א, גם אני לא עשיתי אירוע מאותן סיבות שאת מתארת, אבל ברור לי שלא אתן ליומולדת שנה לעבור בשתיקה, בכל הנוגע למשפחה קרובה וחברים קרובים עם ילדים. נכון, סביר להניח שזה יותר חשוב לי מאשר לגורה, אבל תהיי בטוחה שלא אגיד לאנשים שלא להביא בגדים
זה סתם נראה לי לא לעניין... מילא אם היית שואלת מה להביא...
 

דיינו

New member
התשובה בגוף השאלה


זה באמת בשביל ההורים ולא בשביל הילד. אז אם זה משפחה, חברים קרובים ובקיצור - אנשים בא לי לפגוש, היייתי נוסעת. אם לא -אז לא.
 

בייבה7

New member
לדעתי

הולדת ילדים, יום הולדת, מעבר לבית חדש וכד' זאת שמחה - ושמחה חוגגים!!

וחוגגים כי זה כיף (ובשביל התמונות!) ולא רק כדי לעשות קופה/לקבל מתנות.
חגיגות שכאלה זאת גם הזדמנות טובה לפגוש משפחה וחברים..
מסכימה איתך לגמריי שזה קשה כלכלית..

אם אתם לא ממש קרובים לחוגגים אז אתם בהחלט יכולים להתפצל ו/או לא ללכת.
אבל אם אתם קרובים, תלכו בכיף..
 

shira3121

New member
אני בגישה שלך- אירועים זה מעיק אבל זו מוסכמה

חברתית שצריך לעשות אותם ולהגיע אליהם אז לפעמים הולכים בנפרד, לפעמים אין ברירה והולכים בזוג ולפעמים מבריזים. לגבי המתנה פשוט תחשבי על תקציב ותלכי לחנות צעצועים ותבקשי משהו שמתאים לגיל.
 

בלונד23

New member
באמת התשובה בניסוח שלך

הרי ברור שאת מתנגדת מאוד ללכת ולא בא לך.
אז אל תלכי.
רק אל תצפי שיבואו ליומולדת שנה שלכם, אם תעשי.
 
את יודעת מה, גם זה עבר לי בראש

והאמת רוב הסיכויים שנעשה מצומצם ובבית - רק למי שזה באמת מעניין לו וזה לא הרבה אנשים (כנות נו). מה גם שזה בינואר. ובכל מקרה, אין מצב שהם ייסחבו אלינו כזה רחוק. זה די ברור לי.
האמת שבלי קשר עוד אחת מהסיבות שאני לא אוהבת אירועים זאת החשבונאות הזאת, של מי בא למי, וכמה הביא וכו'.
 

begonia

New member
אם זה משעמם אותך

וזה לא מישהו קרוב אליך, אל תלכי.

גם אני לא עשיתי מסיבת ברית כי לא היה לי סבלנות, אבל יום הולדת שנה עשיתי גם עשיתי ומאוד התרגשתי. חוץ מזה שזו היתה הזדמנות כיפית לפגוש את החברים והמשפחה, אני מאוד התרגשתי מהאירוע והרגשתי שבעצם לא רק חוגגים יום הולדת שנה לתינוק הבית, אלא גם יום הולדת שנה לאמהות שלי.
 

Ferbers

New member
אירועים וחגיגות הם לא דבר כזה נורא..

ויש אנשים שנהנים מהם, אני מאוד אוהבת שמזמינים אותי לאירועים, מעדיפה שמחות על דברים אחרים, בעיקר כשזה בה מאנשים שאני אוהבת, גם כשהקטנצ'יק שלי היה קטן הלכתי והבאתי מתנה בכיף ומכל הלב.
גם אני מתבאסת אם "תוקעים" לי אירוע באמצ"ש בצהריים כשאני צריכה לצאת מוקדם מהעבודה, אבל יומולדת אחה"צ בסופ"ש או אירוע בשישי צהריים, לא מבינה את ההתנגדות הגדולה..
אם את לא נהנית, לא כיף לך, אל תלכי, לא רוצה להביא מתנות- אל תתקשרי לשאול מה להביא, אבל אני לא מבינה למה להציג את זה באור כזה שלילי..
 
כי ספציפית זאת מישהי שיש לה אירוע מכל דבר

וכמובן שצריך מתנה ולנסוע רחוק... כשהיא בעצמה לא "מחזירה" אף פעם. יש לנו היסטוריה ארוכה, לא אפרט, אבל בואי נגיד שלתת מכל הלב, נתתי, ונמאס כבר. בייחוד כששואלים מה המידה בשביל לקנות בגד שווה של חברה שווה, ומקבלים תשובה בוטה, אפילו בלי "תודה, אבל". וזה מצטרף לכל הבריתות שיש לנו כאמור. סליחה אולי יצאתי קצת קיצונית. בכל מקרה כל תרבות החמולאסטן הישראלית הזאת מעצבנת אותי, חתונות, בריתות, שבת חתן, שבת כלה, יומולדת לילד שלא מבין מה ההמולה. באופן כללי לא אוהבת התקהלויות וחיוכים מזויפים, וניסיונות לנקר עיניים בהפקות וכו' וכו'.. שזה לא מתייחס ליומולדת בגינה אלא בכלל למושג "אירועים". אבל כן אני יודעת שאני במיעוט בנושא, ולכן משלמת על זה (וביוקר. אנחנו תמיד מביאים דברים שווים וצ'קים שמנים).
 
אז אל תלכי

תגידי שלא הרגשת טוב בסוף או משהו ואל תלכי.
לא מבינה למה לענות את עצמך וללכת למקום שלא נעים לך בו..
 

מירטל

New member
נכון, זה עונש, אבל אופציה ב'

הייתה לארח את כל אלו שהענשתי אותם, בנפרד, ואז אני אפילו לא יכולה לברוח מהם לאיזשהו חדר צדדי להניק - זה מה שעמד מאחורי האירוע של המסיבן שלנו, וכן, זה היה עונש, ולא, אני לא מצטערת על זה - כל מי שהיה איכפת לו פגש אותנו בזמנים אחרים.

ובנוגע להברזה מאירועים - אצלי יש שני סוגים : אלה שאני אהפוך עולמות בכדי להגיע אליהם, ואלה שאפשר לוותר, על אלה שאפשר לוותר, אני מוותרת בלי לחשוב פעמיים.
 
תראי את לא צריכה להסביר את עצמך :)

הרוב המכריע עושים אירוע. פשוט מביקורים במיליוני אירועים כאלה - זה תמיד לא נורא נוח/טעים/מעניין וכו' עבור האורחים. ונורא לא אהבתי שאמרו לנו לעשות כי מרוויחים על זה. לא אוהבת את הגישה הזאת, רק רציתי שיעזבו אותי בשקט אחרי הלידה. בטח לא להרוויח עוד תלוש לשילב.
אבל כן בדיעבד הייתי מעדיפה להיפטר מכל נחילי האורחים שנפלו עלינו מתי שהם רצו (אתם גם ככה בבית, נכון? אז נבוא בשלוש. או ארבע או חמש. הגדילו לעשות חבר'ה שביקרו איזה חולה בבית חולים, התעכבו אצלו ואז באו וסיפרו לנו על החיידק המסתורי שהוא לוקה בו ושהוא רזה המון. באותו רגע לקחתי את התינוקת שלי ועפתי להחליף לה עד סוף הביקור שלהם).
בחשיבה אנוכית, לגמרי היינו צריכים לעשות אירוע כלשהו או לפחות להגיד לאנשים לא לבוא הביתה ולתת לנו מנוחה של שבוע שבועיים לפחות.
 

מירטל

New member
זה לא נועד להצדיק את עצמי.

זה נועד לתת לך פרספקטיבה עד כמה זה לא נורא אם לא תגיעו לאירועים האלה....
 
למעלה