רק שתדעו משהו על מה שאתם אוהבים!!!

happy very much

New member
רק שתדעו משהו על מה שאתם אוהבים!!!

קודם כל אנחנו לא באנו לפה כדאי לרדת על אף אחד ואנחנו לא מצפות שתאהבו את ההודעה הבאה אבל בבקשה על תקללו אותנו כי מה שאנחנו עומדות לספר קרה באמת ואנחנו בטוחות שלא הייתם רוצים שזה יקרה למישהו ממכם!!! בזמן האחרון אנחנו יודעות על מקרה בבית ספר יסודי קרוב אלינו ששם יש ילדים שהושפעו כל כך מהסדרה עד שהם פשוט החליטו להקים מסדר (אנחנו שכולכם יודעים מה זה המסדר ולא צריך להסביר לכם) ולהתעלל בילדים! זה הגיע עד כדי כך שהם תפסו ילדה קטנה בשירותים ודפקו לה את הראש בקיר!! וילד אחר שרצה לעזוב את הקבוצה חטף מכות קשות!!!! אנחנו בטוחות שלא הייתם רוצים שזה יקרה למישהו מהמשפחה שלכם או לכם!!! אז בפעם הבאה שמישהו אומר לכם שצריך להוריד את הסדרה מהשידור תחשבו פעמיים לפני שתתחילו לצעוק עליו!!! אנחנו בטוחות שעכשיו תגידו שהסדרה מיועדת לבני 12 אבל כמה ממכם באמת שמים על זה? חוץ מזה שבמקרה הזה מדובר על ילדים מכתה ו´ שכבר הגיעו לגיל 12!!! (בוגרים או לא בוגרים תראו מה הם עושים!!!!!
 

CHOLITOboy

New member
../images/Emo42.gifיש ילדים בני זונות../images/Emo70.gif

יש ילדים מטומטמים שלוקחים את הסידרה קשה מדי והם ממש מפגרים
אבל לא כולם ככה ואת צודקת במה שאת אומרת..... אבל יש בסידרה גם הרבה דברים טובים
 
תראי, תשמעי...

העובדה שקיימים ילדים מעאפנים בעולמינו, ילדותיים להפליא, שחושבים שהם פילאר/הלוחיה/מריצה
/מיה, אינה בהכרח כתוצאה מהתוכנית. כלומר, כמובן שלתוכנית יש חלק בכך, כיוון שזה מודל החיקוי, אך כמו שמחקים את המעשים הפתטים בסדרה הנ"ל-יכולים להשליך זאת על כל סידרה. על-כן, טמטומם של הכסילים הארורים אינו בהכרח מגביל אותי לשזוף עיני בסידרה, כל עוד אינני הופכת לקופי של אחד מהעלובים, ומתעוורת ממריצה. טה-טה!
 

happy very much

New member
תבינו אנחנו בטוחות שלא כולם מושפעים

ככה מהסדרה אבל עם אחיכם או אחותכם הקטן/ה היו חוזרים הביתה אחרי שהם קיבלו מכות וזה בגלל הסדרה הזאת אז איך הייתם מגיבים?? אז יש גם ילדים כאלו ואנחנו לא אומרות שאתם צריכים להפסיק לראות את התוכנית אנחנו רק אומרות לכם במה אתם צופים!!
 

crazy4tc

New member
אני מסכימה עם happy!!!!../images/Emo45.gif

נכון שהילדים שעשו את זה מפגרים אבל אני רק רוצה לעדכן ולהוסיף שאותה ילדה שדפקו לה את הראש בקיר גם כמעט נאנסה!!!!!!!!!
אז דפוקים או לא דפוקים הסידרה הזאת משפיעה יותר מדי ואם לא יתחילו הצינזורים זה עוד יגמר במוות!!! חוץ מזה מה אם העובדה שהמורדים אנטישמים?????
 
אממ תגובה לזה שהם "אנטישמים"

דבר ראשון: אם הם היו אנטישמים לא היו מביאים את הסדרה לארץ... דבר שני: אחד המפיקים של הסדרה הוא יאיר דורי והוא ישראלי יהודי ואם הם היו אנטישמים הם לא היו מוכנים לעבוד איתו... דבר שלישי: אם הם היו אנטישמים הם בכלל לא היו באים לארץ... דבר רביעי: אם הם היו אנטישמים הם לא היו שמים דמות יהודית בסדרה זה כדי להראות מה שקורה בעולם היום... דבר חמישי: אם היית רואה את הפרקים של פוקס קידס היית מבינה שעכשיו כולם יודיעים שניקו הוא יהודי ומקבלים אותו כפי שהוא ומתייחסים אליו יפה היחיד שהיה אנטישמי בתחילת המורדים זה היה פבלו וזה בגלל ההשפעה של אביו המפגר עובדה שעכשיו הוא מתייחס לניקו יפה מאוד וגם אם היית רואה היו קטעים שאיזו מורה אחת זקנה אמרה משהו אז ישר מנואל מריצה ומיה אמרו שזה לא יפה והגנו על היהודים וגם מתי שניקו סיפר למנואל שהוא יהודי אז מנואל אמר זה בסדר גמור זה בכלל לא מפריע לי ונשאר חבר טוב שלו ומיה אמרה שהיא גם אוהבת יהודים בסדרה ומריצה צעקה על פבלו שהוא אמר משהו ואז אמא של מריצה אמרה לה משהו למה כולם מקנאים ביהודים או משהו כזה כי המחתרת שלהם הכי טובה והיה גם קטע שאיזה מישהו אחד שלח לאימא של מריצה פרחים ואז סוניה אמרה איזה פרחים מגעילים ואז העוזרת שלה אמרה לה שזה בא ממישהו ישראלי ואז היא אמרה וואו איזה פרחים יפים רק בגלל שהוא ישראלי... אז קודם תתחילו לראות את הסדרה טוב לפני שאתם מדברים... וכדאי לך לראות מחר בערוץ 10 ואז תביני על מה אני מדברת... והתמונה ששמתי היא קמילה עם מעריץ בישראל...
 

שעטנז

New member
אם הם היו אנטישמים הם היו יורדים

אחרי פרק אחד מהמסך שלך!
 

happy very much

New member
תגידו אתם עד כדי כך עיוורים!!!!????

אני יכולה להגיד לך בשיא הכנות שבארגנטינה אין שום שנאה כלפי היהודים!!!!! אתה יודע בכלל כמה יהודים יש בארגנטינה!!!! תאמין לי שאם הם היו כל כך סובלים הם היו עוברים מיד לישראל כי זה לא שהמצב שלהם כל כך טוב!!!!וזה בטוח כי יש איתי מלא ילדים מא6רגנטינה בבית ספר והם רק מספרים כמה טוב שם!!!!! אתם באמת חושבים שמישהו יוותר על הצעה של לקבל איזה בוחטה של כסף גם עם יש לו או לה בעיות עם המנהל או המפיק או מה שנאמר אני לא חושבת ככה!!!!! חוץ מזה מה יהיה כשהמצב יתחיל להיות חמור יותר!!!! מישהו יכול למות מכל מה שקרה שם תקרא עיתון תראה שאנחנו לא היחידות שחושבות ככה!!!!
 

net net

New member
זה לא משנה...

בכל מקום יש שנאה כלפי היהודים... גם בארה"ב שונאים אותנו, זה אומר שנפסיק לייבא סדרות אמריקאיות???
 

dor302

New member
תגובת...../images/Emo70.gif

יש בארצנו ילדים שאינם מודעים למצבם הנפשי ומעתיקים הכל כביכול המציאות שלהם "העולם הלא אמיתי-הטלוויזיה" וזה מה שהיה בבית ספרתכם! בגלל הילדים הסומים האלה סליחה על המילה לא יפסיקו את שידורה של אחת הסדרות הכי יפות בכל הזמנים ובין אחת הסדרות לילדים הכי מצליחות בשנים האחרונות! הצעתי היא שפשוט צריך לפנות למשטרה וליידע אותם על מקרים אלה ולפתור את הבעיה בשיא הרצינות!
 

s h i f t

New member
קודם כל הם מושפעים מפגרים דבר שני

לא הייתה ירידה כללית על יהודים הייתה בדיחה קטנה ומורה עם דעות קדומות (עם הגיל של הילדה ברור שיהיה לה דעות קדומות) זה כמו שיזרקו בדיחה על רוסי או ערבי ואחד ימני ששונא ערבים יגיד לערבי בבית ספר של יהודים את דעתו עליהם זה טמטום מה שהם אומרים (אופס שמתי לב שמה שאני כותב לא קשור להודעה) אבל לא משנה זו דעתי בעניין
 

שעטנז

New member
גם יש איזה אחת שהוציאה עיתון מחתרתי

!!! והיא מגלה בו על אחת שנאנסה, מי שכב עם מי וכאלה דברים. לא זסוכר איפה זה היה.
 

aYaLoLy

New member
תראו!!!

טוב שאתם לא מגזימים!!! גאד אפשר לחשוב! כולה סדרת טלוויזיה לא אחת שאפשר לקחת ממנה לחים! כמובן שלהיות מודל לחיקוי זה... לא יודעת די עלוב אבל מי שרוצה, שיהיה לבריאות! עם כל הכבוד לכל העיתונים. הכל בולשיט אחד גדול! למה מה קרה? ילד שרואה סרט אימה או אקשן בו יש אלימות לא יכול לקחת ממנו ליים?! למה באים רק אל המורדים?! או שילד שרואה ג´קאס לא יכול לבצע את התעלולים שם?1 המורדים זה כולה תוכנית טלוויזיה לא דרך חיים! so stop it!! מי שרואה המורדים שיהינה גם אני שרופה על התכנית הזאת ורק שתדעו שאם קם "מסדר" או לכלוכון כמו שאמרו, זה רק ילדים מפגרים שלא יודעים מהחיים שלהם ורק מחשפים קצת צומי....
 
הילדה קצת צודקת כנסו להסבר...

גם לנו יש "מסדר" בבצפר והיום בבוקר הגענו לכיתה והיא הייתה הפוכה! הניירות היו קורעים השולחנות הפוכים... הם גם מאיימים וסורפים קלסרים...
 

love marizza

New member
מהשפעת המורדים../images/Emo70.gif

העיתון הזה לא היה יוצא אם המורדים לא היו משפיעים על אותו ילד. אבל אם זה השפיע עליו זה לא אומר שזה ישפיע עלינו אין להם זכות לעשות כלום בתוכנית שישאירו אותה כל עוד יש ילדים אחרים לא מושפעים
מי שמושפע שלא יהיה לו יס או כבלים מי שלא מושפע שימשיך להינות אחרים לא צריכים לסבול
 
למעלה