רק רציתי לשתף...

מיטלי

New member
רק רציתי לשתף...

קודם כל- נעים מאוד, שמי מיטל ולרוב אני פאסיבית אך החלטתי להצטרף ולהשמיע את קולי. אני נשואה לבעלי האהוב כבר 4 חודשים וכל יום מודה לאל על מציאת בנזוג מקסים כ"כ שמעבר היותו בעל מדהים, חבר טוב ואהובי שלי הוא גם עקרת בית מדהימה!! פשוט יודע לעשות הכל:לבשל, לנקות, לגהץ, לסדר וכו' הכל!!! ואני... כלום!!! בקושי חביתה... אז היום החלטתי לנסות ולהכין עוגת קרמבו ו... הצלחתי!!!! והיא אפילו יצאה טעימה מאוד!! (פשוט נעלמה אחרי שעתיים) אז סתם רציתי קצת לשתף... ולהקדיש את העוגה לבעלי!
 

שוּשה

New member
ברוכה הבאה, ואת לא יכולה לזרוק

לאויר את המילה עוגת קרמבו ולהיעלם ככה בלי מתכון! זה נשמע ממש מבטיח!!
 
ברוכה הבאה ../images/Emo39.gif

מה זה עוגת קרמבו
זה נשמע מעולה
רוצים מתכון ,רוצים מתכון
 

שוּשה

New member
מיטלי, הפכת מיד למקובלת ../images/Emo8.gif

גם
יגה (סימן לבשלנית, גם אם בתחילת דרכה) וגם קרמבו
 

צוקה

New member
ברוכה הבאה לביתנו החם ../images/Emo140.gif ומצטרפת

לכל שאר הבנות -
רוצים מתכון לעוגת קרמבו
 

אמיקה

New member
../images/Emo19.gifרוצים מתכון ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

שלום מיטל וברוכה הבאה. נשמע מבטיח - עוגת קרמבו... מה עם איזה מתכונצ'יק?
 

1שרהשיר

New member
מתכון, מתכון, מתכון!!!!!!!!!!!!!

גם לטובת אלו שנשואות הרבה שנים,,,,, אבל עוגת קרמבו, טרם שמעתי.
 
כל הכבוד ולהלן מתכון לעוגת קרמבו

אני לא יודעת אם זה המתכון המנצח, ואי גם לא הכנתי אותו, אבל הנה הוא לשיפוטכם 2 עוגות: הראשונה: עוגת קרמבו / איילה בנימיני חומרים לבצק: 6 ביצים 1/2 כוס סוכר 1 חבילה פודינג שוקולד 4 כפות קמח 1 כף שמן למילוי: 1 מכל (250 מ"ל) שמנת מתוקה 1 חבילה פודינג וניל 1 כוס חלב לציפוי: 100 גרם שוקולד מריר 1 כף קקאו 6 כפות מים 2 גרם מרגרינה אופן ההכנה 1. מפרידים את הביצים. מקציפים את החלבונים במשך 2-3 דקות, מוסיפים את הסוכר וממשיכים להקציף עד לקבלת קצף יציב.מוסיפים את החלמונים, הפודינג, הקמח וכף השמן ומקפלים בעדינות. 2. משמנים תבנית קפיצית בקוטר 26 ס"מ, מעבירים פנימה את התערובת ואופים בתנור שחומם מראש ל - 180 מעלות צלזיוס. מוציאים ומצננים. 3. בקערה מקציפים את השמנת, הפודינג וכוס החלב. מצפים את העוגה. 4. בקערה המונחת על סיר עם מים רותחים (באן מרי), ממיסים את השוקלד עם הקקאו הסוכר והמים. מורידים מהאש ומוסיפים 25 גרם מרגרינה. מצפים את העוגה. מצננים ומגישים. השניה: עוגת קרמבו 1 חבילה פודינג שוקולד, אינסטנט 7 יחידות ביצה 7 כפות סוכר 1 יחידה שמנת מתוקה 1 חבילה פודינג וניל, אינסטנט 1 כוס חלב פרה מפוסטר אופן ההכנה: להקציף את החלבונים עם הסוכר במשך כחמש דקות. להוסיף את החלמונים ואת פודינג השוקולד, להמשיך ולהקציף במשך כשלוש דקות. לשים את הבלילה בתבנית מס 26 (תבנית בינונית עמוקה), כאשר התבנית משומנת במרגרינה. לאפות 45 דקות בחום בינוני, כמאה ושישים מעלות. להוציא מהתנור ולחכות כעשרים דקות. להקציף ביחד את השמנת המתוקה עם החלב ופודינג הוניל. לשים מעל העוגה המוכנה. ניתן לקשט עם שוקולד מגורר.
 

מיטלי

New member
../images/Emo45.gifכל הכבוד...

הקדמת אותי... אז ככה- אני עבדתי בדיוק לפי המתכון השני המפורט כאן והעוגה יצאה מעולה!! מי שמנסה-לא להיבהל כשהעוגה יורדת מגובה של כ 6 ס"מ לס"מ וחצי. ותודה לכולם- לא ציפיתי לקבלת פנים כזו
 
פא"ב, יש לי שא'

בקשר לציפוי:(עוגה ראשונה) -6כפות מים או סוכר? ושא' שניה: כמה זמן אופים בתנור(גם עוגה ראשונה,שלב2 ) תודה,נשמע יאמי..
 
לגבי העוגות

כפי שרשמתי לא הכנתי אותן (הכנתי אתמול שלל עוגות ועוגיות אבל זו לא היתה ביניהם). מה שכתוב זה מה שיש. ממליצה לשאול את הדגיגה החרוצה שהכינה אותה.
 
למעלה