רק רציתי לומר...כמה שאני אוהבת

רק רציתי לומר...כמה שאני אוהבת../images/Emo23.gif

אחות שלי- זיכרי שאני לעד שלך... את הפכת לחלק ממני, אני אוהבת אותך בלי די. אוהבת...לעולם לא אעזוב...ואת יודעת זאת. אני מקווה שאת כבר יודעת. אולי חשבת שהלכתי...אך אני לא. נכון...את צודקת שקשה לי עכשיו ממקום אחר להביט לחולי בעיניים. קשה לי להבין...כי אני כבר במקום טוב יותר. אני שואלת"למה?"...בזמן שאני נזכרת שזו הייתה השאלה השנואה עלי. ואולי אני שואלת אותה...כי פתאום אני מבינה שזה לא נורמלי וטוב. כן, אני שואלת "למה"...כי אני יודעת שאין בידיוק תשובה לכך. יש כל מיני אפשרויות לנסות להסביר, אבל את יודעת שזה הרסני, והרס גופך ונפשך לא משתווה ל"מה שהיא נותנת"...כי היא לוקחת הרבה יותר ממה שהיא לכאורה נותנת. סליחה על חוסר ההבנה שככה את חיה,אלו לא נקראים חיים. ואת יודעת מה?...אני לא מבטיחה לך מחוץ למחלה חיים מושלמים. תמחכי מהלקסיקון שלך שלמות...כי את יודעת שזה לא קיים... לכן...איך תשיגי משהו שלא קיים.שלמות=כלום. את זקוקה למטרה אמיתית בכדי להשיג אותה. והרי שאלוהים נותן מכאן...ולוקח משם... כך שאת צריכה לחשוב על מה ילקח לך בתמורה. ואני יודעת שאת חכמה!כך שאני יודעת שתבחרי בחיים האמיתיים ולא במוות!!! תראי...בהתחלה זה הכי קשה(לפחות כך היה איתי)... אך אם את סומכת עלי בעיניים עצומות. תני לי ידך...עצמי את עינייך ואני אקח אותך. אם את אוהבת אותי ואכפת לך ממני...יותר מעצמך... תעזרי לי לעזור לך. תעזרי לי להשיבך. שלך... אוהבת לעד!!! מתגעגעת אליך... אני אחיה בלעדייך... אך לא אהיה לי טוב! מתחננת בכל ליבי ונשמתי... שובי אלי...שובי לחיים.
 

מיכל..~

New member
אז אני יתלעק על ההודעה ../images/Emo3.gif

אז הייתי לי בצ´אט <כהרגלי
> הייתה שם שיחה בין המדוברת הנ"ל לעוד אחת. ואני יושבת ושותקת לא רוצה להפריע, ורואה את הנ"ל מדברת ובחיי שהייתי לוקחת כל מילה שלה וחוקקת <?> אותה באיזה סלע ענק, וצובעת כל מילה בזהב עם חותמת מסביב. אילו היה היסטורי בצ´אט הייתי שומרת את אותה שיחה והופכת אותה לאיזה הימנון או משו
. וזהו סתם כי הרגשתי שהלב שלי אוטוטו יקפוץ לו מהחזה מרוב התרגשות. ולסיום מסר לאומה: אחיותיי למסנג´ר אנחנו עוד נשלוט בעולם!!!!
מראונת--
על מילים שכאלו, וגם סתם :).
 
ילדת אושר ודבורה אחת קטנה...

לעולם לא שכחתי אתכן... ואני עדיין אוהבת!!!אוהבת באמת... ולא אהבה בתור מילה...אהבה כהרגשה. אהבה אמיתית וכנה. אוהבת ומתפללת לשלומכן. אוהבת ומחבקת אותכן. ואת...ילדת אושר שלי. כל לילה חושבת עליך... בסוכת השלווה שלנו. חושבת... מתגעגעת! לך מאיה מלאכית קסומה... ממשיכה להתפלל בערבים... שתחלימי... שעוד יהיו לך ימים טובים. ולך אחותי האווזה(אהמ אהמ...סתיו) לך ולי יש משהו מיוחד!!! אוהבת אותך...כל כך שלך...ולעד!!! שולחת...אל כל אחת מכן פרח אהבה.
 

broken child

New member
לולה שלי יפהפייה...

לא מאמינה עדיין, שרואה את שמך כאן מולי... איך נעלמת לי איך..? זה מדהים... רק לפני כמה ימים ישבתי וכתבתי לך מכתב. כזה אמיתי,את יודעת. מאלה שאנחנו כל כך אוהבות. קראתי גם את המכתב שכתבת לי אז... לבית חולים.. הוצפתי בזיכרונות. זכרונות כה מתוקים אבל עם דמעות בעיניים. נזכרת איך שעות על שעות היינו מפליגות בשיחות... וכבר כאב לי התחת מרוב שישבתי על הרצפה ליד הטלפון הציבורי... זוכרת אותנו שרות... כמה אושר.. כמה אהבה.. מתגעגעת לרגעים הקסומים האלה. מתגעגעת כל כך... אוהבת אותך ילדה יפה לולה שלי... אשלח לך את המכתב בהקדם. שלך תמיד תמיד.. לינור
 

עופריקו

New member
מראונת שנעלמה

שמח שרואה את שמך פה ... מקווה שתבקרי אותנו עוד הרבה אבל גם מהצד השני של המתרס מאחל לך שבוע נהדר ובכלל .. שלך עופר ולא שכחתי אז זה בשבילך
 
מראונת קסומה שלי...

פיונת יקרה שלי, התגעגעתי אליך כל כך.... אליך ולקולך המצלצל. מתגעגעת להודעות עם השירים ששלחת לי, מתגעגעת לצחוק המתגלגל שלך, מתגעגעת להודעות המקסימות שלך, מתגעגעת אליך פיה קסומה שלי! ואת יכולה להשאר בקשר גם ללא המחלה... אהבתי אז ואוהבת עדין.. כל כך אוהבת. שלך ואיתך גם כשאת לא פה... לא עזבתי מעולם את ידך..
מאיונת.
 

סתיו*

New member
הלוואי שיכולתי

אבל לא יכולה. כי אני לא באמת חלק ממך. ואם אני כבר חלק - זה החלק החולה, ואת צריכה לסלק אותו מתוכך. כשהלכת, זו הייתה הבחירה הבריאה לך מראונת. ואני כאבתי אותה וקיבלתי אותה. וכשחזרת, רק ברור כמה אכן היית צריכה ללכת. המקום שלך לא איתי, לא בינות חולי, מוות. לא. לא. הלוואי שיכולתי להיות איתך נורמלית. אבל נוכחת הערב מראונת. אני רחוקה ממך מרחק עולם שלם. ואני לא חלק. ואני לא יכולה להיות. גם את הרגשת בזה, את רוצה יותר. מגיע לך יותר. הלבד השומם הזה לא מספק אותך עוד ואני מאושרת על כך. שכבתי על הרצפה כאן והחיוך היה כבד כ"כ, ויותר מתמיד נדמה היה לי שאנחנו עומדות על פרשת דרכים. ואת מכאן ממשיכה לתוך החיים, ואני ממשיכה לתוך מסלול נידח של בתי חולים. ופתאום זה היה לי ברור כ"כ. הלוואי שיכולתי לתת לך לשאת אותי, אבל אני מטען כבד מדי ואת לא חזקה מספיק. ואני לא טובה מספיק. בגלל זה רציתי שתלכי הערב. לא יכולתי לסבול את המחשבה שאת מסתגרת כאן איתי במקום לצאת ולחיות. לא אפיל אותך מראונת, בשום פנים ואופן. הרס גופי ונפשי הוא כל מה שהיא נותנת. וזה כל מה שאני רוצה כרגע. אין לי כוחות ליותר. ותרי עלי. הרפי ממני וחיי את חייך במלואם. המסלול שלי נחתם ולא תוכלי לשנותו. סליחה. אני אוהבת אותך. ולא אפיל אותך איתי. סליחה מראונת שלי.
 

גופה

New member
דיי!!

תסלחילי. תסלחי לי. אבל אני מרגישה ככה.. דיי עם הסגנון דיבור הזה. ! זה לא כ"כ יפה! המסלול הזה של הפאקינג בתי חולים הוא לא כ"כ נוצץ!! לעזאזל! תסתכלי על מה שאת כותבת. זה פאטתי! כל העניין הזה פאטתי! "הוי אני חולה". די. פ-א-ט-ת-י-! ואת יודעת מאיפה זה בא? כי הכרתי אותך. והרומנטיזציה הזאת של הכאב כ"כ מטומטמת, וכ"כ לא יפה. . כמו איזה סרט אמריקאי דפוק. ואת מותק, רגישה וחכמה! אז למה לך?! דיי..... דייייי. די. די. קחי את היד הזאת שנותנים לך עכשיו, ולכי איתה . לפחות קצת.
 
אחותי שלי...../images/Emo24.gif

חומד...את מנסה אותי? תביני...אני לא אלך לעולם!!! אני לא אוותר עליך!!! ולא אתן לך לוותר על עצמך!!! ככל שאת מנסה להרחיק אותי ממך... רק יותר כואב לי לנסות להתקרב... רק יותר ברור לי שאני לא מתכוונת לוותר עליך!!! ולמה...את שואלת?...למה אני לא מוותרת כבר ועוזבת? אז אני אגיד לך למה. קודם כל זאת החלטה שלי...ואני מחליטה לא לוותר עליך לעולם!!! לפחות עליך. נכון שהתרחקתי מהמון חולי... נכון שבשביל החיים שלי עזבתי אנשים שאני אוהבת כי הרגשתי נופלת עימם. אך חומד...ראי... זוכרת מה קרה לא מזמן... שהיינו יחד עם תוגי? זוכרת שהייתה לי האפשרות לבחור בין לחזור לחולי...לבין להמשיך בחיים. זוכרת את חילופי התפקידים...ולא ויתרת לי על הסנוויץ...זוכרת את הרגשת חוסר האונים שגרמתי לך להרגיש...זוכרת איזה כואב היה להביט בי נופלת. תחשבי עלי אם את אוהבת אותי כמו שאת אומרת. את לא היית מוותרת עלי...את לא ויתרת.גם אני לא אוותר!!!!!! זה היה מאין מבחן עבורי. יכולתי בקלי קלות לחזור לחלות. אך ידעתי...ולא זכרתי זאת ישר...מפני שהחולי בהתחלה קסם לי,פיתה אותי. פתאום(באותו יום)ראיתי אותי סובלת.לא רציתי לאכול,רציתי לרזות,מהר ובקלות. בגיחוך מעוות אני חושבת על כך שבעצם מכל הסבל הזה השמנתי. בגיחוך אני נזכרת בכמה שאז(לפני המחלה ונסיונות לדיאטה)אז...הייתי רזה!!! אז הדיאטה שרצו לתת לי כשהגעתי לראשונה לדיאטנית זו דיאטה השמנה... בזמן שאני מבקשת דיאטת הרזיה. סתם...הכל התחיל מרצון לרדת קילו בערך.ולאן הגעתי לרצון לרדת 20. בכל אופן חומד...מה שאני מנסה להגיד לך הוא שאולי נראה לך שהשתנתי. ואכן אם מסתכלים מבחוץ אני נראת שונה. סיגריה נוספה ליד...חברים מכל מיני מינים הצתרפו לתמונה. אך בגדול...אני זאת אותה אני.הגרעין שבתוכי לא הישתנה. איך את אוהבת אותי יותר? מה שבגדול הישתנה...זה שחזר לי הביטחון העצמי. זה שאני משלימה עם מראי החיצוני...וגם הפנימי. החיוך חזר לככב בפני. חברים אומרים לי שגרמתי להם בעודי חולה חוסר נוחות. ואילו עכשיו כל כך כייף להם להיות בנוכחותי. אני מתבוננת כעת ביופי שקיים ומעריכה את היכולת שלי לראות שוב. ענבר אומרת שאני מנסה לחפר על כל מה שהפסדתי...וזה נכון. היא גם מוסיפה...שכעת יש לי הערכה הרבה יותר גדולה אל החיים. היא אומרת שזה נורא יפיפה...היכולת שלי להסתפק...ואפילו להנות... במועט...שתאמת...הוא בכלל לא מועט בשבילי. כל זה...אני לא אוותר עד שאראה אותך משיגה כמוני. ואחר כך...יחדיו תיהי בטוחה שנגחך בעצבות על מה שהפסדנו.ואיך היינו כל כך עיוורות. אני לא אפול איתך...כי לי לא יתנו ליפול...ויותר מכך אני לא אתן לעצמי ליפול שוב.נפלתי מספיק. אני אוציא אותך מהבור...ואותי יחזיקו אנשים שגם כן לא יוותרו. אני יודעת שאת אוהבת אותי...ואם זאת אהבה אמיתית...כמו שאני אוהבת אותך. את תעזרי לי לעזור לך ולא תקשי עלי יותר מכך. ראי בובה... נכון שאת רוצה להרפות ממני מפני שאת אוהבת אותי באמת... אני נמצאת במצב דומה...אז נסי להבין אותי. אני לא ארפה מפני שאני אוהבת אותך כל כך. אז אחותי...החליטי...אני לא אוותר.והפעם אני באמת החזקה מביננו. אני לא אוותר!!!כך שאת יכולה להתנגד ולהקשות עלי יותר.או שאת יכולה לתת את היד שלך ולבטוח בי באמת. ההחלטה שלך.בכל מקרה ממני את לא נפטרת. אני אוהבת אותך... ועלייך לא אוותר! ולא אתן לך לוותר על עצמך! שלך...ולעד
א
שקד
אחותך
מראונת
 

אביטל24

New member
מראונת יקרה שלי

למרות שאני דואגת להציק לך מדי פעם בפלאפון, ודואגת להגיד לך את זה. הייתי חייבת עוד פעם.
אוהבת אותך כול כך
אבי שלך לעולמים
 

Pure SilenCe

New member
מממ קראתי

ואין לי שום מילה להוסיף את צודקת ואת יודעת את זה והלוואי וכולם ייקראו את זה וישליכו את זה על עצמן...
 
למעלה